Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Jak za kratší dobu prodat více: Praktický postup pro efektivnější a rychlejší obchodní jednání

Na objednávku
  • Jak za kratší dobu prodat více: Praktický postup pro efektivnější a rychlejší obchodní jednání
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

„Všichni se diví, proč má dvakrát větší výplatu, ale když ho vidí u zákazníka, hned to pochopí.
Neztrácí totiž čas, nepozorovaně celé jednání zefektivňuje... a logicky toho pak za den prodá mnohem víc.“


Každý z nás by si přál obchodní jednání urychlit...

... moc dobře ale víme, že riskujeme zákazníkovu nespokojenost.

Někteří totiž naši efektivitu přivítají.
Jiní si ale chtějí popovídat.
A další by se přímo urazili, kdyby pocítili nátlak.

Jediný způsob, jak obchodní jednání uspíšit, je správně odhadnout zákazníka a „urychlovat nepozorovaně“.

A právě tuto dovednost se mohou nyní naučit i vaši pracovníci.

Na speciálním semináři „Jak za kratší dobu prodat více: Praktický postup pro efektivnější a rychlejší obchodní jednání“ se totiž dozvědí, jak přesně při „zrychleném“ obchodním jednání postupovat, aniž by přitom přestali působit příjemně, nenuceně a přirozeně.

Jak vám tento seminář pomůže v praxi

Na semináři se vaši lidé a vy dozvíte:

Jak efektivně jednat s různými zákazníky

  • Jakými fázemi prochází každé jednání
  • Jak správně odhadnout zákazníka
  • Jak jednat s různými typy zákazníků
  • Jak nabídnout stejný produkt různým zákazníkům
  • U kterých zákazníků jít rovnou na věc... a u kterých zpomalit
Jak zefektivnit standardní jednání

  • Proč myslet na tzv. obchodní pyramidu
  • Jak rychleji navázat se zákazníkem vztah
  • Co podněcuje atmosféru důvěry
  • Jak efektivně zjistit zákazníkovy potřeby a přání
  • Jak nabídnout zákazníkům „něco navíc“
  • Jak při prodeji efektivně nabízet i další produkty
Jak rychleji zvládnout námitky

  • Jakou výzvu signalizuje každá námitka
  • Jak zvládat nejčastější námitky
  • Jak využít tzv. konkretizátor a konvektor
  • Které námitky očekávat a co si k nim připravit
Jak nepozorovaně hlídat a řídit čas

  • Proč nemá smysl zrychlovat jednání za každou cenu
  • Které fáze můžete... a které nesmíte... urychlit
  • Jak si stanovit dosažitelné cíle jednání
  • Jak stanovit tzv. malý a velký plán
  • Jak reagovat na odpověď „musím si to rozmyslet“
  • Jak odbourat zbytečné papírování
  • Jak dovést jednání do úspěšného konce
Na semináři nebudou navíc účastníci jen poslouchat, ale aktivně se také zapojí: Na modelových situacích si totiž před kamerou vyzkoušejí, co je nyní zpomaluje... a jak to mohou urychlit.

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (Ekonomicky je to výhodné již při cca 12 - 15 účastnících.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".