Firemní školení bez nudy a zívání
Víte, že byste to měli ve firmě změnit.
Říkáte si, že by to chtělo „něco“, co by vaše pracovníky probudilo, povzbudilo a posunulo vpřed.
Chtěli byste jim dodat novou energii a chuť do práce pomocí nějakého inspirativního školení.
Ale bojíte se, aby to nebyla nudná přednáška, na které účastníci zívají nudou... a druhý den se vrátí do starých kolejí?
Nejste sami... a postup, který s tímto průvodcem nastartujete, vám to pomůže zařídit:
- Když si totiž vaši lidé stěžují, že je konkurence poráží nižší cenou, speciální trénink je naučí správně a účinně reagovat.
 - Když vidíte, jak někteří jen čekají na další úkoly, podpoříme tréninkem jejich iniciativu a samostatnost.
 - Když cítíte, že si každý hledí pouze svého, speciálním tréninkem z nich opět vytvoříme sehraný tým.
 - Když tušíte, že pracovníci ztrácí motivaci, získají čerstvou inspiraci.
 - A když vám lidé říkají, že „to nejde“, na speciálním tréninku můžeme jejich postoj trvale změnit.
 
Postup je přitom jednoduchý:
Napište mi do tohoto formuláře, jakou skupinu pracovníků a v jaké oblasti chcete ve vaší firmě rozvíjet.
A do 96 hodin budete mít na stole návrh „školení bez nudy a zívání“, který ve vašich lidech opět probudí čerstvou energii, rozumnou sebedůvěru a nové schopnosti.
Ostatní nás už prověřili, půjdete tedy na jistotu...
V minulosti jsme realizovali školení, semináře a workshopy pro tyto klienty (reference poskytneme na vyžádání)...
12-ti měsíční cyklus seminářů pro vrcholový management výrobní průmyslové firmy o 3.000 zaměstnancích
- Firemní prosperita jako výsledek každodenních rozhodnutí
 - Komunikační zásady, které Vám usnadní práci
 - Zvyšování výkonnosti pracovního týmu
 - Management firmy v konkurenčním prostředí
 - Marketingové řízení firmy jako celku
 - Zvyšování výkonnosti pracovního týmu
 - Finanční management jako nástroj řízení nákladů a výnosů 
 
Seminář pro pracovníky potravinářské velkoobchodní firmy 
- Význam péče o zákazníka pro rozvoj firmy
 - Typy osobností a jak s nimi jednat
 - Jednání se zákazníky po telefonu
 - Budování vztahu se zákazníkem 
 
Seminář pro dealery/distributory papírenských výrobků 
- Mapování trhu
 - Budování databáze zákazníků
 - Charakteristika zákazníků a příprava prezentace výrobků
 - Průběh prodejního rozhovoru
 - Poprodejní péče o zákazníka 
 
Semináře pro mistry výrobní firmy o 1.500 zaměstnancích 
- Komunikace a jednání s podřízenými
 - Hodnocení pracovníků a jejich motivace
 - Ekonomický vliv výrobního rozhodnutí na prosperitu firmy 
 
Seminář pro pracovníky marketingového oddělení výrobce zámečnického                zboží 
- Analýza potřeb zákazníka
 - Příprava obchodního jednání
 - Spolupráce marketingového oddělení s výrobou
 - Význam nadstandardní péče o zákazníky kategorie "A" 
 
Seminář pro sekretářky a prodavačky společnosti s rozsáhlou maloobchodní sítí 
- Význam osobního vzhledu pro image firmy
 - Styly oblékání a profesionální doplňky
 - Výběr vhodné kosmetiky, líčení, péče o pleť a vlasy
 - Správná životospráva a péče o osobní zdraví 
 
Seminář pro pracovníky obchodního oddělení softwarové firmy 
- Průzkum a analýza trhu
 - Příprava prodejní strategie
 - Umění jednat se zákazníkem
 - Mapování a analýza konkurenčních aktivit 
 
Seminář pro administrativní pracovnice a manažerky v telekomunikační                firmě 
- Význam osobní image při jednání se zákazníky
 - Péče o profesionální vzhled a oblékání
 - Barevná typologie a výběr kosmetiky
 - Techniky profesionálního líčení a péče o pleť 
 
Seminář pro pracovníky cestovní kanceláře s působností po celé                ČR 
- Význam péče o zákazníka pro rozvoj firmy
 - Typy zákazníků a jak s nimi jednat
 - Jednání se zákazníky po telefonu
 - Budování vztahu se zákazníkem 
 
Program pro obchodní zástupce firmy se zákazníky v zemědělství                
- Analýza potřeb zákazníka a rozlišování mezi různými typy zákazníků
 - Příprava obchodního jednání a na co nezapomenout
 - Prezentace firemní nabídky a jak ji zdokonalit a přizpůsobit zákazníkovi
 - Význam poprodejní péče a budování vztahu 
 
Semináře pro reprezentanty přední pojišťovny 
- Poznání svých předností a nedostatků v komunikaci
 - Styly jednání se zákazníky a výběr toho vhodného
 - Význam osobního vzhledu pro image firmy 
 
Seminář pro pracovníky obchodního oddělení počítačové firmy 
            - Umění jednat se zákazníkem
 - Význam komunikace a její vliv na vztahy se zákazníkem
 - Prodej jako pomoc při řešení zákazníkových problémů