Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Jak prodávat zboží a služby vyšší hodnoty: Specifické postupy pro prodej služeb a výrobků, o jejichž nákupu zákazníci nerozhodují na místě

Na objednávku
  • Jak prodávat zboží a služby vyšší hodnoty: Specifické postupy pro prodej služeb a výrobků, o jejichž nákupu zákazníci nerozhodují na místě
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Při prodeji dražších a hodnotnějších produktů platí jiná pravidla, než u prodeje maličkostí.
Zákazníci při nákupu "dražšího" zboží a služeb přemýšlejí a rozhodují jinak.
Protože jsou to ale stále lidé, jejich chování a myšlenkové pochody jsou předvídatelné.

A pokud i vaši zákazníci odcházejí, "aby si to rozmysleli", na speciálním semináři "Jak prodávat zboží a služby vyšší hodnoty: Specifické postupy pro prodej služeb a výrobků, o jejichž nákupu zákazníci nerozhodují na místě" zjistíte, co udělat, aby si vybrali právě vás.

Na semináři uslyšíte, o čem zákazník přemýšlí, když mu sdělíte nabídku, dozvíte se, jak si vaši nabídku a informace od konkurence srovnává a vyhodnocuje, zjistíte, podle čeho si vybírá dodavatele, od kterého koupí a poznáte, co máte udělat, abyste maximalizovali pravděpodobnost, že si vybere právě vás.

Na semináři se dozvíte:

1. Jak se vaši zákazníci rozhodují a o čem přemýšlejí

  • Jak se zákazník o nákupu "dražších" produktů a služeb rozhoduje
  • Co jej při rozhodování ovlivňuje
  • Proč má jeho rozhodování čtyři fáze a o čem v každé z nich přemýšlí
  • Jak rozpoznat, jakou fází rozhodování prochází, když s ním přijdete do styku vy
  • Jak na toto zjištění reagovat a jak dále postupovat

2. Jak k zákazníkovi "proniknout"

  • Proč si vás zákazníci "drží od těla"
  • Jak k zákazníkovi proniknout a získat jeho pozornost
  • Co je "ohnisko vnímavosti"
  • Jak se projevuje "ohnisko nespokojenosti"
  • Co je "ohnisko moci" a jak nákup ovlivňuje
  • Jak si u každého "ohniska" stanovit cíle, které chcete dosáhnout

3. Proč je zákazníkova "nespokojenost" vaší nejlepší výhodou

  • Jak rozlišit mezi tím, co zákazník říká, že potřebuje... a co ve skutečnosti chce
  • Proč bude zákazníkova "nespokojenost" vaším nejlepším prodejním partnerem
  • Jak nespokojenost odhalit
  • Jak nespokojenost rozvinout a upozornit na ni
  • Jak nespokojenost výběrově směrovat
  • Jak využít prodejní techniky SPIN

4. Co dělat, když se zákazník rozhoduje

  • Jak rozpoznat, že se zákazník rozhoduje mezi několika nabídkami
  • Podle čeho určit, čím se bude při rozhodování řídit
  • Jak rozpoznat a odhalit kritéria nákupu
  • Kdy a jak můžete tato kritéria ovlivnit
  • Jak dosáhnout, aby vaše nabídka byla v očích zákazníka shodná s tím, co on po výrobku požaduje

5. Jak zákazníka úspěšně ovlivňovat

  • Jak určit, kdo má rozhodovací pravomoc, když neexistuje nákupní oddělení
  • Jak ovlivňovat zákazníka, ke kterému máte jen zprostředkovaný přístup
  • Jak ovlivnit význam, který zákazník přikládá k jednotlivým částem nabídky
  • Jaké čtyři strategie můžete použít ke změně kritérií, které zákazník používá

6. Co dělat, když vás zákazník začne srovnávat

  • Proč si být vědom vlastní zranitelnosti
  • Jak vaši "zranitelnost" analyzovat a jak jí čelit
  • Co dělat, když jste vůči konkurenci zranitelní
  • Jak postupovat, když zákazník porovnává vaši nabídku s konkurenční
  • Jaký postup zvolit, když jste lepší než konkurence v oblasti, která je těžko měřitelná
  • Co je "tvrdá" a "měkká" diferenciace
  • Jakou strategii použít u tvrdé diferenciace
  • Jakou strategii použít u měkké diferenciace

7. Co dělat, když zákazník začne mít pochybnosti a strach

  • Z čeho má zákazník strach i když se vám s tím nesvěří
  • Proč svoje obavy nedává najevo a proč je přesto musíte odhalit
  • Co všechno se zákazníkovi honí hlavou a jak na to reagovat
  • Jak při vyvracení obav postupovat a čím si pomáhat
  • Jakými zásadami se při reakci na strach a obavy řídit

8. Jak reagovat na snahu o slevy, ústupky a zlepšení dalších podmínek

  • Co znamená, když zákazník začne vyjednávat o slevě a dalších podmínkách obchodu
  • V čem spočívá rozdíl mezi prodejem a vyjednáváním
  • Jakými zásadami se při vyjednávání řídit
  • Jakých pět metod používají zkušení vyjednavači

9. Na co si dát pozor po podpisu objednávky

  • Proč podpisem objednávky prodej nekončí
  • Jak se projevují zákazníkovy obavy v této fázi prodeje
  • Jak můžete (a pro zachování obchodu musíte) zákazníkovi pomoci
  • Proč udržovat vztahy se zákazníky, kteří v blízké době nic dalšího nekoupí
  • Jak a k čemu efektivně využít čas strávený i u těchto zákazníků

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".