Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Srozumitelným šéfem za všech okolností: Jak v náročných situacích zvládnout komunikaci s ostatními

Na objednávku
  • Srozumitelným šéfem za všech okolností: Jak v náročných situacích zvládnout komunikaci s ostatními
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Není nám to sice příjemné, ale někdy musíme:

  • zkritizovat výkon podřízeného
  • ověřit, zda nás pracovník správně pochopil
  • výrazně nesouhlasit s kolegou
  • vést nepříjemný rozhovor s dodavatelem
  • oznámit svému šéfovi špatné výsledky
  • reagovat na nespokojeného zákazníka
Špatným postupem můžeme situaci dále vyostřit.
Vhodnou reakcí můžeme konflikt zažehnat.
Jako šéf ale musíme konat...

... a právě proto jsme pro vás připravili speciální seminář „Srozumitelným šéfem za všech okolností: Jak v náročných situacích zvládnout komunikaci s ostatními“, na kterém se dozvíte, jak v těchto situacích správně postupovat.

Praktické tipy pro zvládnutí náročných situací

Jak zvýšit svou autoritu a respekt právě v náročných situacích

  • Proč jsou slova pracovním nástrojem každého šéfa
  • Co musí vedoucí pracovník ovládat, aby zvládal náročné situace
  • Jak vést náročné pohovory se zaměstnanci, kolegy a zákazníky
  • Co vám usnadní rozdávat i přijímat kritiku a zvládat konflikt
Co si uvědomit o vlastním stylu komunikace

  • Jakou dovednost bych si měl osvojit, aby mi ostatní porozuměli
  • Jak rozpoznat svůj „interpersonální styl“
  • Jak se tento styl jednání projevuje v náročných situacích
  • Jak zlozvyky znesnadňují komunikaci
  • Jak rozpoznat svoje zlozvyky a eliminovat je
Jak sdělovat nepříjemné informace

  • Jak sdělovat, co vám vadí
  • Na co si dát pozor, aby druhá strana nepřestala poslouchat
  • Jak sdělovat nepříjemné skutečnosti
  • Jak s kolegou nebo podřízeným projednat nepříjemné osobní záležitosti
Jak kritizovat, aby protějšek kritiku přijal

  • Kdy je nutné kritizovat a komu to pomůže
  • Jak kritiku formulovat, aby se druhé strany nedotkla
  • Jakou strukturu má mít kritický pohovor
  • Jaké zásady při kritice dodržet
  • Jak kritické připomínky načasovat
Jak ustát kritiku své osoby

  • Jak se připravit na kritiku své osoby
  • Jak reagovat na (ne)oprávněnou kritiku
  • Jak naložit s touhou bránit se
  • Která pravidla asertivity k tomu využít
  • Jak zamezit další eskalaci konfliktu
Jak udržet během jednání emoce pod kontrolou

  • Jak reagovat na emoce druhých
  • Jak v náročném rozhovoru ustát své emoce
  • Jak zklidnit rozčileného kolegu, podřízeného, zákazníka
  • Jak si udržet klid, rozvahu a kontrolu nad svými pocity právě v situacích, kdy je ztrácíte

Jak hodnotili absolventi ostatní semináře této lektorky

"Praktická cvičení - trénink, nejen "přednáška"." Ing. Roman Zvolský
"Řešení situací, které posluchači zmíní přímo ze života." Zuzana Buroňová
"Nebyla to jen přednáška, ale šlo o aktivní přístup, zajímavě podávané." Věra Cháberová
"Paradoxní problémy kolegů, zjištění, že i ostatní mají problémy, pohled z druhé strany." P. Špirk
"Seminář byl zajímavý: Kontakt se všemi posluchači, příklady z praxe, řešení problémových situací." Mgr. Stanislava Reithalerová                                

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".