Jak prodávat bez nátlaku: Praktické postupy, které vám přinesou více objednávek z každého jednání se zákazníky

Prohlížíte si termín: Brno, U hřiště 737 - 19.05.2017 08:30 - 19.05.2017 15:30 Pro jiné místo vyberte: Praha 01.06.2017 08:30
  • Jak prodávat bez nátlaku: Praktické postupy, které vám přinesou více objednávek z každého jednání se zákazníky
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Stydíte se...
Je vám to trapné...
Úplně se u toho ošíváte...

Šéf vám sice pořád opakuje, že máte "nabízet".
Ale když máte "prodávat", máte u toho pocit,
že zákazníkovi vnucujete něco, co nechce.
A cítíte se trapně.

Dobrou zprávou je, že takových nás je většina: Prodávání nám není přirozené.

Ještě lepší zprávou ale je to, že nemusíte "prodávat", ale přesto můžete se zákazníkem promluvit přirozeně tak, že ho vaše zboží a služby zaujmou... a projeví o ně zájem.

Jak?

Už žádné nucené úsměvy.
Už žádné naučené věty.
Už žádné hrané kamarádství.

Jednoduše budete říkat jen to, co je vám přirozené. Zákazníkovi nebudete nic vnucovat. A celý přirozený postup postup si natrénujeme na speciálním semináři "Jak prodávat bez nátlaku: Praktické postupy, které vám přinesou více objednávek z každého jednání se zákazníky".

Celý systematický postup se dozvíte na semináři, na kterém si ukážeme...

Jak si telefonicky domluvit schůzku

  • Jak zahájit rozhovor tzv. "kontaktní" otázkou
  • Jak se správně představit a proč je to důležité
  • Jak vám pomůže tzv. "odrazový můstek"
  • Jak zákazníkovi vysvětlit, co mu vaše nabídka "přinese"
  • Jak využít "metodu alternativ" a čeho tím dosáhnete
  • Co je tzv. "bumerangová metoda" a jak vám pomůže reagovat na nezájem
  • Jak reagovat na námitku, že je zákazník spokojený se současným stavem
Jak se chovat při vlastním jednání

  • Jakou chybu můžete udělat při prvním kontaktu se zákazníkem
  • Proč můžete nadměrnou snahou prodat zákazníka odradit
  • Co musíte udělat před tím, než začnete mluvit
  • Na čem se musíte se zákazníkem shodnout, než pokročíte dál
  • Jak zjistit, jestli je zákazník vůči vaší firmě nebo produktům nějak předpojatý
  • Jak posoudit, jestli může zákazník rozhodnout o objednávce okamžitě
Jak vaše produkty a služby prezentovat

  • Proč se nesnažit popsat všechny přednosti najednou (a co tím riskujete)
  • Jakou taktikou navodíte atmosféru "důvěry"
  • Jak si ověřit, zda zákazník považuje předváděné parametry za důležité
  • Co způsobuje v zákazníkovi touhu váš produkt vlastnit
  • Jak si kontrolními otázkami ověřit zákazníkovy reakce
  • Jak správně uvádět reference lidí, kteří výrobek již využívají
Jak vyřizovat reklamace bez negativních dopadů na prodej

  • Jak při vyřizování reklamací postupovat
  • Jak zákazníkovi umožnit, aby "vypustil páru"
  • Jak projevit pochopení a kdy poděkovat i za nepříjemná slova
  • Proč se omluvit pouze jednou a kdy
  • Jak s reklamací dál pracovat, aby se neopakovala
Jak uvést, vysvětlit a obhájit cenu

  • Co musíte říci před tím, než vyslovíte cenu
  • Jak cenu vašich produktů a služeb opticky snížit
  • Jak představit cenu v "časové perspektivě"
  • Kdy a jak přejít do protiútoku a korigovat zákazníkovy výroky k ceně
  • Jak správně reagovat na výrok "je to moc drahé"
Jak úspěšně vyjednávat o ceně

  • Čím si můžete sami zavinit, že od vás zákazník bude požadovat slevu
  • Proč přiznat, že nejste nejlevnější
  • Proč obhajovat cenový rozdíl a ne vlastní cenu
  • Jak dát najevo, že nepotřebujete získat zakázku za každou cenu
  • Čím podmínit jakýkoliv ústupek v ceně
  • Jak reagovat, když zákazník řekne "ne" a kdy vyrukovat s posledním ústupkem
Jak postupně překonat námitky

  • Jak zjistit, z čeho pramení zákazníkův strach z nákupu
  • Proč a jak proměnit námitky v otázky
  • Kdy a jak změkčit své protiargumenty částečným souhlasem
  • Co je "asijská hluchota" a kdy ji použít
  • Jak reagovat na agresivní otázky
Jak a kdy požádat o objednávku

  • Jak si závěr rozhovoru připravit pravidelnými kontrolními otázkami
  • Jak si ověřit, zda je zákazník připraven uzavřít objednávku
  • Proč se vyvarovat přehnaného argumentování
  • Proč do závěrečného návrhu zařadit "nedůležitou" alternativu
  • Jak zákazníkovi "prodat" přednosti okamžitého rozhodnutí

Komu pomůže tento prakticky orientovaný den nejvíce

Tento seminář je určen všem pracovníkům vaší firmy, kteří se při nabízení vašich produktů a služeb setkávají u zákazníků s nezájmem, námitkami nebo odmítnutím. Na semináři pochopí, jak mohou získat objednávky "přirozeným" vzbuzením zájmu. Ti zkušenější si ověří, na co při prodeji nevědomky zapomínají a zbytečně se tak připravují o objednávky. A všichni poznají některé nové postupy, které mohou při jednání se zákazníky ihned využít. Ze semináře si navíc odnesou i 130-bodový seznam metod, nápadů a postupů, jak se dále zlepšovat.

Jak hodnotí účastníci předchozí semináře tohoto lektora

"Styl přednášení, zpracování textového materiálu k semináři, příklady z praxe podané zábavnou zapamatovatelnou formou." Jaroslav Meduna
"Přednášející + téma. Skvěle popsané konkrétní tipy a rady, použitelné v praxi." Tomáš Kroča
"Poutavý výklad lektora, příklady z praxe, upozornění na časté chyby, kterých se prodejci často dopouštějí, návrhy řešení." Věra Koníčková

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".