Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Aby příště nakoupili zase u vás: Jak se při jednání se zákazníky vyvarovat chyb, kterými je nevědomky posíláte ke konkurenci

Na objednávku
  • Aby příště nakoupili zase u vás: Jak se při jednání se zákazníky vyvarovat chyb, kterými je nevědomky posíláte ke konkurenci
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Když vám řekne, že se "k vám už nikdy nevrátí", bolí to.

Když si pak navíc spočítáte, kolik peněz u vás každý rok utrácel, ten výpadek tržeb bude bolet ještě víc.

A když pak zjistíte, že se naštval kvůli tomu, co mu u vás řekli, naštvete se i vy.

Získat nové zákazníky je totiž pěkná dřina.

Ale odehnat je ke konkurenci, to dokáže během pár minut (často nevědomky) kterýkoliv z vašich kolegů:

68 % zákazníků odchází ke konkurenci právě proto, jak se k nim pracovníci chovali, jak s nimi jednali, co jim řekli, jak to řekli...

... a abychom vám pomohli tato drahá nedorozumění ve vaší firmě vymýtit (a zastavit tak bolestivý úbytek zákazníků), na speciálním semináři "Aby příště nakoupili zase u vás: Jak se při jednání se zákazníky vyvarovat chyb, kterými je nevědomky posíláte ke konkurenci" se dozvíte, jak toho dosáhnout.

Jak přivede tento seminář zpět více zákazníků...

Na semináři se dozvíte:

1. Jak nejrychleji odradit zákazníka od dalšího nákupu

  • Proč nestačí jen hezký úsměv a hlasitý pozdrav
  • Co dalšího od nás zákazníci očekávají
  • Jak se může naše snaživost obrátit proti nám
  • Co je skutečnou příčinou většiny konfliktů a nedorozumění
  • Co nám říká vlastní zkušenost... a proč na ni zapomínáme
2. Jak a čím ovlivnit, jak se k vám zákazníci budou chovat

  • Jak věcně argumentovat a účinně přesvědčovat
  • Jak efektivně klást otázky a řídit rozhovor
  • Jak volit otázky, které vedou k jednoznačnému odhalení problému
  • Kterých chyb se při naslouchání nejčastěji dopouštíme a proč
  • Proč poskytovat informace věcně, stručně a srozumitelně… a čemu tak můžete předejít
  • Proč je užitečné vyjasnit si nejasnosti co nejdříve
3. Jak působit kompetentně a přesvědčivě a vzbudit u zákazníků respekt

  • Jak posilovat vlastní sebedůvěru a sebevědomí
  • Kde a jak čerpat odvahu pro jednání s náročnými zákazníky a řešení závažných situací
  • Co dělat, když jste ignorován nebo přerušován
  • Jak reagovat na lež nebo neoprávněné obviňování
  • Jak se vypořádat s odůvodněnou kritikou
  • Proč vaše reakce určí, jak se k vám zákazník zachová příště
4. Jak řešit konflikty rychle, účinně a bez vypjatých emocí

  • Jak a proč zjistit hned v úvodu, co je společným cílem řešení konfliktu
  • Proč je důležité zákazníkům pozorně naslouchat a pochopit jejich pohled na věc
  • Jak reagovat, když je zákazník rozčilený a útočí na nás
  • Jak prostřednictvím empatie zklidnit i toho nejrozčilenějšího zákazníka
  • Proč je agresivní přístup jen krátkodobým řešením
  • Proč je předčasné navrhovat řešení, když nám zákazník ještě nesdělil všechno

Jak hodnotí lektorku absolventi dalších seminářů?

"Praktická cvičení - trénink, nejen "přednáška"." Ing. Roman Zvolský
"Řešení situací, které posluchači zmíní přímo ze života." Zuzana Buroňová
"Nebyla to jen přednáška, ale šlo o aktivní přístup, zajímavě podávané." Věra Cháberová
"Paradoxní problémy kolegů, zjištění, že i ostatní mají problémy, pohled z druhé strany." P. Špirk
"Seminář byl zajímavý: Kontakt se všemi posluchači, příklady z praxe, řešení problémových situací." Mgr. Stanislava Reithalerová  

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".