Emoční management: Jak pochopením svých pocitů a intuice předběhnout ty, kteří spoléhají jen na logiku a fakta
Na objednávkuJak vám tento seminář pomůže v praxi...
Na první pohled se sice rozhodujeme logicky, ve skutečnosti za nás ale rozhodují pocity, emoce a dojmy.
A stejně tak se rozhodují i ostatní: Mají z nás dobrý pocit? Vyvolává v nich náš postup správné pocity? Právě emoční posouzení rozhodne, zda uspějeme nebo ne.
Pochopením emocí a toho, jak fungují a jak nás ovládají, tedy porozumíte nejen tomu, jak reagujete na různé situace vy sami, ale jak na ně budou reagovat i vaši pracovníci a zákazníci. A právě proto jsme pro vás opět připravili vyhledávaný seminář "Emoční management: Jak pochopením svých pocitů a intuice předběhnout ty, kteří spoléhají jen na logiku a fakta".
Na tomto semináři pochopíte, jak pracujete se svými emocemi vy sami a tím pádem také pochopíte, jak s nimi nakládají vaši zákazníci, obchodní partneři, dodavatelé, přátelé i nepřátelé. (A když to bude nutné, budete o to více schopni efektivně "zaútočit" na jejich city tam, kde se všichni ostatní snaží zabodovat čísly a fakty.)
Jak vám znalost vašich vlastních emocí zjednoduší práci
- Jak se v desítkách emocí vyznat... a nenechat se žádnou překvapit
- Co vyjadřuje "emoční kvocient" (EQ) a jakou hodnotu má ten váš
- Jak vám tato znalost pomůže rozvinout pozitivní myšlení
- Jak poznat a rozvíjet vaši "emoční inteligenci"
Jak vám zvládnutí emocí pomůže odolávat stresu
- Jak správně využít vaše emoce v různých situacích
- Jakými způsoby zvládat různé druhy stresu
- Jak zvládat strach, smutek, vztek a agresivitu
- Jak si udržet emoční odstup v náročných situacích
Jak vám pochopení emocí usnadní rozhodování
- Proč je důležité vnímat emoce druhých lidí
- Jak své porozumění emocím využít při rozhodování
- Jak reagovat na "citové vydírání" ze strany zákazníků, kolegů, zaměstnanců nebo partnerů
- Jak se bránit nátlaku obchodních a reklamních triků
Jak vám emoce zjednoduší komunikaci s ostatními
- Jak využít emoce při motivování druhých
- Jak poznat, co na vaše podřízené "funguje" a co ne
- Jak emocím "naslouchat" a využít je k "vyladění" druhého
- Jak si zvládnutím emocí pojistit budoucí postavení a oblíbenost
- Jak vést emočně vypjaté pracovní pohovory a zvládat pocity, které při nich prožíváte
- Jak lépe a účinněji řešit konflikty
Jak vás znalost emocí dostane z nejhorší krize
- Jak lépe a účinněji řešit konflikty
- Na co se zaměřit v situacích, kdy hrozí nekontrolovatelná agresivita
- Jak dosáhnout toho, aby agresorovi nestálo za to vám ublížit
- Proč jsou nebojácné emoce vaším spojencem
- Co pomůže zvládnout emoční vypětí
Objednejte si tento seminář pouze pro vaše
pracovníky
Pokud chcete v této oblasti
zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme
uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše
pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina
8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky
připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".