Trénink přesvědčivé prezentace: Jak zdokonalit své vystupování před zákazníky a obchodními partnery
Na objednávkuJak vám tento seminář pomůže v praxi...
Pokud se naučíte jednat, mluvit a vystupovat přesvědčivě, zasloužíte si nejen pochvalu...
Zákazníci totiž budou sami požadovat vaše produkty.
Dodavatelé začnou plnit vaše přání v termínu.
A nadřízený s vámi bude natolik spokojen, že možná sám navrhne, že vám zvýší plat.
Výsledkem tak pro vás bude jak pochvala, tak peníze.
Přesvědčivému vystupování se ale nenaučíte tím, že o tom budete přemýšlet.
Jediný způsob, jak se stát přesvědčivým, je natrénovat si to.
A přesně tuto možnost získáte na speciálním semináři „Trénink přesvědčivé prezentace: Jak zdokonalit své vystupování před zákazníky a obchodními partnery“.
Zjistíte, co, kdy, jak a proč udělat, aby vaše vystoupení před
zákazníky, dodavateli a kolegy bylo nejen profesionální, ale také
přesvědčivé.
A sami si to - v přátelském prostředí - několikrát vyzkoušíte.
Jak vám tento seminář pomůže v praxi
Na semináři například zjistíte:
1. Prvních pět minut rozhoduje
- Jak vás vidí zákazníci a jak vás hodnotí při prvním setkání
- Co o sobě „řeknete“ ještě, než stačíte promluvit
- Jakým dojmem chcete na ostatní působit... a jaký dojem zanecháváte nyní
- Jak se naučit „číst“ v „zrcadle“ nastaveném lidmi kolem vás
- TEST: Jaký zanecháváte první dojem a čím je to způsobeno
- Co určuje vaše vrozené vlastnosti a předpoklady
- V čem je síla vaší osobnosti a kde ji hledat
- Proč někteří lidé mají přirozený respekt a jiné ostatní „neberou“
- Jak si vytvořit se zákazníky upřímný, přátelský a přitom profesionální vztah
- Jak svých dispozic, schopností a dovedností maximálně využít
- TEST: Jaký je váš typ osobnosti
- Jak působit jistě a profesionálně... i když se tak necítíte
- Co působí ve vašem vystupování rušivě a nejistě
- Jak zvládat nepřiměřené obavy a projevy trémy
- Jak zvládat kritiku… a odnést si z ní poučení
- Proč a jak připustit a přiznat vlastní chyby a nedostatky
- Jak přesně zformulovat a vyjádřit svůj názor… a neublížit ostatním
- Jak se bránit před manipulací a agresí
- VIDEOTRÉNINK: Jak se profesionálně „sebeprezentovat“
- Proč i při vystupování a jednání s lidmi platí, že „z nebe žádný učený nespadl“
- Jak vede neustálé zkoušení, nácvik a trénink ke zvýšení vnitřní jistoty
- Jak se naučit vystupování, působení na ostatní a mluvenému projevu
- Jak podle hesla „Těžko na cvičišti - lehko na bojišti“ zvládnout obavy
- VIDEOTRÉNINK: Praktické techniky pro zvládání trémy
- Co lidé „vidí“, když slyší příjemný a kultivovaný hlas
- Kdy zní váš hlas vyrovnaně a důvěryhodně a jak si to natrénovat
- Proč je správné podání ruky uměním a co jím říkáte ostatním
- Jak učinit celý svůj vzhled maximálně profesionálním
- Co je „overdressing“ a jak jím můžete pokazit celé jednání
- Jak zvládnout a „udržet na uzdě“ své emoce
- Jak se rychle přizpůsobit různým lidem a situacím
- VIDEOTRÉNINK: Úvodní rozhovor
- Jak dávat druhým najevo svou pozornost a pozorně naslouchat
- Jak se bránit „syndromu vyhoření“
- Jak používat „power-talk“ - „řeč vítězů“
- Co udělat, aby nás ostatní považovali za příjemné a sympatické... a rádi s námi jednali
- VIDEOTRÉNINK: Jak vypadá vaše vystupování v praxi... a v čem se zlepšit
Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky
Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".