Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Jak ovlivňovat podřízené, kolegy a zákazníky: Jak dosáhnout toho, aby lidé přijali vaše myšlenky... a vzali je za své

Na objednávku
  • Jak ovlivňovat podřízené, kolegy a zákazníky: Jak dosáhnout toho, aby lidé přijali vaše myšlenky... a vzali je za své
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Pokud chceme uspět, musíme umět pro své myšlenky a nápady získat své kolegy, podřízené a zákazníky.

A abychom vám v tom pomohli, se zkušeným psychologem jsme připravili speciální seminář "Jak ovlivňovat podřízené, kolegy a zákazníky: Jak dosáhnout toho, aby lidé přijali vaše myšlenky... a vzali je za své".

Cíl tohoto semináře je jednoduchý: Ukázat vám, jak dosáhnout toho, aby ostatní přijali za svou i myšlenku, o které si na samotném začátku mysleli, že je to úplný nesmysl.

Na semináři se dozvíte a naučíte používat:

Jak je možné ovlivňování lidí využít... a zneužít

  • Jak je možné ovlivňování lidí využít (a zneužít)
  • Proč je emoce rychlejší než myšlenka... a silnější než rozum
  • Jak funguje princip reciprocity a proč se "dobro" oplácí... i s úroky
  • Co je "raport" a jak tuto dovednost použít při formování vztahů
  • Jak fungují při ovlivňování lidí rituály... a jak je využít
  • Jak působí pocit příslušnosti ke skupině a jaké zde hrozí nebezpečí zneužití
  • Jak funguje princip vzácnosti a kdy hrozí riziko manipulace

Jak ovlivňovat zákazníky při obchodním jednání

  • Jak se naučit klást správné otázky ve správný čas... a správným lidem
  • Proč vybudovat s klientem vztah... ještě dříve, než začnete obchodovat
  • Jak se vyhnout zbytečným a předvídatelným problémům
  • Jak řešit problémy spoluprací a kde tyto "spojence" hledat
  • Jak jednoduchou technikou reagovat, když se jednání nevyvíjí podle vašich představ
  • Jak udržet zájem vašeho partnera... a co udělat, když začne upadávat

Jak si přesvědčování usnadnit použitím "myšlenkové mapy"

  • Jak uvažuje váš partner a jakých 5 kroků musí předcházet dohodě
  • Proč není využití zkušeností samozřejmé a co pro to musíme udělat
  • Z čeho má obavu váš protějšek a jak ji odstranit
  • Jak se ponaučit z prostého sledování chování lidí kolem vás

Jak ovlivňovat pomocí tzv. "neurolingvistického programování"

  • Jak vhodně využívat řeč těla a co tím rychle docílíte
  • Co je "zrcadlení" a "kopírování" a jaký vliv to má na vašeho partnera
  • Jak se stát "sympaťákem" a co proto musíte udělat
  • Jak klasifikovat užitek pro druhou stranu a ukázat jeho prospěch

Jakou sílu mají vaše slova... a jak jí využít

  • Jaká slova nesmíte při jednání s partnerem používat a proč
  • Jak využít tzv. "techniku čísel"

Jak najít a použít to, co druhou stranu "žene kupředu"

  • Proč lidé vždy chtějí více než mají... když mají správný motiv
  • Jak najít motiv, který bude váš protějšek "hnát kupředu"
  • Jak při motivování postupovat

Jak ovlivňovat problémové klienty

  • Jak poznat "problémového" klienta
  • Jak změnit chování problémového klienta
  • Jak jej motivovat a ovlivnit jeho další jednání

Jak se v ovlivňování zdokonalovat

  • Jak lidi kolem sebe "vyburcovat" a přitom nestresovat sebe a ani je
  • Jak překonat nesouhlas a odmítnutí
  • Jak si stanovit cíle
  • Jak pracovat s parafrázemi a kdy a jak je používat
  • Jak využít odměn jako strategie ovlivňování
  • Jak uvést do činnosti apatický protějšek

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".