Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Prodejní triky pro maloobchod: Jak nejen chytrým uspořádáním zboží zvýšit prodej i o několik desítek procent

Na objednávku
  • Prodejní triky pro maloobchod: Jak nejen chytrým uspořádáním zboží zvýšit prodej i o několik desítek procent
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Vedete prodejnu či obchod a chcete zvýšit její tržby?
Dodáváte své výrobky do maloobchodní sítě a chcete, aby se jich prodávalo co nejvíce?

Na speciálním semináři "Prodejní triky pro maloobchod: Jak nejen chytrým uspořádáním zboží zvýšit prodej i o několik desítek procent" zjistíte, jak toho dosáhnout... s minimálním náklady.

Na tomto intenzívním jednodenním semináři se pod vedením zkušeného lektora dozvíte:

Jak trvale zvýšit prodej metodami merchandisingu

  • Jak chytrým uspořádáním prodejny a zboží ovlivnit, co, kdy a kolik budou zákazníci nakupovat
  • Jak vám pomohou techniky merchandisingu ovlivňovat zákazníky v jejich výběru
  • O čem se rozhoduje 67% zákazníků až v prodejně... a jak dosáhnout, aby vybrali podle vašich představ
  • Co ovlivňuje celou polovinu všech nákupů... a jak na to vaši prodejnu a zboží připravit

Jak se zákazníci při nákupu rozhodují... a jak na to reagovat

  • Proč je velmi důležité místo prodeje... a jak tím ovlivnit nákupy
  • Co je "plánovaný nákup" a co můžete udělat, aby zákazník utratil co nejvíce
  • Kdy nakupuje zákazník impulzivně a jak jej v tom ovlivnit... a podpořit

Jak zákazníka "přivést" ke zboží, které mu chcete prodat

  • Jak uspořádáním prodejny "vést" zákazníka od regálu k regálu
  • Jak chytrým uspořádáním regálu zákazníkovi "ukázat", co má koupit
  • Kam umístit další zboží, které chcete podpořit
  • Jak a kam umístit reklamní materiály a poutače
  • Jak správně naaranžovat vstup do prodejny a co sem v žádném případě nepatří
  • Jak vytvořit v prodejně atmosféru pro nakupování... a které tři metody vám v tom pomohou
  • Jak prodloužit pobyt zákazníka v prodejně... a zvýšit objem jeho nákupu

Jak uspořádat zboží v regálech, aby upoutalo pozornost

  • Jak správně uspořádat zboží pro maximální objem prodeje
  • Na co si dávat při doplňování zboží pozor
  • Kam umístit dražší výrobky... a kam ty levnější
  • Které zboží umístit do několika různých pozic... a proč
  • Jak použít tzv. POS materiály ke zvýšení prodeje
  • Jak umístěním zboží v regálech prodat až o polovinu více... nebo méně
  • Jak ovlivní prodej zboží výška jeho umístění... a co je tzv. mrtvá zóna
  • Jak uspořádat zboží v regále, aby na zákazníka působilo "opakovaně"

Jak rozmístit zboží v prodejně, aby jej zákazníci nakupovali

  • Jakým směrem zákazníci při nákupu postupují
  • Proč může umístění "vlevo" nebo "vpravo" ovlivnit prodejnost zboží až šestinásobně!
  • Kam umístit obtížně prodejné zboží
  • Co jsou "druhá umístění" a jak jimi můžete dále zvýšit prodej
  • Jak správně uspořádat prostor kolem pokladen... a prodat "impulzivní položky"
  • Která místa v prodejně jsou pro prodej nevhodná... a co do nich umístit

Jak zákazníky podpořit v nakupování

  • Jak vám pravidle "KDO-VI-CE-PRO-DA" pomůže zvýšit tržby
  • Jak správně sdělit cenu a uvádět informace o balení, slevách a speciálních akcích
  • Čím podpořit nákup zlevněných výrobků

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".