Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Za stejné peníze vyšší zisk: Jak posílit marketingové aktivity, které přináší zisk, zbavit se těch ztrátových... a se stejnými penězi tak dosáhnout vyššího zisku

Na objednávku
  • Za stejné peníze vyšší zisk: Jak posílit marketingové aktivity, které přináší zisk, zbavit se těch ztrátových... a se stejnými penězi tak dosáhnout vyššího zisku
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Při pohledu na poslední fakturu to určitě napadlo i vás:

Nestačilo by místo drahé reklamy lidem jen telefonovat?
Skutečně musíme nakupovat tak drahé materiály?
Je nutné, aby měli prodejci tak velké provize?
Máme to zrušit... nebo naopak investovat více?

U ostatních nákladů přesně víme, kolik je málo a kolik moc.

U prodejních a marketingových výdajů to ale často jen odhadujeme:
Víme, že nám přivádí zákazníky a jejich objednávky... a musíme je tedy platit.
Stejně tak ale tušíme, že mnohé z nich jsou zbytečné.

A platíme je vlastně jen proto, že nevíme, které to jsou.

Odhalit zbytečné aktivity a vložit peníze do těch, které vám prodej naopak zvýší, přitom není složité. A právě postupy, jak to udělat, se dozvíte na speciálním semináři „Za stejné peníze vyšší zisk: Jak posílit marketingové aktivity, které přináší zisk, zbavit se těch ztrátových... a se stejnými penězi tak dosáhnout vyššího zisku“.

Jak vám tento seminář pomůže zvýšit ziskovost vaší firmy

Na semináři se pod vedením zkušeného lektora dozvíte:

Co si musíte ujasnit ve firmě před tím, než začnete hodnotit

  • K jakému cíli mají naše marketingové aktivity skutečně směřovat
  • Jak rozpoznat, kdy jdeme správným směrem... a kdy na trhu bloudíme
  • Co je nejlepším nástrojem pro měření zákaznické spokojenosti
  • Proč není „marketingová orientace“ jen módním výrazem
  • Jak si zjednodušit práci pomocí „Customer Relationship Managementu“
Na co se zaměřit, aby naše výsledky byly maximální

  • Co musíme vědět o trhu a našich zákaznících... a jak to zjistit
  • Co nám o zákaznících řekne jejich analýza... a jak ji provést
  • Proč je důležité znát tržní potenciál, poptávku a náš tržní podíl
  • Jak zákazníky rozdělovat pro maximální zisk
  • Co sledovat o naší konkurenci... a jak na to reagovat
Které marketingové aktivity hodnotit... a jak

  • Jak sledovat a řídit ziskovost vašich výrobků a služeb
  • Proč pravidelně prověřovat vaši cenovou strategii... a kdy provést změny
  • Co sledovat u reklamy a marketingové komunikace (a jak poznat zbytečné výdaje)
  • Jak vyhodnocovat prodejní výsledky pracovníků a celých skupin
  • Jak srovnávat výsledky různých aktivit navzájem
Jak rozpoznat efektivní marketingové aktivity

  • Jaké nástroje máte k dispozici... a jak je využít
  • Jak hodnotit efektivitu marketingových nákladů
  • Jak využít při hodnocení tzv. „portfolio analýzy“
  • Jak reagovat na výsledky, aby se ztráty neopakovaly
Jak do budoucna podpořit růst ziskových aktivit

  • Proč není plánování sprostým slovem
  • Kdy má smysl „strategicky“ plánovat i v malé firmě
  • Jak vám podobné plány pomohou odstranit zbytečné náklady
  • Jak takový plán realizovat v akci
  • Jak využít ekonomických cyklů... a na co si dávat pozor

Jak hodnotí účastníci předchozí semináře lektora

"Velký obsah informací, dynamický přednes." Jitka Šenková
"Odborný výklad, profesionální přístup. Snaha postihnout různými příklady různé oblasti." Radka Černá
"Znalosti a praktické zkušenosti lektora. Velice poutavé a zajímavé vyprávění o důležitých věcech. Zajímavý úhel pohledu na otázky spojené s náklady a řízením podniku." Ing. Milan Krejčí                                 

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".