Krizový management nejen pro firmu v krizi: Jak krizím zabránit... a zdolat ty, které již nastaly
Na objednávkuJak vám tento seminář pomůže v praxi...
Na jednodenním semináři "Krizový management nejen pro firmu v krizi: Jak krizím zabránit... a zdolat ty, které již nastaly" získáte návod, jak zabezpečit vaši firmu před tržními cykly, vnějšími vlivy a neočekávanými událostmi.
1. Proč právě teď hledat nedostatky ve vaší firmě
- Jak využít analýzu systému řízení firmy jako nástroj krizového managementu
 - Kdy je nejvhodnější doba pro hledání skrytých problémů
 - Jak posuzovat okolí firmy a jaké má dopady na vaši činnost
 - Jaké vazby musí fungovat, aby firma vzkvétala
 - 8 atributů vynikajících společností
 - Jak provést kontrolu marketingové činnosti
 - 4 analýzy, které vám řeknou o vaší firmě vše, co potřebujete vědět
 - Jak odhalit slabé stránky vaší firmy a co vás ohrožuje
 
2. Proč právě teď hledat nedostatky ve vaší firmě
- Co je "reengineering" a jak funguje při zavádění změn a zdokonalování firmy
 - Jak pomáhá reengineering dramaticky zdokonalovat výkonnost v nákladech, kvalitě, rychlosti a službách
 - Jaký typ firem musí realizovat reengineering a jak poznat, zda mezi ně patříte i vy
 - Základní charakteristiky reengineeringu
 - Jaké změny můžete od reengineeringu očekávat
 
3. Základy krizového managementu
- Proč je krize nedílnou součástí života firmy
 - Jak se krize projevuje v důsledku vnějších a vnitřních vlivů
 - 6 kroků k přípravě krizového plánu a jak postupovat
 - Typy krizí a jak je zvládnout možné typy krizí
 - Jak připravit na krizovou situaci sebe, zaměstnance a firmu
 - Jak reagovat na situace, které jste nikdy nepředvídali
 - Co jsou "havarijní informační plány" a jak je využít
 
4. Jak ovlivnit vznik krize... a jakých bych se vyvarovat
- 6 častých chyb, kterých se dopouštějí manažeři
 - 9 varovných signálů krize
 - Jak vypadají nejvýznamnější příčiny krizí... a jak je rozpoznat
 - Co nejčastěji způsobuje podnikatelské neúspěchy
 
5. Jak krize úspěšně zdolat… a vyjít z procesu ještě silnější
- Jak pracovat se strategií prosperity, sanace a úpadku
 - Jak při řešení krize reagovat na tzv. životní cyklus firmy
 - Co je nezbytně nutné pro to, aby sanace firmy byla úspěšná
 - Jak (na základě zkušeností ostatních) postupovat při "zachraňování" firmy
 - Jak při sanaci firmy pracovat s výrobním programem
 - Jak zabránit, aby vzniklé krize dále eskalovaly
 - Jak krize úspěšně ovládnout a zvládnout
 - Jak krize využít
 
Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky
Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".