Profesionální a výkonná asistentka: Jak chytře předvídat a zařídit potřebné dřív, než to šéf vysloví... bez stresů, konfliktů nebo přesčasů
Na objednávkuJak vám tento seminář pomůže v praxi...
Práce sekretářek a asistentek je ohrožena.
Musí změnit přístup, s jakým svou práci dělají.
A ty, které krok neudrží, časem bohužel skončí.
Proč? Hned to vysvětlím...
Když se podíváte kolem sebe do kanceláří, provozů a podniků, potkáte tam:
- Vystajlované vařičky kávy, které mají vítat návštěvy, pěkně
reprezentovat a mile se usmívat. Jakmile
ale přijde na propouštění, jsou první na řadě: Nikdo totiž nevidí v
jejich práci konkrétní přínos.
- Na mnoha místech najdete klasické sekretářky či asistentky, které
domluví, zapíší, vyřídí, doručí, vyzvednou, zajistí. Pomocnou práci
dělají dobře, ale zastaví se bohužel právě u té pomoci: Úkol splní. A
pak čekají, až dostanou další.
- Nejžádanější (a nejlépe placené) jsou ale přitom organizátorky, které
se pro svou iniciativu, předvídavost, průbojnost a cílevědomost stanou
pro šéfa nepostradatelnou "pravou rukou":
Ze situace a okolností předvídá, co se bude dít dál.
Ze vztahů na pracovišti a jednání odhadne, jak se kdo zachová.
Z lidské povahy a typologie lidí vycítí, kdo co splní (a kdo ne).
Ze znalosti prostředí vytuší, co bude nutné udělat, aby vše klaplo.
A dokáže pak nejen zorganizovat šéfem zadané úkoly tak, aby byly hotové
tehdy, kdy jsou potřeba... ale aby také mohla říct "už jsme to udělala, tady
to máte hotové" i na úkoly, které ze situace teprve vyplynou.
Rozhovor šéfa a jeho nepostradatelné pravé ruky pak vypadá třeba následovně...
Šéf: Potřebuju...
Pravá ruka: Myslela jsme si, že to budete potřebovat, takže tady to máte už hotové...
Šéf: Zavolejte mi...
Pravá ruka: Čekala jsem, že ho k tomu přizvete, tak jsem to s ním už domluvila a čeká, kdy má přijít...
Šéf: Nemůžu sehnat...
Pravá ruka: Tušila jsem, že to budete chtít, tak jsem tam už volala své
známé a jestli chcete, bude to pro vás připravené odpoledne...
Ano, pravá ruka také udělá kafe.
Pravá ruka také papíruje a zapisuje.
A také telefonuje, zařizuje a organizuje.
Hlavně ale umí přemýšlet, předvídat a organizovat tak, aby bylo vše
potřebné hotové tehdy, kdy je to potřeba. V předstihu. Bez čekání na
zadání. A iniciativně.
Dobrou zprávou přitom je, že takovou "nepostradatelnou pravou rukou" se
můžete stát během několika dní i vy. A nepotřebujete k tomu ani další
roky studií, ani 24h pracovní směny:
Většina z toho, co vás udělá nepostradatelnou, bude totiž vaše schopnost
správně vycítit, odhadnout, zorganizovat a načasovat úkoly, které dnes
už stejně dostáváte
... ale budete je umět předvídat, seřadit, zorganizovat a vyřídit tak,
aby vše bylo připravené v situaci, která si je vyžádá... a vy tak budete
za jasnovidku, která dokáže "nemožné ihned a zázraky do tří dnů".
Podrobný trénink této dovednosti přitom zažijete na speciálním tréninkovém semináři "Profesionální a výkonná asistentka: Jak chytře předvídat a zařídit potřebné dřív, než to šéf vysloví... bez stresů, konfliktů nebo přesčasů".
Jak vám tento seminář pomůže využít telefon pro jednání se zákazníky lépe
Zkušená lektorka vám ukáže:
1. Jak mnohonásobně zvýšit hodnotu naší práce
- Proč je poptávka po běžných sekretářkách na ústupu
- Jak nám konkuruje nadbytek administrativních pracovníků
- O koho je na pracovním trhu největší zájem
- Jaké dovednosti a schopnosti ocení šéfové nejvíce
- Jak proměnit naši novou dovednost v jistotu zaměstnání
2. Proč nás vlastně najali a co od nás očekávají
- Co si přeje šéf víc, než milý úsměv a servilnost
- Proč nesmíme dělat jen to, co nám řeknou
- Proč chceme získat pověst "té, co umí zařídit"
- Jak vytvořit se šéfem sehraný a spolehlivý tým
- Jak se stát nepostradatelnou "pravou rukou"
3. Jak chytře řadit úkoly a pak je splnit v předstihu
- Co udělat, když máme více práce než času
- Jak postupovat, když nevíme, co je prioritou
- Co udělat v krizi, kdy je prioritou všechno
- Jak rozhodovat, když nemůžeme šéfa zastihnout
- Co dělat, když máme více šéfů a úkoly rozdávají všichni
- Jak vše načasovat, abychom měly vše hotové včas
4. Jak předvídat úkoly a navrhovat řešení
- Proč je pasivita cestou k rychlému vyhazovu
- Jakou iniciativu šéf ocení (ale co při tom nesmíme)
- Jak odhadovat situaci a okolí (beze slov)
- Jak číst mezi řádky a sledovat signály k přípravě
- Co máme zjistit, i když nás o to nikdo nežádá
- Jak reagovat na změnu okolností a situace
- S jakým přístupem nikdy nezklameme
5. Jak překonat své dosavadní limity a ukázat nové schopnosti
- Proč je velký rozdíl mezi pracovitostí a výsledky
- Jak končí pracovití... a jak končí schopní
- Jak si vytvořit síť kontaktů, které pomohou, když samy nevíme
- Kdy a komu říci ne a přesto nevypadat neschopně
- Jak z každého úkolu vytvořit vizitku našich schopností
Pro koho je seminář určen
Tento seminář je určen všem asistentkám, sekretářkám, recepčním a pracovnicím, které pomáhají kolegům a nadřízeným v administrativě a organizaci jejich práce, sjednávání schůzek a vyřizování úkolů. Od pracovnic na těchto pozicích se už totiž nečeká pouhé "plnění zadání", ale nově také schopnost přemýšlet o situaci, okolnostech a změnách tak, aby domluvily vše, co bude potřeba... aniž by je o to konkrétně kdokoliv požádal. Nová dovednost, kterou se na tomto semináři naučíte, bude tedy přínosem nejen pro vašeho šéfa a celou firmu... ale zvýší také hodnotu vaší práce a zaručí vám jistotu zaměstnaní.
Jak hodnotí lektorku účastníci
"Praktické ukázky a jejich hodnocení." L. Kováčiková
"Příjemný přístup lektorky a hned řešení konkrétních případů." I. Tlapalová
"Konkrétní přístup k jednotlivým situacím. Hodnocení ukázkových příkladů." P. Ralbouská
"Věcné vyjadřování paní lektorky. Z jejího školení jsem dospěla k
názoru, že v obchodování po telefonu dělám spoustu chyb." K. Vídeňská
Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky
Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Vyplňte prosím tuto žádost, zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".