Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Jak přivést více zákazníků z internetu: Tipy a triky, které posunou vaše stránky na přední místa ve vyhledávačích

Na objednávku
  • Jak přivést více zákazníků z internetu: Tipy a triky, které posunou vaše stránky na přední místa ve vyhledávačích
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Každý z vašich konkurentů se snaží,
aby získal na internetu nové zákazníky.

Teď ale můžete odlákat jejich zákazníky k vám.

A přivést je pomocí vašich stránek právě do vaší firmy.

Jak?

Na speciálním semináři „Jak přivést více zákazníků z internetu: Tipy a triky, které posunou vaše stránky na přední místa ve vyhledávačích“ se dozvíte, jak jednoduchými úpravami zvýšit atraktivitu vašich stránek pro vyhledávače. Pochopíte, jak odsunout konkurenci za sebe. A dozvíte se, jak pomocí těchto postupů přivést do vaší firmy nové zákazníky.

Jak vám tento seminář pomůže získat další zákazníky

Na semináři se dozvíte:

Co musíte vědět, než začnete bojovat o zákazníky na internetu

  • Jaký je rozdíl mezi katalogy a vyhledávači
  • Jak pracují různé vyhledávače a čím se od sebe odlišují
  • Podle čeho jsou řazeny výsledky ve vyhledávačích
  • Na jaké vyhledávače se vyplatí zaměřit
Jak vybrat správná klíčová slova

  • Jak hledat slova, která můžete propagovat ve vyhledávačích
  • Jak vybrat klíčová slova, která vám přivedou zákazníky
  • Kdy jsou obecná slova (ne)efektivní a proč
  • Na jaká slova se zaměřit a proč vám to přinese více platících zákazníků
  • Kdy (ne)má smysl bojovat o první pozice a proč
Jak připravit obsah, do kterého se vyhledávače zamilují

  • Co vyhledávače sledují a kontrolují na vaší stránce
  • Jaký je vliv jednotlivých částí stránek na umístění ve vyhledávačích
  • Jak se skutečně zaměřit na návštěvníka a nabídnout kvalitní obsah
  • Na jaké stránky přivádět návštěvníky, aby se z nich stali platící zákazníci
  • Jak odhalit tajemství úspěšnější konkurence a překonat ji
Jak dále zlepšovat pozici ve vyhledávačích

  • Jak zlepšit pozice, aniž musíte na vaší stránce cokoliv měnit
  • Jak pomocí „malých“ webů propagovat vaši hlavní činnost
  • Jakými dalšími způsoby získat na internetu zákazníky
Čeho se vyvarovat a proč

  • Jak můžete špatnými postupy svému webu ublížit
  • Jak se liší pravidla mezi vyhledávači a jak je získat
  • Jak zabránit chybám, které snižují pozici ve vyhledávačích

Jak hodnotí účastníci předchozí semináře tohoto lektora

"Profesionalita, znalosti a vstřícnost k účastníkům semináře." Filip Láf
"Přednášející se věnoval i detailům v tématu, možnost získat zpětné vazby." Pavel Zelený
"Lektor byl velice informovaný, výborně komunikoval." Iveta Čadyová
"Obsah semináře a poskytované materiály – obojí velmi přehledné a strukturované. Trpělivý a odborný výklad lektora, podání konkrétních informací." Tereze Všetečková                                 

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".