Řízení firmy v době krize: Jak odhalit rizika, rozpoznat příčiny a zabránit ukvapeným rozhodnutím
Na objednávkuJak vám tento seminář pomůže v praxi...
Klíčový dodavatel přestal dodávat.
Významný odběratel nezaplatil.
Důležití zaměstnanci dali výpověď.
A na rozhodnutí máte 30 sekund...
Jak zvládnete krizi ve vaší firmě?
Přestože jsou noviny plné krize, ohrožení vaší firmy přichází ve skutečnosti odjinud.
90 % krizí totiž způsobuje to, co se děje uvnitř vaší firmy.
A právě tomuto ohrožení můžete dnes účinně zabránit.
Abychom vám pomohli minimalizovat ohrožení krizí, na speciálním semináři „Řízení firmy v době krize: Jak odhalit rizika, rozpoznat příčiny a zabránit ukvapeným rozhodnutím“ se dozvíte, jak při ochraně vaší firmy postupovat.
Jak vám tento seminář pomůže v praxi
Jak pomáhá „krizový management“ v praxi
- Proč čeká nějaká forma krize každou firmu
- Na jaké typy krizí se připravit podle fáze růstu vaší firmy
- V jaké fázi se nachází vaše firma (a co vás tedy nemine)
- Jakými kroky probíhá vlastní krizové řízení
- Jak vám jednoduchá analýza odhalí, čeho jste si nevšimli
- Jaký vliv má konkurence a co s tím udělat
- Kdy pramení krize z vašich produktů a služeb
- Jak vás ovlivní konkurenční tlaky ve vašem oboru
- Jak použít model EXCELENCE – EFQM
- Jaká rizika mohou na vaši firmu působit
- Jak postupovat při vyhodnocování rizika
- Jak pomůže vizuální přehled rizik a důsledků
- Kdy začíná ve firmě krize
- Jak se projeví krize na rovnováze firmy
- 9 varovných signálů krize
- Co je nejčastější příčinou krize
- Proč nejsou scénáře zbytečností, ale „pojistkou“
- Jak postupovat při přípravě krizového scénáře
- Co by měl krizový scénář obsahovat
- Jak vypadá vzor krizového scénáře
- Proč mají krize mnohdy stejný průběh
- Co způsobuje, že se krize dále rozvíjí
- Jak reagovat v jednotlivých fázích krize
- Jak rozpoznat, kdy je krize akutní
- Jaké možnosti má firma v rozvinuté fázi krize
- Jaký postup krizi dále prohlubuje
- Na co se zaměřit, aby se situace zlepšila
Jak hodnotí účastníci ostatní semináře tohoto lektora
"Styl přednášení, zpracování textového materiálu k semináři,
příklady z praxe podané zábavnou zapamatovatelnou formou." Jaroslav
Meduna
"Přednášející + téma. Skvěle popsané konkrétní tipy a rady, použitelné v praxi." Tomáš Kroča
"Poutavý výklad lektora, příklady z praxe, upozornění na časté chyby, návrhy řešení." Věra Koníčková
Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky
Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".