Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Jak prodat víc vašich služeb: Praktické tipy pro prodej služeb a potřeba jiného postupu než při prodeji zboží

Na objednávku
  • Jak prodat víc vašich služeb: Praktické tipy pro prodej služeb a potřeba jiného postupu než při prodeji zboží
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Pokud zákazníkům prodáváte služby, mají přirozeně strach.

Nemohou si vaše "zboží" osahat.
Nemohou si je prohlédnout.
A nemohou je ani dopředu zkontrolovat.

Při prodeji služeb tedy záleží jen na vás, zda jejich obavy dokážete rozptýlit... a zda jim toto "nic" umíte prodat.

Abychom vám pomohli zákazníky přesvědčit, připravili jsme právě pro pracovníky firem, které poskytují služby, speciální seminář "Jak prodat víc vašich služeb: Praktické tipy pro prodej služeb a potřeba jiného postupu než při prodeji zboží".

Uslyšíte zde nejen výklad zkušeného lektora, ale uvidíte také speciální videoprogramy, vyzkoušíte si role zákazníků, zkontrolujete své schopnosti služby prodávat a zjistíte, v čem se můžete zdokonalit.

Na semináři si dozvíte:

1. Jak se prodej služeb odlišuje od prodeje výrobků

  • čem je prodej služeb specifický
  • Jaké přístupy při prodeji služeb nefungují
  • Jakými principy se při prodeji služeb naopak řídit
  • Jak služby nabízet i těm, kteří si potřebují "sáhnout"
  • Čím si můžete prodej služeb zjednodušit

2. Jak služby úspěšně prodávat

  • Kdo by měl rozhodovat o tom, jaké služby zákazníkům nabídnete
  • Jak při prodeji služeb využít marketingové nástroje
  • Proč prodej služeb systematizovat a co vám to přinese
  • Jak služby nabízet a poukázat na jejich výhody
  • Instruktážní videoprogram: "Vnitřní zákazník"
  • Jaké trendy ovlivňující poptávku po službách
  • Podle čeho hodnotí zákazníci kvalitu vašich služeb a jak se na to připravit
  • Jak změřit spokojenost zákazníků

3. Jak jednat při prodeji služeb se zákazníkem

  • Jak probíhá při prodeji služeb jednání se zákazníkem
  • Co od vás zákazníci při prodeji služeb očekávají
  • Jak se projevují jednotlivé typy osobností zákazníků
  • TEST: Osobní styl jednání
  • Jak ze služby udělat "produkt" a čeho tak dosáhnete
  • Jak nabídku služby přesvědčivě prezentovat
  • Jak kvalitu služeb udržovat vždy na stejné úrovni

4. Na co si při prodeji služeb dávat pozor

  • Co rozhoduje o tom, jestli službu prodáme nebo ne
  • Proč ztrácíte zákazníky... a jak to rozpoznat
  • Instruktážní videoprogram: "Jak snadno přijít o zákazníka"
  • Jak při prodeji služeb využít metody útoku a obrany
  • Čím můžete jinak vynikající dojem z poskytnuté služby pokazit
  • Co musíte udělat, aby zákazník odcházel spokojen

Jak hodnotí účastníci ostatní semináře tohoto lektora

"Styl přednášení, zpracování textového materiálu k semináři, příklady z praxe podané zábavnou zapamatovatelnou formou." Jaroslav Meduna
"Přednášející + téma. Skvěle popsané konkrétní tipy a rady, použitelné v praxi." Tomáš Kroča
"Poutavý výklad lektora, příklady z praxe, upozornění na časté chyby, návrhy řešení." Věra Koníčková           

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".