Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Krizový controlling: Jak v době rostoucích cen udržet náklady na minimu a zisk na maximu... i když financím moc nerozumíte

Na objednávku
  • Krizový controlling: Jak v době rostoucích cen udržet náklady na minimu a zisk na maximu... i když financím moc nerozumíte
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Pokud nemůžete v noci spát kvůli rostoucím cenám benzinu, plynu, elektřiny, dopravy a dalších nákladů, nejste sami.

Raketově rostoucí náklady ohrožují mnoho firem a hledají proto způsob, jak se v této situaci udržet nad vodou.

Některým firmám se ale i v této situaci překvapivě daří, mají náklady pod kontrolou... a vydělávají dokonce více, než předtím.

Postup, který používají, není nijak "zázračný"... ale funguje. A na speciálním semináři "Krizový controlling: Jak v době rostoucích cen udržet náklady na minimu a zisk na maximu... i když financím moc nerozumíte" zjistíte, jak tuto metodu využít i ve vaší firmě.

1. Zjistíte, kam skutečně plynou vaše peníze (a odhalíte, kdy a kde se ztrácí).
2. Pochopíte, jak vaši firmu operativně řídit a kontrolovat (a jaké informace k tomu potřebujete).
3. Dozvíte se, jak využít konkrétní controllingové nástroje a zapojit do vaší snahy všechny zaměstnance.
4. Získáte nápady pro bleskové snížení nákladů a zvýšení zisku, které můžete ihned použít.
5. A zjistíte, jak se s podobnými problémy úspěšně vypořádaly jiné firmy

Pod vedením zkušeného lektora se zahraniční praxí na semináři dále zjistíte:

  • Proč se firmy dostávají do krize a kdo za to může
  • Kdy, kde a jak získat objektivní přehled o situaci vaší firmy
  • Jak provést jednoduchou finanční analýzu (i když číslům moc nerozumíte)
  • Jak analyzovat základní finanční výkazy a řídit firmu v každodenní praxi 
  • Jak pomocí čísel vyhodnotit jednotlivé činnosti ve vaší firmě
  • Jak se projevují příznaky budoucí krize

Pochopíte:

  • Co je podstatou controllingu a proč to není jen snaha o minimalizaci nákladů
  • Proč je controlling dobrým nástrojem pro efektivní řízení firmy
  • Co je "portfoliová analýza" a jak jí použít
  • Jak postupovat při zavádění controllingu (a co doporučují zkušenosti z praxe)
  • Jak se vyvarovat častých chyb při zavádění controllingu v českých firmách

Navíc zjistíte:

  • Jak pomáhá controllingové řízení ke zvyšování prodeje
  • Jak pomocí controlllingu číst trh, jeho vývoj a změny podchytit
  • Jak využít controlling při určování marketingové strategie
  • Jak využít jednotlivé nástroje marketingu a marketing-mixu
  • Kdy a jak změnit strategii

A dále se dozvíte:

  • Co je controllingová koncepce řízení a jak ji využít
  • Jak ve firmě v krizových podmínkách optimálně řídit finance
  • Jak reagovat na nejčastější problémy českých firem
  • Čím se (obzvlášť v době krize) odlišit od konkurence

Jak hodnotí tohoto lektora absolventi seminářů

"Velký obsah informací, dynamický přednes." Jitka Šenková
"Odborný výklad, profesionální přístup. Snaha postihnout různými příklady různé oblasti." Radka Černá
"Znalosti a praktické zkušenosti lektora. Velice poutavé a zajímavé vyprávění o důležitých věcech. Zajímavý úhel pohledu na otázky spojené s náklady a řízením podniku." Ing. Milan Krejčí

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".