Aby příště nakoupili zase u vás: Jak se při jednání se zákazníky vyvarovat chyb, kterými je nevědomky posíláte ke konkurenci
Na objednávkuJak vám tento seminář pomůže v praxi...
Když vám řekne, že se "k vám už nikdy nevrátí", bolí to.
Když si pak navíc spočítáte, kolik peněz u vás každý rok utrácel, ten výpadek tržeb bude bolet ještě víc.
A když pak zjistíte, že se naštval kvůli tomu, co mu u vás řekli, naštvete se i vy.
Získat nové zákazníky je totiž pěkná dřina.
Ale odehnat je ke konkurenci, to dokáže během pár minut (často nevědomky) kterýkoliv z vašich kolegů:
68 % zákazníků odchází ke konkurenci právě proto, jak se k nim pracovníci chovali, jak s nimi jednali, co jim řekli, jak to řekli...
... a abychom vám pomohli tato drahá nedorozumění ve vaší firmě vymýtit (a zastavit tak bolestivý úbytek zákazníků), na speciálním semináři "Aby příště nakoupili zase u vás: Jak se při jednání se zákazníky vyvarovat chyb, kterými je nevědomky posíláte ke konkurenci" se dozvíte, jak toho dosáhnout.
Jak přivede tento seminář zpět více zákazníků...
Na semináři se dozvíte:
1. Jak nejrychleji odradit zákazníka od dalšího nákupu
- Proč nestačí jen hezký úsměv a hlasitý pozdrav
- Co dalšího od nás zákazníci očekávají
- Jak se může naše snaživost obrátit proti nám
- Co je skutečnou příčinou většiny konfliktů a nedorozumění
- Co nám říká vlastní zkušenost... a proč na ni zapomínáme
- Jak věcně argumentovat a účinně přesvědčovat
- Jak efektivně klást otázky a řídit rozhovor
- Jak volit otázky, které vedou k jednoznačnému odhalení problému
- Kterých chyb se při naslouchání nejčastěji dopouštíme a proč
- Proč poskytovat informace věcně, stručně a srozumitelně… a čemu tak můžete předejít
- Proč je užitečné vyjasnit si nejasnosti co nejdříve
- Jak posilovat vlastní sebedůvěru a sebevědomí
- Kde a jak čerpat odvahu pro jednání s náročnými zákazníky a řešení závažných situací
- Co dělat, když jste ignorován nebo přerušován
- Jak reagovat na lež nebo neoprávněné obviňování
- Jak se vypořádat s odůvodněnou kritikou
- Proč vaše reakce určí, jak se k vám zákazník zachová příště
- Jak a proč zjistit hned v úvodu, co je společným cílem řešení konfliktu
- Proč je důležité zákazníkům pozorně naslouchat a pochopit jejich pohled na věc
- Jak reagovat, když je zákazník rozčilený a útočí na nás
- Jak prostřednictvím empatie zklidnit i toho nejrozčilenějšího zákazníka
- Proč je agresivní přístup jen krátkodobým řešením
- Proč je předčasné navrhovat řešení, když nám zákazník ještě nesdělil všechno
Jak hodnotí lektorku absolventi dalších seminářů?
"Praktická cvičení - trénink, nejen "přednáška"." Ing. Roman Zvolský
"Řešení situací, které posluchači zmíní přímo ze života." Zuzana Buroňová
"Nebyla to jen přednáška, ale šlo o aktivní přístup, zajímavě podávané." Věra Cháberová
"Paradoxní problémy kolegů, zjištění, že i ostatní mají problémy, pohled z druhé strany." P. Špirk
"Seminář byl zajímavý: Kontakt se všemi posluchači, příklady z praxe, řešení problémových situací." Mgr. Stanislava Reithalerová
Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky
Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".