Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Jak zvýšit jistotu, že zákazníci koupí vše, co nabízíte: Praktický návod, jak pomocí průzkumu trhu odhalit skutečná přání vašich zákazníků... a zjistit, co chtějí koupit, kdy a za kolik

Na objednávku
  • Jak zvýšit jistotu, že zákazníci koupí vše, co nabízíte: Praktický návod, jak pomocí průzkumu trhu odhalit skutečná přání vašich zákazníků... a zjistit, co chtějí koupit, kdy a za kolik
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

 Většina firem musí zákazníky k nákupu přesvědčovat...

... některé firmy ale přivádějí další zákazníky "bez práce".

Zákazníci je totiž sami vyhledávají.
Vyžadují právě jejich produkty.
A někteří dokonce přiznávají, že by klidně zaplatili i více.

V čem spočívá „tajemství“ těchto firem? A jak upravit vaši nabídku, aby přivedla více zákazníků i vám?

Na speciálním semináři „Jak zvýšit jistotu, že zákazníci koupí vše, co nabízíte: Praktický návod, jak pomocí průzkumu trhu odhalit skutečná přání vašich zákazníků... a zjistit, co chtějí koupit, kdy a za kolik“ se dozvíte, jak to udělat.

Jak vám tento seminář pomůže přivést více zákazníků

Na semináři se dozvíte:

Co určuje úspěch vaší nabídky

  • Co ve skutečnosti rozhoduje o tom, zda bude o vaši nabídku zájem
  • Proč standardní nabídky nemají u zákazníků šanci
  • Proč na nabídku totožného produktu zákazníci někdy reagují a někdy ne
  • Jak je možné změnit vaši nabídku, aby odpovídala zájmu zákazníků
  • Jak nalézt důležité maličkosti, které vaše produkty změní v žádané
Jak získat základní informace o přáních a potřebách vašich zákazníků

  • Proč je pochopení zákazníků klíčem k vyššímu prodeji
  • Co je „intuitivní marketing“
  • Jak se individuální a osobní péče o zákazníka promítá do prodejních výsledků
Jak získat informace efektivně a neplýtvat za zbytečný výzkum

  • V čem spočívá „marketingový“ přístup k informacím a proč jej využívat
  • Jaké metody využít, když chcete zjistit více o potenciálních zákaznících
  • Kdy je vhodné spojit průzkum s direct marketingem a reklamou
  • Kde můžete získat potřebné informace
  • Jak informace, které najdete, zpracovat a použít
Co všechno zjistit o vaší konkurenci a jak

  • Co je „competitive intelligence“ - konkurenční zpravodajství
  • Co vám prozradí nejen o konkurenci, ale také o vaší firmě
  • Jak odhalit slabiny vaší konkurence
  • Co všechno vědí o vaší konkurenci zákazníci a jaký to má vliv na jejich nákupy
  • Jak konkurenci průběžně hlídat a odhalit její záměry před tím, než vás mohou ohrozit
Jak odhalit názory, dojmy, nápady a návrhy vašich zákazníků

  • Co se dozvíte z kvalitativního a co z kvantitativního výzkumu
  • Co z čísel a tabulek nevyčtete a jak to přesto zjistit
  • Jak postupovat při zjišťování názorů, dojmů, pocitů a hodnot vašich zákazníků
  • Jak s výsledky kvalitativního průzkumu pracovat (a vyvarovat se častých chyb)
Jak zaručit trvalý přísun informací

  • Proč je výhodné trvale sledovat váš trh, zákazníky a konkurenci
  • Kdy je nutné vytvořit svůj vlastní „marketingový informační systém“
  • Jak má takový systém vypadat v malé firmě a jak ve velké
  • Co všechno by měl systém odhalit a na co vás upozornit
  • Proč dopředu určit jak, kdy a kdo bude s informacemi pracovat
  • Jak při zpracování těchto informací využít moderní metody a techniky

Jak hodnotí tuto lektorku absolventi ostatních seminářů

"Seminář byl věcný, vše se stihlo v daném čase a vše bylo podáno ve "stravitelné" formě s možností zapojení všech účastníků." Petr Novotný
"Líbilo se mi aktivní zapojení všech do diskuse a otevřená komunikace s lektorkou a také pro lepší představu přirovnávání z běžného života." Jan Mifka
"Byl jsem spokojen - vše bylo poučné a podáno aktivní formou - živá a dobře zpracovaná prezentace." Zbyněk Loucký                                 

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".