Účinná motivace pracovníků: Jak dosáhnout, aby vaši lidé pracovali rádi a naplno, i když jim nemůžete nabídnout nejvyšší plat
Na objednávkuJak vám tento seminář pomůže v praxi...
Pokud i u vás přemýšlíte o tom, jak vaše pracovníky motivovat k vyššímu výkonu, na speciálním semináři„Účinná motivace pracovníků: Jak dosáhnout, aby vaši lidé pracovali rádi a naplno, i když jim nemůžete nabídnout nejvyšší plat" se dozvíte, jak toho dosáhnout. A budete překvapeni, jakých „zázraků" můžete dosáhnout s penězi... i bez nich.
Na semináři se dozvíte:
Kdy a proč je nutné pracovníky motivovat
- V čem se lidé umí motivovat sami a k čemu potřebují vaši pomoc
- Kdy jsou lidé schopni „automotivace" a co k tomu potřebují
- Proč si dávat pozor na syndrom vyhoření a jak se projevuje
- Jak můžete pravděpodobnost syndromu vyhoření účinně snížit
- Jak české firmy motivují své zaměstnance a jak se poučit z jejich zkušeností
- Co je a jak se projevuje tzv. pygmalionský efekt
- Jak při motivaci využít výsledky psychologických výzkumů
Co zjistili pánové Maslow, Alderferer, McGregor a Herzberg o lidské motivaci
- Jak se jejich teorie promítá do konkrétních motivačních postupů
- Proč zvyšování platu, získávání privilegií atp. nefunguje jako trvalý zdroj motivace
- Jak poznatky z výzkumů uplatnit v každodenní praxi
Jak pracovníky motivovat jako nadřízený
- Jak a čím můžete výkon pracovníků stimulovat
- Proč je důležité vysvětlení cíle a důvodu pro jeho dosahování
- Jak inspirovat pracovníky osobním příkladem
- Kdy a v čem využít delegování kompetencí a povinností
- Jak váš přístup ovlivní celkovou motivovanost zaměstnanců
Jak motivovat pracovní skupiny
- Jak pracovním skupinám stanovovat cíle
- Proč nestačí jen stroze určit čísla
- Co musíte udělat, aby se cíl stal skutečným motivátorem
- Jak správně stanovit cíl, aby vyprovokoval emoce
Jak motivovat jednotlivé pracovníky
- Jaké možnosti (a meze) mají jednotliví pracovníci
- Podle čeho rozpoznat jednotlivé typy pracovníků
- Jak pomocí jednoduchého klíče poznat, co na koho „platí"
- Jak měnit motivační nástroje podle typu práce a činnosti
- Jaké vlastnosti má dobrý motivátor
- Jak zjistit, zda je prostředí ve vaší firmě dostatečně motivující
- Jakou souvislost má úzkost a pracovní výkonnost
Proč nikdy nezapomenout na hodnocení pracovníků
- Proč je hodnocení důležité pro vlastní motivaci
- Z jakých postupů si můžete při hodnocení pracovníků vybírat
- Proč může vhodně podané hodnocení masivně ovlivnit další motivaci
- Jak se hodnocení promítne do výkonnosti a výsledků pracovních činností
Jak hodnotí lektora absolventi jeho dalších seminářů
"Seminář splnil mé očekávání, velmi
úspěšně navázal na mé předešlé poznatky, navíc jsem díky tomuto semináři
zjistil, že svoji práci nedělám vůbec špatně. Nejvíce mne zaujala
praktická cvičení, při nichž si člověk nejlépe udělá představu o
vykládaných pojmech. Mám rád semináře, kde jsou uváděny příklady z
praxe." Václav Veselý
"Lektor nejel podle předem dané
osnovy, ale zajímal se o konkrétní dotazy účastníků a poté seminář
tomuto přizpůsobil. Dokázal "rozpoutat" velkou komunikaci navzájem.
Líbilo se mi, že jsme byli přímými účastníky a spolutvůrci semináře, ne
jen posluchači." Ludmila Hubáčková
"Pohodová přátelská atmosféra,
zábavné a srozumitelné podání lektora. Teoretické poznatky obohacené
praktickými zkušenostmi přítomných." Mgr. Aleš Veselý
Objednejte si tento seminář pouze pro vaše
pracovníky
Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento
seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si
určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí
pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227
076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my
pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na
míru".