Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Jak ubránit váš zisk při bitvě o cenu: Praktický trénink vyjednávání o ceně, slevách a požadavcích zákazníka

Na objednávku
  • Jak ubránit váš zisk při bitvě o cenu: Praktický trénink vyjednávání o ceně, slevách a požadavcích zákazníka
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Tu jejich objednávku potřebujete.

Oni na vás ale tlačí, abyste jim dali slevu.

Když ale cenu snížíte, budete pracovat zadarmo (nebo se ztrátou).

A jediný způsob, jak si zachovat férový výdělek, je vyjednat si takovou cenu, která vám jej zaručí.

Pokud tyto pocity znáte, nejste sami:

Jakmile totiž přijde řeč na cenu, všichni zákazníci chtějí slevu.
Všichni tlačí do stále nižších a nižších cen.
A pokud vaši pracovníci tomuto tlaku podlehnou,
objednávku sice přinesou... ale už nezbude na jejich výplaty.

Abychom vaše pracovníky na cenový zápas připravili... a udrželi výsledné částky na úrovni, při kterých můžete prosperovat... celý postup si natrénují na speciálním semináři "Jak ubránit váš zisk v bitvě o cenu: Praktický trénink vyjednávání o ceně, slevách a požadavcích zákazníka".

Jak vám tato dovednost zajistí trvalou prosperitu

Na semináři se dozvíte:

Proč netrénovaného připravený soupeř vždy porazí

  • Co musíte vědět a znát, abyste nebyli snadnou kořistí
  • Vyzkoušíme si, jaká je vaše vyjednávací síla a dovednost
  • Jak si vybrat vyjednávací strategii vhodnou právě pro váš styl jednání
  • Co (ne)dělat, aby zákazník nepřicházel hned v úvodu s požadavkem nižší ceny
  • Vyzkoušíme si váš odhad osobnosti protivníka... a jak jej využít
Co prozradí vaše ceny dříve, než promluvíte

  • Proč je nutné stanovit cenovou strategii pro celou firmu
  • Co svými cenami signalizujete navenek
  • Jak stanovit pravidla pro poskytování obecných či individuálních slev
  • Jak si spočítat, kdy se vám slevy vyplatí a kdy ne
  • Kdy a proč poskytovat rabaty a množstevní slevy
  • Kdy si zákazník zaslouží bonifikace
  • Kdy a jak (ne)využít slevy na podporu prodeje
Jak poznat, kdy přestat prodávat a začít vyjednávat

  • Proč je mezi prodejní fází a vyjednávací fází obchodního rozhovoru podstatný rozdíl
  • Jaký postup vám postaví základ pro dosažení potřebného zisku
  • Co musíte udělat, aby vznikl vztah mezi cenou a hodnotou toho, co nabízíte
  • Jak vy sami (a ostatní) vnímáte cenu a přidanou hodnotu
Jak vydržet cenové přetahování

  • Co je důležitým pravidlem pro uvedení, vysvětlení a obhájení ceny
  • Proč a jak si stanovit tzv. "podstatné" body dohody
  • U čeho a za jakých okolností připustit kompromis
  • Kdy (ne)říkat druhé straně, na čem (ne)trváte
  • Jak určit svým požadavkům priority
  • Vyzkoušíme si stanovení (ne)podstatných požadavků
Jak ustát útok na vaše ceny

  • Jak se poučit ze zlatých pravidel obchodního vyjednávání
  • Jak obhájit své ceny a zisk v praxi
  • Jak rozpoznat "nepřátelské taktiky", které snižují zisk
  • Vyzkoušíme si vyjednávání (a cenovou obranu) reálně

Komu z vaší firmy na tomto semináři rezervovat místo?

Tento seminář je připraven pro všechny vaše pracovníky, kteří se setkávají se zákazníky. Pokud je totiž zákazník požádá o slevu nebo začne argumentovat lepší nabídkou konkurence, právě jejich reakce rozhodne o tom, zda bude pro vás celá transakce zisková... nebo na ní proděláte. Cítíte-li tedy v poslední době od zákazníků tlak na cenu, právě na tomto semináři se vaši pracovníci dozvědí, jak jej ustát, aby vaše firma prosperovala nejen dnes, ale i zítra.

Jak hodnotí účastníci ostatní semináře tohoto lektora

"Styl přednášení, zpracování textového materiálu k semináři, příklady z praxe podané zábavnou zapamatovatelnou formou." Jaroslav Meduna
"Přednášející + téma. Skvěle popsané konkrétní tipy a rady, použitelné v praxi." Tomáš Kroča
"Poutavý výklad lektora, příklady z praxe, upozornění na časté chyby, návrhy řešení." Věra Koníčková

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".