Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Emoční management: Jak pochopením svých pocitů a intuice předběhnout ty, kteří spoléhají jen na logiku a fakta

Na objednávku
  • Emoční management: Jak pochopením svých pocitů a intuice předběhnout ty, kteří spoléhají jen na logiku a fakta
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Na první pohled se sice rozhodujeme logicky, ve skutečnosti za nás ale rozhodují pocity, emoce a dojmy.

A stejně tak se rozhodují i ostatní: Mají z nás dobrý pocit? Vyvolává v nich náš postup správné pocity? Právě emoční posouzení rozhodne, zda uspějeme nebo ne.

Pochopením emocí a toho, jak fungují a jak nás ovládají, tedy porozumíte nejen tomu, jak reagujete na různé situace vy sami, ale jak na ně budou reagovat i vaši pracovníci a zákazníci. A právě proto jsme pro vás opět připravili vyhledávaný seminář "Emoční management: Jak pochopením svých pocitů a intuice předběhnout ty, kteří spoléhají jen na logiku a fakta".

Na tomto semináři pochopíte, jak pracujete se svými emocemi vy sami a tím pádem také pochopíte, jak s nimi nakládají vaši zákazníci, obchodní partneři, dodavatelé, přátelé i nepřátelé. (A když to bude nutné, budete o to více schopni efektivně "zaútočit" na jejich city tam, kde se všichni ostatní snaží zabodovat čísly a fakty.)

Jak vám znalost vašich vlastních emocí zjednoduší práci

  • Jak se v desítkách emocí vyznat... a nenechat se žádnou překvapit
  • Co vyjadřuje "emoční kvocient" (EQ) a jakou hodnotu má ten váš
  • Jak vám tato znalost pomůže rozvinout pozitivní myšlení
  • Jak poznat a rozvíjet vaši "emoční inteligenci"

Jak vám zvládnutí emocí pomůže odolávat stresu

  • Jak správně využít vaše emoce v různých situacích
  • Jakými způsoby zvládat různé druhy stresu
  • Jak zvládat strach, smutek, vztek a agresivitu
  • Jak si udržet emoční odstup v náročných situacích

Jak vám pochopení emocí usnadní rozhodování

  • Proč je důležité vnímat emoce druhých lidí
  • Jak své porozumění emocím využít při rozhodování
  • Jak reagovat na "citové vydírání" ze strany zákazníků, kolegů, zaměstnanců nebo partnerů
  • Jak se bránit nátlaku obchodních a reklamních triků

Jak vám emoce zjednoduší komunikaci s ostatními

  • Jak využít emoce při motivování druhých
  • Jak poznat, co na vaše podřízené "funguje" a co ne
  • Jak emocím "naslouchat" a využít je k "vyladění" druhého
  • Jak si zvládnutím emocí pojistit budoucí postavení a oblíbenost
  • Jak vést emočně vypjaté pracovní pohovory a zvládat pocity, které při nich prožíváte
  • Jak lépe a účinněji řešit konflikty

Jak vás znalost emocí dostane z nejhorší krize

  • Jak lépe a účinněji řešit konflikty
  • Na co se zaměřit v situacích, kdy hrozí nekontrolovatelná agresivita
  • Jak dosáhnout toho, aby agresorovi nestálo za to vám ublížit
  • Proč jsou nebojácné emoce vaším spojencem
  • Co pomůže zvládnout emoční vypětí

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".