Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Efektivní řízení nákupu a prodeje: Jak pomocí logistiky neplatit více než musíte... a mít při tom dostatek pro každého zákazníka

Na objednávku
  • Efektivní řízení nákupu a prodeje: Jak pomocí logistiky neplatit více než musíte... a mít při tom dostatek pro každého zákazníka
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Nedostatek výrobků nebo pracovníků vás připravuje o zisk, protože nemáte co prodávat.
A přebytečnými zásobami naopak zvyšujete své náklady, protože platíte za produkty, které vám pak leží skladem.

Speciální seminář "Efektivní řízení nákupu a prodeje: Jak pomocí logistiky neplatit více než musíte... a mít při tom dostatek pro každého zákazníka" vám tento problém pomůže vyřešit.

Na semináři se dozvíte, jak moderními metodami realizovat logistiku nákupu a prodeje ve vaší firmě, jak optimalizovat zásobování a skladování (a tím ušetřit), a naučíte se vybírat dodavatele a používat moderní metody optimalizace.

1. Jak prostřednictvím logistiky efektivně řídit nákup a prodej

  • Co je logistika a jak se uplatňuje v různých velikostech a typech firem
  • Proč není logistika jen způsob lepšího uskladnění zboží
  • Jaký vliv má logistika na ekonomiku firmy
  • Jak vám logistika pomůže minimalizovat náklady
  • Jak vám řízení zásob pomůže získat a udržet zákazníky
  • Co je "analýza procesů" a k čemu vám poslouží
  • Co je "reengineering logistických procesů" a kdy jej uplatnit ve vaší firmě
  • Jak pomocí logistiky snížit zbytečné "papírování"

2. Jak efektivní logistikou ovlivnit spokojenost zákazníků

  • Jak posoudit jednotlivé operace a stanovit jejich logické návaznosti
  • Jak ve vaší firmě zmapovat kritická místa a najít jejich řešení
  • Na jaké trendy v nákupu a prodeji se připravit
  • Jak to dělá konkurence a jaké má výsledky
  • Jak ve vaší firmě využít logistický "benchmarking" a co tím získáte
  • Jak se globalizační trendy dotknou i vaší firmy
  • Co od vás zákazníci budou požadovat a jak se na to připravit
  • Jak se orientovat v dodavatelských řetězcích

3. Jak si vybírat a hodnotit dodavatele

  • Jakými způsoby vybírat dodavatele
  • Na co se zaměřit podle normy ISO 9000 -2000
  • Co vám normy zaručí a co ne
  • Jak nabídky dodavatelů vyhodnotit
  • Jak zvládat nespolehlivost dodavatelů

4. Jak si poradit s konkrétními problémy, které vaši firmu trápí

  • Jaká specifika mají české regionální trhy
  • Jak minimalizovat ztráty při nákupu a skladování zásob
  • Jak zvolit optimální nákupní strategii a jak tím ušetřit
  • Jak se připravit na výpadky v dodávkách

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".