Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Stejný obrat, vyšší zisk: Jak odhalit skryté rezervy a dosáhnout se stejným obratem vyššího zisku

Na objednávku
  • Stejný obrat, vyšší zisk: Jak odhalit skryté rezervy a dosáhnout se stejným obratem vyššího zisku
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

„Točíme sice stále stejné peníze.
Ale tento rok máme mnohem vyšší zisk.“


Lidé, kteří tuto větu pronášejí, jsou na sebe pyšní.
A chvástaly nemáme rádi.

Jenže: Pokud skutečně dokázali vydělat při stejném obratu více, začne nám vrtat hlavou, jak to dělají.

Jak takové rezervy najít i ve vaší firmě?
A jak dosáhnout toho, abyste při stejném obratu měli vyšší zisk i vy?

Abychom vám v tom pomohli, na speciálním semináři „Stejný obrat, vyšší zisk:
Jak odhalit skryté rezervy a dosáhnout se stejným obratem vyššího zisku“
se dozvíte, jak při tom postupovat.

Jak vám tento seminář pomůže v každodenní praxi

Co musíte o firmě vědět, aby vám vydělávala

  • K čemu má podnikání skutečně směřovat
  • Jak rozpoznat, kdy jdete správným směrem
  • Kdy má smysl finanční analýza a co všechno může odhalit
  • Proč je analýza nezbytná a proč lepší znalosti dělají větší zisk
  • Co od analýzy očekávat (a co naopak neprozradí)
Na co se zaměřit, abyste mohli správně rozhodnout

  • Co musíte vědět o financích, trhu a vašich aktivitách
  • Co vám řekne analýza bilance, výsledovky, cash-flow a jak ji provést
  • Jak zjistit výsledky ostatních a veličiny celého trhu
  • Jak poznat celkový stav firmy a jak a kdy adekvátně reagovat
  • Co sledovat u konkurence a jak na to reagovat
Jak uhlídat toky peněz ve vaší firmě

  • Jak zajistit optimální zdroje financování pro vaše podnikání
  • Do čeho investovat a která aktiva jsou nejefektivnější
  • Kdy se vyplatí půjčovat a jak nejefektivněji splácet
  • Jak analyzovat náklady a výnosy a kde jsou nejčastější rezervy
  • Jaký objem výkonů je optimální a jakou marži nastavit
  • Jak optimálně vyrovnat investice, peníze na účtu a platby závazků
Jak odhalit skryté rezervy v prodeji

  • Proč je možné prodělávat, i když zvyšujeme prodej
  • Jak hodnotit efektivitu marketingu a prodeje
  • Jak využít při hodnocení tzv. „portfolio analýzy“
  • Jak reagovat na výsledky, aby se ztráty neopakovaly
  • Jak odhalit nesoulad mezi prodejními a finančními výsledky
Jak využít výsledky ke zvýšení ziskovosti

  • Co je podmínkou proto, abyste mohli provést změny
  • Kdy má smysl myslet analyticky a plánovat strategicky i v menší firmě
  • Jak využít výsledků analýz k zajištění vyšší ziskovosti
  • Jaké ukazatele i nadále sledovat a na co si dávat pozor

Jak hodnotí lektora absolventi

„Velký obsah informací, dynamický přednes." Jitka Šenková
„Odborný výklad, profesionální přístup. Snaha postihnout různými příklady různé oblasti." Radka Černá
„Znalosti a praktické zkušenosti lektora. Velice poutavé a zajímavé vyprávění o důležitých věcech. Zajímavý úhel pohledu na otázky spojené s náklady a řízením podniku." Ing. Milan Krejčí

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".