Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Jak úspěšně připravit a realizovat změny: Metody a techniky pro efektivní (a úspěšné) zavedení změn ve vaší firmě

Na objednávku
  • Jak úspěšně připravit a realizovat změny: Metody a techniky pro efektivní (a úspěšné) zavedení změn ve vaší firmě
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Minule měli strach.

A když jste se snažili zavést ve vaší firmě změny,
byl to boj... a řada lidí se postupně vrátila do zajetých kolejí.

Tentokrát se vám ty změny ale podaří. A s menší námahou.

Proč?

Abychom vám pomohli zavést do praxe změny, které u vás chystáte, na speciálním semináři se z praxe ostatních firem dozvíte, jak změny úspěšně zavádějí jinde... a jak jejich šikovné postupy využít i u vás.

Na praktickém semináři "Jak úspěšně připravit a realizovat změny: Metody a techniky pro efektivní (a úspěšné) zavedení změn ve vaší firmě" se zaměříme na praktické postupy... a potřebné změny tak můžete u vás úspěšně zahájit třeba hned druhý den.

Jak vám tento seminář pomůže prosadit
a urychlit změny s menší námahou

Na semináři se dozvíte:

Proč se smířit s nutností změn

  • Co vyvolává potřebu změn ve vaší firmě
  • Co nastane, když změny neuděláme
  • Jaké důvody přímo žádají okamžitou reakci
  • Co můžeme od změn očekávat
  • Která očekávání jsou jen zbožným přáním
  • Jak správně na potřebu změny reagovat
  • Jak bude okolí na změny přirozeně reagovat
Jak rozhodnout, zda (a které) změny provést či ne

  • Jak využít prověřený postup při rozhodování o změně ve firmě
  • Co musíme vědět o možnostech a variantách
  • Jak si ujasnit, co vlastně od změn očekáváme a jak to změřit
  • Podle čeho zjistíme, zda máme vůbec podmínky pro úspěšnou změnu
  • Jak chytře určit alternativy a vyhodnotit tu nejlepší
Co potřebujeme udělat, aby změna skutečně nastala

  • Kdo bude mít změnu na starost a jak určit, zda je tou nejlepší osobou
  • Kdo se pro zavádění změn hodí... a kdo ne
  • Kteří šéfové změny prosadí... a kteří by to měli předat jiným
  • Kteří pracovníci budou pro zavádění změn oporou a kdo ji bude brzdit
Jak překonat přirozený odpor ke změnám

  • Co jsou hlavní důvody nechuti ke změnám
  • Jak se vypořádat s osobními zájmy, nepochopením a odlišným názorem
  • Jaké organizační bariéry brání změnám
  • Jak odstranit či minimalizovat deset nejčastějších překážek ke změně
Na co se při zavádění změn připravit

  • Jak obvykle reagují pracovníci na novinky a změny
  • 10 fází změny, kterými si projde každá firma
  • Jak rychle zjistit, zda jsou vaši pracovníci na změny připraveni
  • Jak odpor ke změnám efektivně zmenšit
  • 6 specifických kroků, které vám pomohou zmenšit odpor ke změnám
  • 12 praktických tipů, které vám pomohou překonat odpor ostatních
  • Které čtyři předpoklady musíte zajistit, aby změny prošly
Jak změny realizovat a dosáhnout změny chování

  • Kdy funguje postup analýza > myšlení > změna
  • Kdy má úspěch metoda vidím > cítím >změním
  • Jak vám při zavádění změn pomůže analogie "mrtvého koně"
  • Jak zapojit pracovníky při hledání řešení a nápadů na změny
  • Jak spolehlivě ?zabít? každý podnět ke změně
  • 33 protiargumentů, které uslyšíte při hledání řešení a jak na ně reagovat
  • Jak se zbavit klapek na očích, když hledáte řešení
Jak změny komunikovat a prezentovat ostatním

  • Jak "prodat" změny a využít principy pozitivní komunikace
  • Kdy se pracovníci cítí ohroženi a začnou se pak bránit
  • Co vyvolává v lidech pocit bezcennosti a jak se toho vyvarovat
  • Jak změny prezentovat v jednotlivých fázích proměny
Co vás čeká, i když změny úspěšně provedete

  • Proč i úspěšné změny přináší nové potíže
  • Proč každá změna probudí nové hybné a brzdící síly
  • Jak předem určit problémové oblasti
  • Co je nejčastější příčinou neúspěchu při zavádění změn

Jak hodnotí účastníci ostatní semináře tohoto lektora

"Styl přednášení, zpracování textového materiálu k semináři, příklady z praxe podané zábavnou zapamatovatelnou formou." Jaroslav Meduna
"Přednášející + téma. Skvěle popsané konkrétní tipy a rady, použitelné v praxi." Tomáš Kroča
"Poutavý výklad lektora, příklady z praxe, upozornění na časté chyby, návrhy řešení." Věra Koníčková                             

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".