Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Obchodní korespondence nejen pro asistentky: Praktický návod, jak připravit dopis, zprávu či e-mail, který zapůsobí na druhou stranu přesně tak, jak chcete

Na objednávku
  • Obchodní korespondence nejen pro asistentky: Praktický návod, jak připravit dopis, zprávu či e-mail, který zapůsobí na druhou stranu přesně tak, jak chcete
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Mnoho sekretářek ze „staré školy" se v obchodní korespondenci drží zastaralých zvyků (které se naučili ještě ve škole). A nechápou, že komunikace s klienty, dodavateli a úřady není slohovým cvičením, ale důležitou komunikací, byť na papíře.

Špatně volené formulace tak mohou vaši firmu připravit o peníze. A dobře stylizovaný a promyšlený text je dokáže zase vydělat (nebo při řešení problémů alespoň zachránit.)

Připravit vaši korespondenci tak, aby tohoto cíle dosáhla, se vaši pracovníci přitom mohou naučit.

A na jednodenním semináři ,,Obchodní korespondence nejen pro asistentky: Praktický návod, jak připravit dopis, zprávu či e-mail, který zapůsobí na druhou stranu přesně tak, jak chcete" se dozví, jak při psaní takových textů postupovat.

Pod vedením zkušené lektorky se dozvíte:

V čem spočívá tajemství účinné korespondence

  • Jak se na psaní připravit a v čem musíte mít jasno ještě před tím, než začnete psát
  • Jak překonat počáteční nechuť k psaní a jak s ním začít
  • O čem přemýšlet ještě před tím, než položíte pero na papír nebo prsty na klávesnici
  • Proč přesně určit potřeby „cílové skupiny" a čeho tím dosáhnete
  • Jak si rychle ujasnit myšlenky, když se termín odeslání neúprosně blíží

Jak při psaní dopisu využít psychologie přesvědčování

  • Jak při psaní dopisů, zpráv a nabídek využít přesvědčovacích technik
  • Jak dosáhnout toho, aby vaše psané slovo působilo stejně účinně, jako osobní konverzace
  • Jak pro svou korespondenci vybrat správný tón
  • Jak předem rozpoznat, jestli druhá strana porozumí tomu, co jí chcete sdělit

Jak váš dopis správně stylizovat

  • Jak rozpoznat svůj osobní styl psaní a maximálně jej využít
  • Jak během několika minut připravit hrubou strukturu toho, co budete psát
  • Jak zkrátit délku dopisu na polovinu a sdělit přitom totéž, co v dlouhém dopise
  • Jak svůj styl psaní vypilovat a jak jej trénovat
  • Jak omezit gramatické chyby a snížit riziko, že tím poškodíte svůj image
  • Kde čerpat nápady, když máte „okno"

Jak vašemu dopisu dodat profesionální vzhled

  • Jak upravovat dopisy tak, aby odpovídaly zvyklostem Evropské unie
  • Jak využít redakční techniky, které vám pomohou vyjádřit své myšlenky jasně a srozumitelně
  • Jak se stát nezávislým na vzorových dopisech a korespondenci

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".