Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Jak reprezentovat svou firmu: Profesionální vystupování v praxi

Na objednávku
  • Jak reprezentovat svou firmu: Profesionální vystupování v praxi
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Lidé si o vás dělají úsudek ještě před tím, než promluvíte...

sledováním např. vašeho postoje, gest, výrazu ve tváři, úsměvu, pečlivosti v oblékání atd.

... a často si ani neuvědomujeme, jak závažný dopad mají tyto drobnosti na to, jak nás ostatní vnímají.

Abychom vám pomohli zaručit, že významní pracovníci vaší firmy nedělají ve svém vystupování zbytečné chyby, které by např. odradily zákazníky, na toto téma jsme připravili speciální jednodenní seminář "Jak reprezentovat svou firmu: Profesionální vystupování v praxi".

Na tomto semináři se dozvíte, jak chováním, péčí o vzhled a znalostí lidí ovlivnit, jak působíte na své okolí... a usnadnit si tak práci při jednání se zákazníky a dodavateli.

1. Jak porozumět svému stylu jednání
Poznáte, jak rozlišovat mezi Vašimi zákazníky a dodavateli podle jejich temperamentového typu. Uslyšíte, jak Vám to usnadní jednání. A zjistíte, co na každého z nich "platí".

2. Jak svým vystupováním ovlivnit ostatní 
Poznáte, jak do působení na ostatní zapojit gesta, hlas, výraz v obličeji a pohled do očí. Zjistíte, co o Vás prozradí postoj, chůze a podání ruky. A uvidíte, jak vhodným výběrem oblečení dosáhnout profesionálního vzhledu.

3. Jak si uvědomit své nedostatky... a využít svých předností
Na krátkém videozáznamu uvidíte, jak vypadá Vaše vystupování v praxi. Uslyšíte, jak působíte na ostatní. A získáte odborné tipy, jak se zlepšit.

4. Jak zabránit společenským úrazům
Zjistíte, jak s jistotou zvládat pravidla společenského chování, jejichž znalost od Vás zákazníci očekávají. Dozvíte se, kdo je společensky významnější. A uvidíte, jak reprezentovat Vaši firmu při významných událostech.

5. Jak zabránit nejčastějším chybám 
A poznáte, jakých chyb se lidé nejčastěji dopouštějí... a jak se jich vyvarovat.

PROGRAM SEMINÁŘE:

  • Proč se vystupováním vůbec zabývat a jak Vám to usnadní práci, otevře dveře k více lidem a získá jejich důvěru

Jak poznat svůj styl jednání a v čem jsou jeho přednosti a nevýhody

  • TEST: Jaký zanecháte první dojem
  • Co určuje Vaše vrozené vlastnosti a předpoklady
  • Jak rozlišovat mezi lidmi podle čtyř temperamentových typů
  • TEST: Jaký je Váš temperamentový typ
  • Jaké vlastnosti uplatňujete při práci
  • TEST: Váš styl chování

Jak přizpůsobit své vystupování situaci

  • Co je asertivita a kdy ji použít
  • Jak se bránit před manipulací a agresí

Co o Vás prozradí Váš hlas a způsob, jakým mluvíte

  • Jak poznat, zda Váš hlas je dostatečně příjemný a vstřícný
  • Co riskujete, když mluvíte rychle nebo naopak pomalu
  • Proč si dávat pozor na "neslova" a "krajové zabarvení" výslovnosti
  • Jak se jednoduchým způsobem naučit artikulovat a měnit intenzitu hlasu

Jak využít gesta, výraz v obličeji a řeč těla k maximálnímu účinku

  • Kolik toho o Vás řeknou Vaše slova... a kolik Vaše chování
  • Kdy můžete nevědomky vydávat negativní signály a jak to poznat

Jak může jednoduché podání ruky změnit celý dojem

  • Proč je správné podání ruky uměním
  • Jak poznáte, zda jste "drtič" nebo "leklá ryba"
  • Jak dlouho stisk ruky držet a kdo jej uvolňuje jako první
  • Jak dosáhnout toho, aby Vaše ruka byla příjemná na dotyk... i když Vy jste nervózní a celý se potíte

Jak pracovat s osobním "teritoriem"

  • Jak si lidé "vytyčují" svá teritoria při jednání s ostatními a co se stane, když toto teritorium narušíte
  • Jak pečovat o svůj zevnějšek
  • Jak si vybírat barvy, styl a materiál pro Vaše oblečení
  • Jak pečovat o svůj vzhled od výběru bot až po péči o vlasy

Jak překonat obavy a trému z veřejného vystoupení

  • Jak si získat náklonnost posluchačů hned na začátku
  • Jak reagovat, když neznáte odpověď na otázku posluchače/zákazníka
  • Jak přizpůsobit úroveň svého vyjadřování posluchačům

Jak působit pozitivně na své okolí

  • Co vyjadřuje Váš výraz, postoj, úsměv... a jak Vás vidí ostatní
  • TEST: Jak působíte na své okolí
  • VIDEOTRÉNINK: Jak vypadá Vaše vystupování v praxi... a v čem se zlepšit

Jak zabránit společenským "úrazům"

  • Jak se řídit pravidly společenské významnosti při zdravení, představování a podávání ruky
  • Jak reprezentovat svou firmu při společenských událostech
  • Jak dokonale zvládnout stolování a pohyb na rautech a večírcích
  • Jak vybrat pro každý chod správný příbor, sklenici a lžičku

Jak hodnotili absolventi ostatní semináře této lektorky

"Praktické ukázky a jejich hodnocení." L. Kováčiková
"Příjemný přístup lektorky a hned řešení konkrétních případů." I. Tlapalová
"Konkrétní přístup k jednotlivým situacím. Hodnocení ukázkových příkladů." P. Ralbouská
"Věcné vyjadřování paní lektorky. Z jejího školení jsem dospěla k názoru, že v obchodování po telefonu dělám spoustu chyb." K. Vídeňská           

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".