Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Když musíte kritizovat: Praktické postupy, jak vytýkat chyby a nedostatky, aniž by to poškodilo vaše vztahy

Na objednávku
  • Když musíte kritizovat: Praktické postupy, jak vytýkat chyby a nedostatky, aniž by to poškodilo vaše vztahy
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Musíte mu to vytknout, protože vám to vadí,
ale vůbec se vám do toho nechce:

Z pocitu, že musíte kritizovat kolegu či kamaráda,
se vám totiž svírá žaludek.

Musíte mu to ale říct.

Hledáte proto formu, která nepoškodí váš vztah.

A celý (bezbolestný) postup se přitom dozvíte během svižných 3,5 hodin na dopoledním semináři "Když musíte kritizovat: Praktické postupy, jak vytýkat chyby a nedostatky, aniž by to poškodilo vaše vztahy".

Jak vám tato nová dovednost pomůže v praxi

Na dopoledním semináři se dozvíte:

  • Co pozitivního o vás říká, když se vám do kritiky ostatních nechce
  • Proč je zpětná vazba nezbytná a co nastane, když se jí vyhneme
  • Z čeho pramení naše obavy a kdy jsou (ne)reálné
  • Jak rozhodnout, zda je kritika na místě (a kdy je zbytečná)
  • Proč je velký rozdíl mezi agresivní, pasivní a asertivní kritikou
  • Jakou formu vytýkání zvolit, aby ji druhá strana přijala
  • Proč (a jak) vytvořit atmosféru, ve které kritika nebolí
  • Co říct hned v úvodu, aby druhá strana nepřestala poslouchat
  • Jak a co během kritizování pochválit (a co to způsobí)
  • Jakých slov se během kritiky vždy vyvarovat
  • V čem nejčastěji chybujeme a na co si dávat pozor
  • Jak zvládnout během vytýkání své vlastní emoce
  • Jak reagovat, když se druhá strana brání a vysvětluje důvody
  • Jak proplout nástrahami negativních emocí a uražených eg

Pro koho je seminář určen

Pokud musíte kolegům a podřízeným něco vytknout, ale moc se vám do toho nechce (protože máte strach z toho, jak se to projeví na vašem vztahu), tento seminář je právě pro vás. Obavy z reakce druhých na naši kritiku jsou přirozené. Protože ale na chyby a nedostatky musíme upozornit, kritika je nezbytná. Na tomto rychlém dopoledním semináři půjdeme proto přímo k věci a ze semináře si odnesete konkrétní postupy, jak kritiku podávat... aniž by to poškodilo vaše vztahy.

Jak hodnotili absolventi ostatní semináře této lektorky

"Praktická cvičení - trénink, nejen "přednáška"." Ing. Roman Zvolský
"Řešení situací, které posluchači zmíní přímo ze života." Zuzana Buroňová
"Nebyla to jen přednáška, ale šlo o aktivní přístup, zajímavě podávané." Věra Cháberová
"Paradoxní problémy kolegů, zjištění, že i ostatní mají problémy, pohled z druhé strany." P. Špirk
"Seminář byl zajímavý: Kontakt se všemi posluchači, příklady z praxe, řešení problémových situací." Mgr. Stanislava Reithalerová

Seminář je dopolední

Seminář je dopolední a začíná a končí v (různou) dobu, které je uvedena u každého místa konání.