Jak zvládat konfliktní situace: Praktický návod, jak zabránit vznikajícím konfliktům... a rychle ukončit ty, které již vypukly
Na objednávkuJak vám tento seminář pomůže v praxi...
Zákazníci si potřebují vylít zlost.
Kolegové ráno vstanou špatnou nohou.
Zaměstnanci nezvládají domácí potíže.
Šéf si na vás zasedne a začne kritizovat vaši práci.
A dodavatelé se rozhodnou, že vám slíbené zboží nedodají.
Všechny tyto výpady ale musíte zvládnout.
A na speciálním semináři "Jak zvládat konfliktní situace: Praktický návod, jak zabránit vznikajícím konfliktům... a rychle ukončit ty, které již vypukly" se dozvíte, jak toho dosáhnout.
Jak konflikty vznikají... a proč
- Proč jsou konflikty v každodenním životě normální
- Kdy může být konflikt prospěšný a zdravý
- Jak nás klame naše vnímání situace a okolí
- Jaké druhy konfliktů nás zaměstnávají
- Poznejte sám sebe: Jakou volíte při řešení konfliktu strategii
- Proč reagují v zátěžových situacích muži a ženy odlišně
- Jakou roli hraje při zvládání sporů a hádek věk
- Jaký postup je pro řešení konfliktů efektivnější
Jak konflikty předvídat a odhalit hned v zárodku
- Čím to, že se chytří lidé někdy chovají "divně"
- Proč se někdy nevyznáme ani sami v sobě
- Co to znamená, když se řekne, že máme "v sobě" Rodiče, Dospělého a Dítě
- Jak využívat svého Rodiče, Dospělého a Dítě při řešení sporů
- Podle čeho poznáte, že má oponent "zapnutého" Rodiče
- Jak se vyvarovat tzv. dětských přehrávek
- Jaký typ chování je pro řešení konfliktů nejvhodnější
Jak se domluvit, přestože už konflikt nastal
- Proč druhá strana neslyší to, co jí říkáme
- Co je a jak vzniká tzv. Babylonská věž
- Co je to zkřížená a co doplňková transakce
- Jak rychle stopnout nastartovaný neproduktivní konflikt
- Čím zklidnit rozjitřenou atmosféru
- Jak udržet hovor na věcné úrovni a nedát se strhnout do emocí
Jak uklidnit rozvášněné účastníky
- Co musíte udělat, aby rozvířené vášně opadly
- Jak ve 4 jednoduchých krocích uklidnit pana Hněvivého
- Jak si zachovat chladnou hlavu... i když ostatní zuří
- Co si počít s vlastním rozčílením... a jak se uklidnit
- Jak se s pomocí dechu snadno "očistit" od proběhlé hádky
Jak hodnotí lektora absolventi jeho dalších seminářů
"Seminář splnil mé očekávání, velmi
úspěšně navázal na mé předešlé poznatky, navíc jsem díky tomuto semináři
zjistil, že svoji práci nedělám vůbec špatně. Nejvíce mne zaujala
praktická cvičení, při nichž si člověk nejlépe udělá představu o
vykládaných pojmech. Mám rád semináře, kde jsou uváděny příklady z
praxe." Václav Veselý
"Lektor nejel podle předem dané
osnovy, ale zajímal se o konkrétní dotazy účastníků a poté seminář
tomuto přizpůsobil. Dokázal "rozpoutat" velkou komunikaci navzájem.
Líbilo se mi, že jsme byli přímými účastníky a spolutvůrci semináře, ne
jen posluchači." Ludmila Hubáčková
"Pohodová přátelská atmosféra,
zábavné a srozumitelné podání lektora. Teoretické poznatky obohacené
praktickými zkušenostmi přítomných." Mgr. Aleš Veselý
Objednejte si tento seminář pouze pro vaše
pracovníky
Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento
seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si
určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí
pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227
076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my
pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na
míru".