Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Jak řídit prodej, když zákazníci přestávají kupovat

Na objednávku
  • Jak řídit prodej, když zákazníci přestávají kupovat
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Nenakupují tak často.
Před každým nákupem dlouze přemýšlejí.
A když se k nákupu rozhodnou, tlačí vás do slev.

Pokud v tomto popisu poznáváte i vaše zákazníky, nejste sami.

Nákupní zdrženlivost zákazníků postihla v poslední době řadu firem.

Někteří už ale přišli na to, jak ji překonat.

A na speciálním semináři „Jak řídit prodej, když zákazníci přestávají kupovat“ se dozvíte konkrétní postupy a metody,
které pomohou udržet prodej a ziskovost v době poklesu poptávky i ve vaší firmě.

Jak vám tento seminář pomůže v každodenní praxi

Jak se projevuje recese na nákupních preferencích

  • Co způsobuje nezájem zákazníků o vaši nabídku
  • Proč „odmítají“ nakupovat podniky i jednotlivci
  • O co se snaží tím, že ruší nebo oddalují nákupy
  • Které obory jsou zasaženy více, které méně a na jaké zákazníky se tedy zaměřit
Jak se mění chování zákazníků... a jak na to reagovat

  • Z čeho mají zákazníci obavy a jak na ně odpovědět
  • Jak využít skutečnou hodnotu a nákladové úspory k prodeji
  • Jaký typ úspor má pro zákazníky nejvyšší hodnotu
  • Jak se projevuje poptávka po vyšší „bezpečnosti“ nákupu
Co při poklesu poptávky zabírá a co ne

  • Která opatření jsou v době poklesu neúčinná
  • Jaké reakce se určitě vyvarovat a proč
  • Na jaké tři veličiny se zaměřit, aby váš zisk neklesal
  • Jakým pravidlem se řídit při posuzování objemu prodeje, stanovení cen a poskytování slev
Které „účinné“ recepty proti krizi dnes nefungují

  • Kdy je vhodné snižovat cenu a kdy spíše objem nabídky
  • Kdy se zaměřit na snižování nákladů a kdy na zvyšování prodeje
  • Jak provést promyšlené snižování nákladů
  • Jak zabránit škrtání na nesprávných místech
  • 6 chyb, kterých se během krize vyvarovat
Jaké postupy přinesou okamžité výsledky

  • Jak v očích zákazníků snížit rizika a zvýšit jejich zájem
  • Jakým postupem zvýšit pozitivní zkušenost s vašimi produkty
  • Na co se zaměřit při prezentaci přínosů
  • Odkud brát nové zákazníky a kde je najít
  • Komu a kdy nabídnout nestandardní platební podmínky
  • Jak změnit tzv. „obchodní model“ a které varianty se osvědčily
Jaké postupy přinesou výsledky trvale

  • Jaký typ prodeje a přístup k zákazníkům posílit
  • Jakými postupy zvýšit výnosy z jednotlivých zakázek
  • Které položky přidat do vaší nabídky (a které odstranit)
  • Kdy a jak správně zlevňovat, abyste se nepřipravili o zisk
  • Které ceny v době poklesu poptávky naopak zvyšovat
  • Jak využít vaši nabídku služeb ke zvýšení zisku
Jak se připravit na opětovný růst poptávky

  • Jaké změny očekávat ve struktuře zájmu zákazníků
  • Jak se projeví zájem o vyšší bezpečí nákupu
  • Jaké změny očekávat v poptávce o levné či naopak drahé zboží a služby
  • Jak vás ovlivní vznik „ultralevného segmentu“ a jak se na něj připravit

Jak hodnotí účastníci předchozí semináře tohoto lektora

"Styl přednášení, zpracování textového materiálu k semináři, příklady z praxe podané zábavnou zapamatovatelnou formou." Jaroslav Meduna
"Přednášející + téma. Skvěle popsané konkrétní tipy a rady, použitelné v praxi." Tomáš Kroča
"Poutavý výklad lektora, příklady z praxe, upozornění na časté chyby, kterých se prodejci často dopouštějí, návrhy řešení." Věra Koníčková

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".