Seminář můžeme připravit vaší firmě "na míru"
... v místě a termínu, který si sami vyberete“

Pokud se ve Vaší firmě sejde několik pracovníků se stejnými tréninkovými potřebami, uspořádání tzv. "vnitrofiremního semináře" jen pro vaše pracovníky je optimální už pro skupinku 8 - 15 osob...

  • Oblast a způsob tréninku je možné upravit podle specifických potřeb Vaší firmy.
  • Problémy, které jsou během semináře odhaleny, je možné důkladně probrat.
  • Protože během semináře jsou projednávány situace, které se týkají různých oddělení firmy, diskuse a jejich řešení pomáhá budovat spolupráci na těchto úrovních.
  • Účastníci, kteří se již zúčastnili otevřených seminářů, mohou využít této příležitosti k aplikaci poznatků na situaci firmy a jako konsolidační trénink.
  • Vnitrofiremní semináře podporují spolupráci a vytváření týmů.
  • Údaje o vnitřním chodu firmy neproniknou na veřejnost.
  • Ušetříte čas a peníze spojené s cestování na vzdálená místa otevřených seminářů.
  • Semináře je možné realizovat kterýkoli den v týdnu, včetně sobot a nedělí, tak, aby vám účast pracovníků na semináři nenarušila chod firmy.


Vyplňte následující formulář a my vám do 72 hodin připravíme návrh semináře "šitý na míru" přímo vaší skupince pracovníků...

Seminář na míru

Příklady realizovaných projektů rozvoje pracovníků "šité klientům na míru"

12-ti měsíční cyklus seminářů pro vrcholový management výrobní průmyslové firmy o 3.000 zaměstnancích
  • Firemní prosperita jako výsledek každodenních rozhodnutí
  • Komunikační zásady, které Vám usnadní práci
  • Zvyšování výkonnosti pracovního týmu
  • Management firmy v konkurenčním prostředí
  • Marketingové řízení firmy jako celku
  • Zvyšování výkonnosti pracovního týmu
  • Finanční management jako nástroj řízení nákladů a výnosů

Seminář pro pracovníky potravinářské velkoobchodní firmy
  • Význam péče o zákazníka pro rozvoj firmy
  • Typy osobností a jak s nimi jednat
  • Jednání se zákazníky po telefonu
  • Budování vztahu se zákazníkem

Seminář pro dealery/distributory papírenských výrobků
  • Mapování trhu
  • Budování databáze zákazníků
  • Charakteristika zákazníků a příprava prezentace výrobků
  • Průběh prodejního rozhovoru
  • Poprodejní péče o zákazníka

Semináře pro mistry výrobní firmy o 1.500 zaměstnancích
  • Komunikace a jednání s podřízenými
  • Hodnocení pracovníků a jejich motivace
  • Ekonomický vliv výrobního rozhodnutí na prosperitu firmy

Seminář pro pracovníky marketingového oddělení výrobce zámečnického zboží
  • Analýza potřeb zákazníka
  • Příprava obchodního jednání
  • Spolupráce marketingového oddělení s výrobou
  • Význam nadstandardní péče o zákazníky kategorie "A"

Seminář pro sekretářky a prodavačky společnosti s rozsáhlou maloobchodní sítí
  • Význam osobního vzhledu pro image firmy
  • Styly oblékání a profesionální doplňky
  • Výběr vhodné kosmetiky, líčení, péče o pleť a vlasy
  • Správná životospráva a péče o osobní zdraví

Seminář pro pracovníky obchodního oddělení softwarové firmy
  • Průzkum a analýza trhu
  • Příprava prodejní strategie
  • Umění jednat se zákazníkem
  • Mapování a analýza konkurenčních aktivit

Seminář pro administrativní pracovnice a manažerky v telekomunikační firmě
  • Význam osobní image při jednání se zákazníky
  • Péče o profesionální vzhled a oblékání
  • Barevná typologie a výběr kosmetiky
  • Techniky profesionálního líčení a péče o pleť

Seminář pro pracovníky cestovní kanceláře s působností po celé ČR
  • Význam péče o zákazníka pro rozvoj firmy
  • Typy zákazníků a jak s nimi jednat
  • Jednání se zákazníky po telefonu
  • Budování vztahu se zákazníkem

Program pro obchodní zástupce firmy se zákazníky v zemědělství
  • Analýza potřeb zákazníka a rozlišování mezi různými typy zákazníků
  • Příprava obchodního jednání a na co nezapomenout
  • Prezentace firemní nabídky a jak ji zdokonalit a přizpůsobit zákazníkovi
  • Význam poprodejní péče a budování vztahu

Semináře pro reprezentanty přední pojišťovny
  • Poznání svých předností a nedostatků v komunikaci
  • Styly jednání se zákazníky a výběr toho vhodného
  • Význam osobního vzhledu pro image firmy

Seminář pro pracovníky obchodního oddělení počítačové firmy
  • Umění jednat se zákazníkem
  • Význam komunikace a její vliv na vztahy se zákazníkem
  • Prodej jako pomoc při řešení zákazníkových problémů