Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Nadšeni vašim přístupem: Sedm kroků, které promění vaše služby klientům v zážitek, který je bude opakovaně přivádět zpět (i s jejich přáteli)

Na objednávku
  • Nadšeni vašim přístupem: Sedm kroků, které promění vaše služby klientům v zážitek, který je bude opakovaně přivádět zpět (i s jejich přáteli)
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Všimli jste si, jak se někteří klienti objednávají
a vracejí za jednou z vašich kolegyň (nebo kolegů)?

(Zatímco další zoufale vyhlíží zájemce.)

Oba sice odvádějí svou práci podobně.
U toho prvního se ale klienti cítí z nějakého důvodu lépe.
A vracejí se za ním do vaší firmy, i když vědí, že jinde by dostali lepší cenu.

Tuto dovednost můžete nyní naučit všechny pracovníky, kteří vykonávají jakoukoliv službu pro vaše klienty.

A odnesou si ji ze speciálního semináře "Nadšeni vašim přístupem: Sedm kroků, které promění vaše služby klientům v zážitek, který je bude opakovaně přivádět zpět (i s jejich přáteli)".

Praktické tipy, které vám pomohou hned druhý den

Na semináři se dozvíte...

1. Jak ovlivnit atmosféru celého setkání od prvních minut

  • S jakým očekáváním k nám klient přichází (a kdo za to může)
  • Kteří klienti chtějí kamarádský přístup a kteří naopak profesionální
  • Podle čeho poznají ostatní, kdy je náš zájem upřímný... a kdy to jen předstíráme
  • Jak na klienty působí maličkosti, které už nevnímáme, ale oni je vidí poprvé
  • Co může zničit veškerou další snahu, když si na to nedáme pozor

    2. Jak si získat klientovu důvěru a prokázat profesionalitu
  • Jak správně reagovat, když klient sám vlastně neví, co chce
  • Co od nás klient očekává a proč to není jen samotná služba
  • Co musíme klientovi říct a ukázat, abychom jej ujistili, že vybral správně
  • Jaké informace o sobě prozradit, aby nás klient přijal za "svého"
  • V jakém momentě začne klient důvěřovat našemu úsudku, názoru a doporučení
  • Proč je získání této důvěry nezbytné před tím, než se pustíme do práce
  • Která drobnost okamžitě zničí veškerou vybudovanou důvěru vůči naší firmě

    3. Jak provádět vlastní službu, aby klienta nadchla
  • Proč spočívá rozdíl mezi spokojeným a nadšeným klientem jen v detailech
  • Co potřebuje klient vědět, slyšet a pochopit, než se pustíme do práce
  • Jak moc a o čem s klientem mluvit, aby se cítil komfortně
  • Kdy je mlčení známkou nezájmu a kdy naopak známkou profesionality
  • Jak správně "odkládat a vyzvedávat" klienta, když na nás musí čekat
  • Jak klientovi správně sdělovat negativní informace, aby se neurazil
  • Proč o nás klienti nemluví s ostatními, když jsou spokojeni
  • Z čeho vzniká nadšení, o kterém pak mluví s ostatními

    4. Jak správně reagovat v problematických situacích
  • Který tři hrozby ničí klientskou spokojenost nejrychleji
  • Co dělat, když požadovanou službu neposkytujeme
  • Co dělat, když čekáme zpoždění, prodlevy nebo jiné potíže
  • Jak reagovat, když klient začne srovnávat ceny s konkurencí
  • Jak odmítnout nerealistická přání, aniž bychom tím klienta urazili
  • Jak sdělovat negativní informace pozitivním způsobem

    5. Jak docílit, aby byl klient spokojen s kvalitou naší služby
  • Podle čeho hodnotí klienti kvalitu vaší práce
  • Kdo a jak ovlivňuje tzv. minimální přijatelnou úroveň naší služby
  • Proč spolu samotné vyřešení problému a klientův dojem nijak nesouvisejí
  • Kdy a proč bude klient nespokojený, i když samotný problém vyřešíme
  • Co musíme klientovi vysvětlit, ukázat a dokázat, aby náš zákrok přijal

    6. Jak dosáhnout, aby byl klient s výsledkem služby i její cenou spokojený
  • Jak ovlivňuje cena naší služby klientovo očekávání
  • Jak pozná klient rozdíl mezi dobrým a špatným výsledkem naší práce
  • Jak vnímají klienti ceny našich služeb a s čím je srovnávají
  • Kdy bude klient spokojen s naší cenou, i když zná levnější alternativy
  • Co musí klienti vědět, aby docenili hodnotu naší přípravy, pomůcek a prostředí

    7. Jak podpořit návrat klientů i s jejich přáteli
  • Co musí klient pochopit, aby se chtěl opět vrátit
  • Jak správně vysvětlit důvod další návštěvy
  • Jak klienty správně objednávat na další setkání
  • Co klientům prozradit, aby to nevnímali jen jako snahu získat peníze
  • Jak klienty podpořit, aby s sebou přivedli i své známé
  • Co určitě udělat hned poté, co klient své známé přivede
  • Jak jsou s lektorkou spokojeni účastníci předchozích seminářů

    "Profesionální přístup a chování lektorky, výborně zná problematiku." Ing. Jan Aulehla
    "Živý sangvinický výklad lektorky, praktická cvičení s jejím komentářem." Radovan Vítek
    "Způsob přednášky, praktické ukázky, psychologické poznatky." Zdena Kovářová
    "Nácvik konkrétních situací. Osobní testy, návody jak na zákazníky. Malá skupinka lidí. Řešení konkrétních situaci." Alena Trubáčková
    "Dozvěděla jsem se jak reagovat na odmítavé odpovědi zákazníků, jak alespoň trošku rozpoznat povahové vlastnosti zákazníků." Lucie Marková                                 

    Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

    Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".