Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Jak oživit aktivitu a výkony prodejců: Praktické tipy, jak hodnocením, motivací a odměňováním zvýšit prodejní aktivity vašeho prodejního týmu

Na objednávku
  • Jak oživit aktivitu a výkony prodejců: Praktické tipy, jak hodnocením, motivací a odměňováním zvýšit prodejní aktivity vašeho prodejního týmu
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Tvrdí vaši prodejci, že zákazníci mají vše, co potřebují?
Nechce se jim moc riskovat?
Stává se pro ně práce rutinou?
Stačí jim peníze, které vydělávají?

Pokud podobnou situaci řešíte i ve vaší firmě, na speciálním semináři "Jak oživit aktivitu a výkony prodejců: Praktické tipy, jak hodnocením, motivací a odměňováním zvýšit prodejní aktivity vašeho prodejního týmu" se dozvíte, jak na ni reagovat.

Zjistíte, co vaše prodejce "zvedne ze židle" a vyburcuje k lepším výsledkům.
Pochopíte, jaké stimuly podněcují aktivitu a motivují k lepším výkonům.
Zjistíte, jestli váš systém odměn skutečně podporuje aktivitu nebo spíše jen rutinní přijímání objednávek.
Poznáte, jak dosáhnout toho, aby jednotliví prodejci mezi sebou "soupeřili", kdo prodá více.
A zjistíte, jak vypracovat ve vaší firmě celistvý hodnotový systém, který zlepší dosahované výsledky.

Na semináři se dozvíte:

  • Co musíte vědět předtím, než začnete měnit váš motivační systém
  • Co nás motivuje, co ne... a kdy a proč se to mění
  • Čím můžete motivovat obchodní zástupce a proč to zdaleka nejsou jen peníze
  • Na co a jak působit, abychom nejen mluvili, ale skutečně motivovali
  • Proč lidé reagují na "stimuly", jak vypadají a jak je využít
  • Jak se projevuje porucha motivace a jak na to můžete reagovat
  • Co je tzv. psychologická smlouva a kdo ji ve vaší firmě uzavírá
  • Jaké má tato "smlouva" dopady na aktivitu vašich prodejců

Jak získat informace, které vám pomohou prodejce motivovat

  • Co je nutné vědět o jednotlivých prodejcích a jak to zjistit
  • Jak pomocí "analýzy osobnosti" odhalit i to, čeho jste si dosud nevšimli
  • Jak rozpoznat míru pracovní spokojenosti vašich zaměstnanců
  • Jak rozlišit momentální stav od trvalé (ne)spokojenosti
  • Co vaše pracovníky motivuje k práci a jak to zjistit u každého jednotlivě
  • Co znamená "dynamika motivace" a jak se projevuje

Jak postupovat při tvorbě motivačního systému

  • Z jakých prvků se skládají účinné motivační systémy
  • Jak správně určit výši mzdy, aby působila motivačně
  • Kdy rozdělit mzdu na fixní a variabilní složku
  • Jak velká složka mzdy by měla být variabilní
  • Jak při motivaci využít tzv. "benefitů"
  • Jaké nepeněžité odměny se v praxi firem osvědčují nejvíce
  • Jakých nejčastějších chyb se vyvarovat

Jak motivovat, i když nemáte peníze na rozdávání

  • Jak a kdy vyslovit pochvalu, aby si jí pracovník vážil
  • Čeho se při chválení pracovníků vyvarovat
  • Jak kritizovat "pozitivně" a čeho tím dosáhnete
  • Jak, kdy a proč vést rozvojový a hodnotící pohovor
  • Co všechno s pracovníky probírat a jak tím udržet jejich zájem a snahu

Jak zajistit návaznost motivačního programu na skutečné výkony

  • Jak postupovat při hodnocení vlastní práce
  • Jak hodnotit jednotlivé pracovníky
  • Proč je mezi hodnocením práce a hodnocením pracovníka velký rozdíl
  • V čem spočívá hodnocení pracovního výkonu
  • Jak hodnotit a s čím porovnávat výsledky práce

Jak vytvořit motivační systém "na míru" vaší firmě

  • Jak nyní dosahované výsledky vyhodnotit a odhalit nedostatky
  • Jak vytvářet prodejní plány a koho do nich zapojit
  • Jak využít techniku "řízení pomocí cílů" a v čem přesně spočívá
  • Na co si dávat pozor a v čem se nejčastěji chybuje
  • S čím musí každý manažer nejdříve začít u sebe

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".