Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Když neumíte či nechcete „prodávat“: Jak pomocí chytrých otázek dosáhnout, aby zákazník přesvědčil sám sebe

Na objednávku
  • Když neumíte či nechcete „prodávat“: Jak pomocí chytrých otázek dosáhnout, aby zákazník přesvědčil sám sebe
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Ostatní se narodili jako přirození prodejci.
A nás další někdy štve, že to neumíme také.

Šéfové nás totž tlačí, abychom také prodávali.
Moc nám to ale nejde... a tak v tom plaveme.

S  tím je ale konec...

Pokud totiž prodávat nechcete nebo neumíte, teď můžete získat objednávku, aniž byste „prodávali“: 
Šéf bude spokojený, protože budete mít výsledky. Zákazníci budou spokojeni s tím, co si od vás koupí. 
A vy budete spokojeni s tím, že jste prodali... ale nemuseli přitom nikoho přesvědčovat.

Jak to udělat?

Celý postup se dozvíte na speciálním semináři „Když neumíte či nechcete „prodávat“: Jak pomocí chytrých otázek dosáhnout, aby zákazník přesvědčil sám sebe“.

Na semináři se dozvíte:

Jak zařídit, aby zákazník vyhrál a firma byla přesto spokojena

  • Proč nemá smysl na zákazníka tlačit
  • Jak dosáhnout toho, aby výsledek byl „výhrou“ pro obě strany
  • Jak docílit, aby byli kupující i prodávající s dohodou spokojeni
  • Jak využít tzv. konzultativní způsob prodeje
  • Jak vám tento postup zaručí opakované objednávky

Proč nemusíte být rozeným prodejcem a přesto prodat

  • Jakou výhodu (á la inspektor Columbo) mají „neprodejci“
  • Jak se váš styl projeví v přístupu zákazníků
  • Jaké postupy můžete využít... a jak vybrat ten správný
  • Jak rozpoznat nepřátelské taktiky a jak se jim bránit
  • Jak pomocí otázek určovat průběh jednání

Jak vést rozhovor jako zákazníkův poradce

  • Jaké informace si na jednání připravit
  • Jak využít místo a načasování ve váš prospěch
  • Jak jednání zahájit (a na co nezapomenout)
  • Jak převést požadavky zákazníka na skutečné potřeby
  • Jak správně (ne)poskytovat ústupky
  • Jak reagovat na žádosti o nižší cenu

Jak postupovat na cestě k objednávce

  • Jak se vyhnout „slepé uličce“ tradičního prodeje
  • Jak pomocí „vrstev“ prezentovat váš produkt nebo službu
  • Jaké otázky klást zákazníkovi... a kdy
  • Jak „prodávat“ pomocí správně formulovaných dotazů
  • Jak postupovat, když se jednání účastní více osob

Jak využít „sebepřesvědčovací“ sílu otázek

  • Jak pomocí otázek odhalit nevyslovené požadavky zákazníka
  • Jak zjistit, čemu zákazník přisuzuje největší význam
  • Jak otázkami odhalit přednosti naší nabídky
  • Jak přivést zákazníka k vlastnímu závěru, že chce koupit

Jak to celé realizovat v praxi

  • Vyzkoušíte si inscenované situace obchodních jednání
  • Uvidíte vaše jednání se „zákazníkem“ na videozáznamu
  • Uslyšíte rozbor výsledků a tipy ke zlepšení
  • Vyzkoušíte si celou metodu „na vlastní kůži 

Jak hodnotí účastníci předchozí semináře tohoto lektora

"Styl přednášení, zpracování textového materiálu k semináři, příklady z praxe podané zábavnou zapamatovatelnou formou." Jaroslav Meduna
"Přednášející + téma. Skvěle popsané konkrétní tipy a rady, použitelné v praxi." Tomáš Kroča
"Poutavý výklad lektora, příklady z praxe, upozornění na časté chyby, kterých se prodejci často dopouštějí, návrhy řešení." Věra Koníčková

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".