Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Péče o zákazníka v prodejně, recepci nebo za přepážkou: Jak osobním přístupem zvítězit nejen nad internetovými obchody

Na objednávku
  • Péče o zákazníka v prodejně, recepci nebo za přepážkou: Jak osobním přístupem zvítězit nejen nad internetovými obchody
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Zní to sice zvláštně,
ale v některých obchodech vás mají rádi... a vy to cítíte:

Rozumí tomu, co chcete.
Snaží se vám vyjít vstříc.
A i když je konkurence levnější, raději se vracíte právě sem.

Jak to udělali?
A jak zařídit, aby stejný pocit dokázali vyvolat ve vašich zákazníci i vaši pracovníci?

Na semináři „Péče o zákazníka v prodejně, recepci nebo za přepážkou:
Jak osobním přístupem zvítězit nejen nad internetovými obchody“

během jednoho intenzivního dne získáte konkrétní návod, jak toho dosáhnout.

Ze semináře si odnesete konkrétní postupy, které vám pomohou v každodenní praxi:

1. Jak získat sympatie a důvěru už při vstupu do prodejny
Dozvíte se, jak navázat kontakt, vzbudit zájem a získat důvěru.

2. Jak si zákazníky získat přesvědčivým jednáním
Naučíte se nejen vést konverzaci a klást otázky, ale také „číst zákazníka“ tak, abyste pochopili, co si skutečně myslí.

3. Jak zvládnout jednání s různými typy zákazníků
Zjistíte, jak přizpůsobit své jednání různým typům zákazníků a jaký způsob jednání zapůsobí nejvíce.

4. Jak zvládat stížnosti a reklamace
Uslyšíte, jak vhodně reagovat na stížnosti a reklamace, aby u vás zákazník chtěl - i přes svou nespokojenost – později zase nakupovat.

Na tomto semináři se dozvíte...

Kdy bude váš přístup skutečnou „péčí o zákazníka“

  • Co od nás zákazník očekává jako standard
  • Co všechno zákazníkům vadí a na co jsou přímo alergičtí
  • Jaká otázka popudí zákazníka hned v úvodu
  • Co se stane, když od nás zákazník odejde nespokojený
  • Co (a kdy) udělat nad očekávání
Jak řešit reklamace, abychom zákazníka více připoutali

  • Co si uvědomit u zákazníků, kteří si stěžují
  • Kolik zákazníků zůstane věrných, když stížnost vyřešíme rychle
  • Za jakých okolností se vrátí nespokojený zákazník zpět
  • Jak pomocí reklamace získat převahu nad konkurencí (a internetovými obchody)
Jak zvládnout tzv. „okamžiky pravdy“

  • Co dělat, když nespokojený zákazník řekne: „Tady mě už nikdo neuvidí“
  • Proč nedat najevo naše osobní problémy nebo pocity
  • Proč o firmě, šéfovi i kolezích mluvíme jen pozitivně
  • Proč nikdy neslibujeme to, co nemůžeme splnit
Co „říkáme“ bez toho, aniž bychom pronesli jediné slovo

  • Jak poznají zákazníci, zda je náš úsměv upřímný nebo se jen přetvařujeme
  • Kdy se neusmívat a jak naopak vyjádřit zájem a respekt
  • Jak poznat pravý moment, kdy zákazník stojí o naši pomoc
  • Jak dát zákazníkům najevo, že jim nasloucháme... a rozumíte tomu, co říkají
  • Proč si hlídat nevědomá gesta a co o našich pocitech a myšlenkách prozradí
Jak jednat s různými typy zákazníků

  • 5 typů zákazníků a jak s nimi jednat
  • Proč „obtížní“ zákazníci jsou také zákazníky a jak to poznáte ve vašich odměnách
  • Jak reagovat na útok zákazníka a přimět jej ke zklidnění a racionální konverzaci
Jak profesionálně jednat se zákazníky

  • Kdo je důležitější, zákazník u pultu nebo na telefonu
  • Jak se hlásit do telefonu a co to řekne o vaší firmě
  • Jak reagovat, když za vámi přijde zákazník a vy zrovna telefonujete nebo hovoříte s kolegou nebo jiným zákazníkem
  • Proč se zeptat na zákazníkovo jméno a jak často jej používat
  • Jak reagovat, když volající chce mluvit s kolegou, který zrovna není na pracovišti
  • Co udělat, když zákazníkovi něco slíbíte, a pak to nemůžete dodržet
  • Jak se vyjadřovat pozitivně, která slova jsou účinná

Jak hodnotí lektorku účastníci předchozích seminářů

"Profesionalita, znalosti a vstřícnost k účastníkům semináře." Filip Láf
"Pestrost, dobrá atmosféra, kolektivní práce, diskuse, osobnost lektora." Alena Bartoňová
"Velmi dobrá forma "škola hrou" - názornost, praktické kroky atd." Lubomír Jedlička
"Aktivní účast, příjemná lektorka, malý počet účastníků." Markéta Kašičková                                 

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Vyplňte prosím tuto žádost, zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".