Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Lépe ukázat, rychleji naučit, zábavněji předvést: Lektorské dovednosti pro každého, kdo prezentuje skupinám zákazníků, podřízených nebo kolegů

Na objednávku
  • Lépe ukázat, rychleji naučit, zábavněji předvést: Lektorské dovednosti pro každého, kdo prezentuje skupinám zákazníků, podřízených nebo kolegů
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Už brzy o vás budou uznale říkat:
„Konečně mi to někdo vysvětlil tak, že jsem to pochopil.“

Proč?

Pokud něco učíte nebo vysvětlujete ostatním,
můžete je buď nudným „školením“ uspat a otrávit...

...nebo jim můžete všechny informace předat rychleji, zábavněji...
a navíc tak, aby si je zapamatovali.

Stejná dovednost se bude hodit jak při interních školeních, tak při prezentacích skupinám zákazníků...

... a abychom vám ji pomohli získat, připravili jsme pro vás speciální tréninkový seminář
„Lépe ukázat, rychleji naučit, zábavněji předvést: Lektorské dovednosti pro každého,
kdo prezentuje skupinám zákazníků, podřízených nebo kolegů“
.

Na semináři se dozvíte...

Příprava: Jak dosáhnout toho, aby se lidé na vaše slova těšili ještě předtím, než začnete mluvit

  • Proč nepodcenit přípravu, i když se vám zdá, že je vše jasné
  • Jak připravit plán tak, aby splnil očekávané cíle a zadaný účel
  • Proč trávit čas osnovou a časovým harmonogramem
  • Jak motivovat posluchače a probudit jejich zájem a zvědavost
  • Co funguje jako motivátor a jak jej využít ve vaší prezentaci
  • Jak v průběhu prezentace reagovat na potřeby posluchačů
  • Jak zvládat trému a stresové situace
  • V čem spočívají zásady lektorské práce a úspěšné prezentace
Osobnost lektora: Aby posluchači přijali to, co říkáte

  • Proč hraje osobnost lektora tak významnou roli
  • Čím ovlivnit pozitivní první dojem
  • Jak se projevují vlastnosti, znalosti a dovednosti úspěšného lektora
  • Jakou roli hraje image a etiketa vystupování
  • Proč je důležitá empatie a umění naslouchat
  • Jak získat důvěru posluchačů a vytvořit pohodovou atmosféru
  • Jakých nejčastějších chyb se vyvarovat
Získání a udržení pozornosti: Až vyslovíte první slovo

  • Jak přizpůsobit obsah a formu prezentace skupině účastníků
  • Jak zvládnout verbální a neverbální komunikaci
  • Čím si pojistit, že lidé budou pozorně poslouchat
  • Jak zvládnout řeč těla a práci s hlasem
  • Tipy pro atraktivní zahájení a zajímavý úvod
  • Jak správně odpovídat na dotazy a neodbíhat od tématu
  • Proč je při výkladu nezbytný humor a odlehčení
  • Jak nám pomohou příklady z praxe a vlastní zkušenosti
V akci: Jak během výkladu zvládnout každou situaci

  • Co je nejčastější překážkou učení a jak se jí vyhnout
  • Kdy použít soutěže a hry... a kdy se jich vyvarovat
  • Jak uspořádat místnost, aby vám lidé věnovali pozornost
  • Jakou strategii použít na posluchače, kteří ruší nebo se účastní „povinně“
  • Jak zvládat námitky a odmítavá stanoviska
  • Jak reagovat na „všeználky“, kteří všechno vědí a všude byli dvakrát
  • Jak účinně řídit diskuzi a udržet si nad situací kontrolu
  • Na která pravidla efektivního učení nikdy nezapomenout
  • Jak zajistit, aby si účastníci obsah pamatovali i po ukončení školení
Zapojování účastníků: Jak aktivovat zájem a pozornost každého účastníka

  • Jak využít a usměrňovat dynamiku skupiny
  • Jak řídit a ovlivňovat náladu v publiku
  • Praktické nápady pro hraní rolí, případové studie, hraní her a panelové diskuse
  • Jak mezi účastníky vytvořit "týmovou atmosféru“ i když se znají jen velmi málo nebo vůbec
  • Jak správně zapojit i ty, kteří se v úvodu ostýchají a drží zpět
  • Jaké zvolit tempo a jak poznat, kdy zrychlit nebo zpomalit
  • Jak poskytovat posluchačům účinnou zpětnou vazbu
  • Proč je důležité zhodnotit cíle a očekávání

Jak hodnotili absolventi ostatní semináře této lektorky

"Praktická cvičení - trénink, nejen "přednáška"." Ing. Roman Zvolský
"Řešení situací, které posluchači zmíní přímo ze života." Zuzana Buroňová
"Nebyla to jen přednáška, ale šlo o aktivní přístup, zajímavě podávané." Věra Cháberová
"Paradoxní problémy kolegů, zjištění, že i ostatní mají problémy, pohled z druhé strany." P. Špirk
"Seminář byl zajímavý: Kontakt se všemi posluchači, příklady z praxe, řešení problémových situací." Mgr. Stanislava Reithalerová                                

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".