Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Jak zvládat konfliktní situace: Praktický návod, jak zabránit vznikajícím konfliktům... a rychle ukončit ty, které již vypukly

Na objednávku
  • Jak zvládat konfliktní situace: Praktický návod, jak zabránit vznikajícím konfliktům... a rychle ukončit ty, které již vypukly
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Zákazníci si potřebují vylít zlost.
Kolegové ráno vstanou špatnou nohou.
Zaměstnanci nezvládají domácí potíže.
Šéf si na vás zasedne a začne kritizovat vaši práci.
A dodavatelé se rozhodnou, že vám slíbené zboží nedodají.

Všechny tyto výpady ale musíte zvládnout.

A na speciálním semináři "Jak zvládat konfliktní situace: Praktický návod, jak zabránit vznikajícím konfliktům... a rychle ukončit ty, které již vypukly" se dozvíte, jak toho dosáhnout.

Jak konflikty vznikají... a proč

  • Proč jsou konflikty v každodenním životě normální
  • Kdy může být konflikt prospěšný a zdravý
  • Jak nás klame naše vnímání situace a okolí
  • Jaké druhy konfliktů nás zaměstnávají
  • Poznejte sám sebe: Jakou volíte při řešení konfliktu strategii
  • Proč reagují v zátěžových situacích muži a ženy odlišně
  • Jakou roli hraje při zvládání sporů a hádek věk
  • Jaký postup je pro řešení konfliktů efektivnější

Jak konflikty předvídat a odhalit hned v zárodku

  • Čím to, že se chytří lidé někdy chovají "divně"
  • Proč se někdy nevyznáme ani sami v sobě
  • Co to znamená, když se řekne, že máme "v sobě" Rodiče, Dospělého a Dítě
  • Jak využívat svého Rodiče, Dospělého a Dítě při řešení sporů
  • Podle čeho poznáte, že má oponent "zapnutého" Rodiče
  • Jak se vyvarovat tzv. dětských přehrávek
  • Jaký typ chování je pro řešení konfliktů nejvhodnější

Jak se domluvit, přestože už konflikt nastal

  • Proč druhá strana neslyší to, co jí říkáme
  • Co je a jak vzniká tzv. Babylonská věž
  • Co je to zkřížená a co doplňková transakce
  • Jak rychle stopnout nastartovaný neproduktivní konflikt
  • Čím zklidnit rozjitřenou atmosféru
  • Jak udržet hovor na věcné úrovni a nedát se strhnout do emocí

Jak uklidnit rozvášněné účastníky

  • Co musíte udělat, aby rozvířené vášně opadly
  • Jak ve 4 jednoduchých krocích uklidnit pana Hněvivého
  • Jak si zachovat chladnou hlavu... i když ostatní zuří
  • Co si počít s vlastním rozčílením... a jak se uklidnit
  • Jak se s pomocí dechu snadno "očistit" od proběhlé hádky

Jak hodnotí lektora absolventi jeho dalších seminářů

"Seminář splnil mé očekávání, velmi úspěšně navázal na mé předešlé poznatky, navíc jsem díky tomuto semináři zjistil, že svoji práci nedělám vůbec špatně. Nejvíce mne zaujala praktická cvičení, při nichž si člověk nejlépe udělá představu o vykládaných pojmech. Mám rád semináře, kde jsou uváděny příklady z praxe." Václav Veselý
"Lektor nejel podle předem dané osnovy, ale zajímal se o konkrétní dotazy účastníků a poté seminář tomuto přizpůsobil. Dokázal "rozpoutat" velkou komunikaci navzájem. Líbilo se mi, že jsme byli přímými účastníky a spolutvůrci semináře, ne jen posluchači." Ludmila Hubáčková
"Pohodová přátelská atmosféra, zábavné a srozumitelné podání lektora. Teoretické poznatky obohacené praktickými zkušenostmi přítomných." Mgr. Aleš Veselý                                 

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".