Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Psychologické triky pro prodejce: Jak využít "tajných" poznatků psychologie ke zvýšení prodeje

Na objednávku
  • Psychologické triky pro prodejce: Jak využít "tajných" poznatků psychologie ke zvýšení prodeje
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Na jednodenním semináři "Psychologické triky pro prodejce: Jak využít "tajných" poznatků psychologie ke zvýšení prodeje" zjistíte, jak zákazníky postupně přivést k rozhodnutí, že Vaše výrobky a služby musí získat.

Na semináři odhalíte, co zákazníky motivuje k nákupu. Zjistíte, jak se různí zákazníci projevují, jak se rozhodují a co je pro ně při rozhodování důležité. A poznáte, jak je při rozhodování ovlivnit ve prospěch Vaší firmy a Vašich produktů.

Na semináři se dozvíte, jak pochopit zájmy a motivaci Vašich zákazníků, přizpůsobit tomu styl prodeje a ovlivnit tak konečné rozhodnutí ve prospěch Vaší firmy. Na seminář se např. dozvíte...

Jak pochopit, co zákazníky motivuje

  • Jak Vám "trojúhelník lidských potřeb" pomůže pochopit potřeby, přání a tužby zákazníků

Jak sami ovlivníte úspěch v prodeji

  • Kvíz profesionálního prodejce
  • Jaký je Váš temperamentový typ

Jak rozlišit různé typy zákazníků a přizpůsobit tomu styl prodeje

  • 4 temperamentové typy a jejich vlastnosti
  • Jak se připravit na jednání s různými typy zákazníků
  • Jak rychle rozpoznat, s jakým typem zákazníka jednáte

Jak postupovat během jednání

  • Jak se bránit nebezpečí prvního dojmu
  • Co je "haló efekt" a jak ovlivní Váš úsudek
  • Proč přisuzujeme zákazníkům vlastnosti, které nemají... a jaké je v tom nebezpečí
  • Co Vám o lidech prozradí jejich řeč těla

Jak účinně přesvědčovat

  • 3 kroky, které Vám pomohou "získat" muže
  • 3 kroky, které Vám pomohou "získat" ženy

Jak zvládat konfliktní situace

  • Jak pomocí "sebeotevření" uklidnit útoky nespokojeného zákazníka
  • Jak zabránit konfliktu, když oba máte pravdu

Jak porozumět manipulaci

  • 6 manipulativních technik a jak je rozpoznat
  • Jak se zákazníky lépe komunikovat
  • 4 komunikační typy zákazníků, jak se projevují a co na každého z nich platí
  • Jak využít řeč těla a neverbální komunikaci

Jak uplatnit své nové znalosti v praxi

  • Jak vyhodnotit svou prodejní profesionalitu
  • Jak stanovit reálné a dosažitelné cíle prodeje
  • Proč pozorně vyslechnout námitky zákazníka a jak je přeměnit v body pro Vás
  • Jak hodnotit dopad Vašeho jednání na zákazníky a okamžitě poznat, zda ubrat nebo přidat na intenzitě
  • Jak ještě dnes reagovat na zjištění Vašich předností a nedostatků v prodeji

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".