Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Jak zaútočit na konkurenci a přivést jejich zákazníky do vaší firmy

Na objednávku
  • Jak zaútočit na konkurenci a přivést jejich zákazníky do vaší firmy
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Spokojeně vydělávají.
Vás s despektem přehlížejí.
Ale jejich zákazníky můžete nyní přivést do vaší firmy.

Každý konkurent má totiž slabinu.
Tyto slabiny můžete nyní využít ve váš prospěch.

A na speciálním semináři „Jak zaútočit na konkurenci a přivést jejich zákazníky do vaší firmy“
se dozvíte praktické postupy, jak novým pohledem na vaši firmu a zákazníky využít možnosti, které jste dosud přehlíželi.

Jak vám tento seminář pomůže v praxi

Jak uspět na trhu s velkými a silnými konkurenty

  • Jak poznáte, zda vaše firma snese ostrou konkurenci
  • Jak může i malá firma na trhu úspěšně prorazit
  • Jak využít nevýhodu velkých firem
Jak vyniknout bez milionových investic

  • Co je základem úspěchu malých firem a kdo jej může ovlivnit
  • Jaké typy pracovníků přitahují malé firmy a proč tito lidé odcházejí z velkých firem
  • Kdy je ideální období na útok proti konkurenci a jak se na to připravit
  • Jak rozpoznat firmu se silnou pozicí a proč se nemusí starat o konkurenci
Jak vytvořit „jednotku“ pro boj s konkurencí

  • 3 otázky, na které musíte při stanovení strategie odpovědět
  • Co musí vědět vaši lidé před tím, než budou schopni a ochotni „vyrazit do boje“
  • 5 vlastností, které mají lidé, na které se můžete v konkurenčním boji spolehnout
  • Jak motivovat vaše pracovníky k vyšším výkonům
  • Kdy je úspěch hrozbou a jak se na to připravit
  • Co je největším problémem úspěšných konkurentů a jak tohoto využít
Jak odhalit produkty a služby, na které se zaměřit

  • Proč analyzovat prodejní výkonnost a jaké „poklady“ vám pomůže odhalit
  • Jak využít „vnitřní analýzu“ a k čemu slouží
  • Jak pomocí prodejní analýzy odhalit nejvíce (a nejméně) výdělečné položky
  • Jak zjistit finanční výkonnost vašeho sortimentu
  • Jak rozhodnout, na které produkty a služby se zaměřit
Jak odhalit a využít slabiny konkurenční nabídky

  • Co je prvním krokem k vyhodnocení výkonnosti produktů
  • Co je krycí příspěvek a sortimentní kříž, k čemu slouží a jak jej vypočítat
  • Jak poznáte, které produkty jsou nosným sortimentem firmy a živí vás
  • Jak poznáte produkty, o které začíná klesat zájem
  • Proč rozlišit vaše produkty podle motivátorů poptávky
Kdy zahájit útok na konkurenci

  • Jak poznat „útočné“ produkty ve vašem sortimentu
  • Co způsobíte snížením cen a jaké riziko to obnáší
  • Jak odlišit vaše produkty od konkurence
  • Jak se vyvarovat nejčastějších chyb
  • Jak se připravit na dlouhodobé soutěžení

Co říkají absolventi...

„Vynikající výkon lektora... mohu všem zájemcům vřele doporučit.“ K. Žalud
„Program byl připraven na poměrně vysoké úrovni s množstvím zajímavých informací.“ B. Auinger
„Seminář předčil moje očekávání, neustále se hovořilo k věci.“ J. Škoda
„Předností p. Bureše je, že přednáší vždy velice aktivně a teoretické informace prokládá řadou praktických příkladů.“ M. Sochor         

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".