Jak přetáhnout zákazníky od konkurence: Praktické tipy, jak do vaší firmy přivést zákazníky, kteří dnes nakupují jinde... a udržet si je
Na objednávkuJak vám tento seminář pomůže v praxi...
Všichni si stěžují, že "zákazníci jsou už rozebraní"...
...ale někteří je od konkurence úspěšně přetahují.
Vědí, co napsat/říci/udělat, aby získali zákazníkovu pozornost.
Dokáží prostřelit klasickou námitku "my už svého dodavatele máme".
A úspěšně tento postup opakují u jednoho zákazníka konkurence za druhým.
Pokud chcete tuto dovednost naučit i vaše pracovníky, podle vedením známého lektora Davida Grubera ji poznají na speciálním semináři „Jak
přetáhnout zákazníka od konkurence: Praktické tipy, jak do vaší firmy
přivést zákazníky, kteří dnes nakupují jinde... a udržet si je“.
Nezískáte sice „zázračný“ recept, ale poznáte, jak v takových situacích
postupovat... a zvýšit pravděpodobnost úspěchu na maximum.
Dozvíte se, jak upoutat zákazníkovu pozornost přesto, že je se současným dodavatelem spokojený.
Pochopíte, z jakých důvodů typický zákazník mění dodavatele. (A z jakých důvodů zůstává věrný.)
A poznáte, jak jiní vystavěli kolem zákazníků „zlatý plot“ a zabránili
jim tak v odchodu ke konkurenci, i když měla např. nižší ceny, než oni.
Jak vám tento seminář pomůže v praxi
Na semináři se dozvíte...
1. Jak zákazníky přesvědčit, aby to s vámi „zkusili“
Prvním krokem k tomu, aby se s vámi zákazník vůbec bavil, je upoutat
jeho pozornost. Na semináři se nenaučíte „zázračné“ metody, přemluvení
kohokoliv k čemukoliv. Získáte ale praktický návod, jak do telefonu, do
e-mailu, do dopisu nebo do písemné nabídky zapracovat přesně to, na co
zákazníci slyší. Poznáte, jak si získat jejich pozornost. Uslyšíte, jak
dosáhnout toho, aby si s vámi chtěli sjednat schůzku. A dozvíte se, jak
postupovat, aby nebyli při setkání negativní, ale vstřícní a jevili o
to, s čím přicházíte, upřímný zájem.
2. Jak zákazníky přesvědčit, že mají nakupovat u vás
Na semináři si zopakujete, osvěžíte, rozšíříte, zpřesníte a vyzkoušíte
vaši schopnost přesvědčivě prezentovat. Jednomu člověku... a také celé
skupině. Získáte zkušený názor na to, jak působíte. A zjistíte, co
můžete zlepšit, aby zákazník považoval vaši osobní prezentaci za
důvěryhodnou a přesvědčivou. Poznáte desatero zdrojů vaší vyjednávací
síly a navíc pochopíte, kdy necháváte při jednání „ležet peníze na
stole“ a jak této zbytečné chybě zabránit.
3. Jak dosáhnout toho, aby s vámi byli zákazníci spokojeni
Na semináři prodiskutujete, co způsobuje odchod zákazníků od svých
dodavatelů. Zjistíte, v čem dělají firmy nejčastější chybu ve vztazích
se zákazníky. Dozvíte se, jak odhalit chyby konkurence a právě na nich
postavit váš „útok“. A poznáte, jak pomocí plnění i těch sebemenších
detailů získat nad konkurencí nepřekonatelnou výhodu... kvůli které se
zákazníci budou vracet právě do vaší firmy.
4. Jak zabránit tomu, aby zákazníci odcházeli ke konkurenci
Stejně jako vy se snažíte přetáhnout zákazníky od konkurence, oni se
snaží přetáhnout zákazníky od vás. V této části semináře se poradíte,
jak kolem vašich zákazníků vystavět tzv. „zlatý plot" a dosáhnout tak
toho, aby se zákazníkovi nechtělo "přelézat" ke konkurenci, i když tam
uvidí nižší ceny. Poznáte, jak si mezi zákazníky vybírat. Pochopíte,
kteří zákazníci stojí za to, abyste o ně bojovali (a kteří ne). A
zjistíte, jakým postupem dosáhnout loajality těch zákazníků, kteří jsou
pro vás nejziskovější.
Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky
Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".