Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Řízení firmy v době krize: Jak odhalit rizika, rozpoznat příčiny a zabránit ukvapeným rozhodnutím

Na objednávku
  • Řízení firmy v době krize:  Jak odhalit rizika, rozpoznat příčiny a zabránit ukvapeným rozhodnutím
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Klíčový dodavatel přestal dodávat.
Významný odběratel nezaplatil.
Důležití zaměstnanci dali výpověď.
A na rozhodnutí máte 30 sekund...

Jak zvládnete krizi ve vaší firmě?

Přestože jsou noviny plné krize, ohrožení vaší firmy přichází ve skutečnosti odjinud.

90 % krizí totiž způsobuje to, co se děje uvnitř vaší firmy.

A právě tomuto ohrožení můžete dnes účinně zabránit.

Abychom vám pomohli minimalizovat ohrožení krizí, na speciálním semináři „Řízení firmy v době krize: Jak odhalit rizika, rozpoznat příčiny a zabránit ukvapeným rozhodnutím“ se dozvíte, jak při ochraně vaší firmy postupovat.

Jak vám tento seminář pomůže v praxi

Jak pomáhá „krizový management“ v praxi

  • Proč čeká nějaká forma krize každou firmu
  • Na jaké typy krizí se připravit podle fáze růstu vaší firmy
  • V jaké fázi se nachází vaše firma (a co vás tedy nemine)
  • Jakými kroky probíhá vlastní krizové řízení
Co může být příčinou krize ve vaší firmě

  • Jak vám jednoduchá analýza odhalí, čeho jste si nevšimli
  • Jaký vliv má konkurence a co s tím udělat
  • Kdy pramení krize z vašich produktů a služeb
  • Jak vás ovlivní konkurenční tlaky ve vašem oboru
  • Jak použít model EXCELENCE – EFQM
Která rizika mohou vaši firmu ohrozit

  • Jaká rizika mohou na vaši firmu působit
  • Jak postupovat při vyhodnocování rizika
  • Jak pomůže vizuální přehled rizik a důsledků
Jak příznaky krize rozpoznat

  • Kdy začíná ve firmě krize
  • Jak se projeví krize na rovnováze firmy
  • 9 varovných signálů krize
  • Co je nejčastější příčinou krize
Jak pomáhají krizové scénáře

  • Proč nejsou scénáře zbytečností, ale „pojistkou“
  • Jak postupovat při přípravě krizového scénáře
  • Co by měl krizový scénář obsahovat
  • Jak vypadá vzor krizového scénáře
Na jaký průběh krize se připravit

  • Proč mají krize mnohdy stejný průběh
  • Co způsobuje, že se krize dále rozvíjí
  • Jak reagovat v jednotlivých fázích krize
Jak řídit rozvinutou krizi

  • Jak rozpoznat, kdy je krize akutní
  • Jaké možnosti má firma v rozvinuté fázi krize
  • Jaký postup krizi dále prohlubuje
  • Na co se zaměřit, aby se situace zlepšila

Jak hodnotí účastníci ostatní semináře tohoto lektora

"Styl přednášení, zpracování textového materiálu k semináři, příklady z praxe podané zábavnou zapamatovatelnou formou." Jaroslav Meduna
"Přednášející + téma. Skvěle popsané konkrétní tipy a rady, použitelné v praxi." Tomáš Kroča
"Poutavý výklad lektora, příklady z praxe, upozornění na časté chyby, návrhy řešení." Věra Koníčková           

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".