Jak oživit aktivitu a výkony prodejců: Praktické tipy, jak hodnocením, motivací a odměňováním zvýšit prodejní aktivity vašeho prodejního týmu
Na objednávkuJak vám tento seminář pomůže v praxi...
Tvrdí vaši prodejci, že zákazníci mají vše, co potřebují?
Nechce se jim moc riskovat?
Stává se pro ně práce rutinou?
Stačí jim peníze, které vydělávají?
Pokud podobnou situaci řešíte i ve vaší firmě, na speciálním semináři "Jak oživit aktivitu a výkony prodejců: Praktické tipy, jak hodnocením, motivací a odměňováním zvýšit prodejní aktivity vašeho prodejního týmu" se dozvíte, jak na ni reagovat.
Zjistíte, co vaše prodejce "zvedne ze židle" a vyburcuje k lepším výsledkům.
Pochopíte, jaké stimuly podněcují aktivitu a motivují k lepším výkonům.
Zjistíte, jestli váš systém odměn skutečně podporuje aktivitu nebo spíše jen rutinní přijímání objednávek.
Poznáte, jak dosáhnout toho, aby jednotliví prodejci mezi sebou "soupeřili", kdo prodá více.
A zjistíte, jak vypracovat ve vaší firmě celistvý hodnotový systém, který zlepší dosahované výsledky.
Na semináři se dozvíte:
- Co musíte vědět předtím, než začnete měnit váš motivační systém
- Co nás motivuje, co ne... a kdy a proč se to mění
- Čím můžete motivovat obchodní zástupce a proč to zdaleka nejsou jen peníze
- Na co a jak působit, abychom nejen mluvili, ale skutečně motivovali
- Proč lidé reagují na "stimuly", jak vypadají a jak je využít
- Jak se projevuje porucha motivace a jak na to můžete reagovat
- Co je tzv. psychologická smlouva a kdo ji ve vaší firmě uzavírá
- Jaké má tato "smlouva" dopady na aktivitu vašich prodejců
Jak získat informace, které vám pomohou prodejce motivovat
- Co je nutné vědět o jednotlivých prodejcích a jak to zjistit
- Jak pomocí "analýzy osobnosti" odhalit i to, čeho jste si dosud nevšimli
- Jak rozpoznat míru pracovní spokojenosti vašich zaměstnanců
- Jak rozlišit momentální stav od trvalé (ne)spokojenosti
- Co vaše pracovníky motivuje k práci a jak to zjistit u každého jednotlivě
- Co znamená "dynamika motivace" a jak se projevuje
Jak postupovat při tvorbě motivačního systému
- Z jakých prvků se skládají účinné motivační systémy
- Jak správně určit výši mzdy, aby působila motivačně
- Kdy rozdělit mzdu na fixní a variabilní složku
- Jak velká složka mzdy by měla být variabilní
- Jak při motivaci využít tzv. "benefitů"
- Jaké nepeněžité odměny se v praxi firem osvědčují nejvíce
- Jakých nejčastějších chyb se vyvarovat
Jak motivovat, i když nemáte peníze na rozdávání
- Jak a kdy vyslovit pochvalu, aby si jí pracovník vážil
- Čeho se při chválení pracovníků vyvarovat
- Jak kritizovat "pozitivně" a čeho tím dosáhnete
- Jak, kdy a proč vést rozvojový a hodnotící pohovor
- Co všechno s pracovníky probírat a jak tím udržet jejich zájem a snahu
Jak zajistit návaznost motivačního programu na skutečné výkony
- Jak postupovat při hodnocení vlastní práce
- Jak hodnotit jednotlivé pracovníky
- Proč je mezi hodnocením práce a hodnocením pracovníka velký rozdíl
- V čem spočívá hodnocení pracovního výkonu
- Jak hodnotit a s čím porovnávat výsledky práce
Jak vytvořit motivační systém "na míru" vaší firmě
- Jak nyní dosahované výsledky vyhodnotit a odhalit nedostatky
- Jak vytvářet prodejní plány a koho do nich zapojit
- Jak využít techniku "řízení pomocí cílů" a v čem přesně spočívá
- Na co si dávat pozor a v čem se nejčastěji chybuje
- S čím musí každý manažer nejdříve začít u sebe
Objednejte si tento seminář pouze pro vaše
pracovníky
Pokud chcete v této oblasti
zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme
uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše
pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina
8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky
připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".