Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Finanční analýza pro nefinanční manažery: Kudy vám ve firmě utíkají peníze... a jak najít aktivity, které vám jich vydělají více

Na objednávku
  • Finanční analýza pro nefinanční manažery: Kudy vám ve firmě utíkají peníze... a jak najít aktivity, které vám jich vydělají více
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

"Celou dobu jsme mohli vydělávat o 34% více, ale vůbec nás to nenapadlo. Ta čísla jsme přitom měli přímo před nosem. Ale vůbec jsme si je neuvědomovali..."

 

Přehlédnutí tohoto manažera se nám sice může zdát nepochopitelné, ve skutečnosti se ale stejné chyby dopouštíme mnohdy i my.

 

Jakmile totiž potřebujeme získat ve firmě další peníze, většinu lidí napadne, že musí více prodávat.

 

Ve skutečnosti se ale mnoho příležitostí k navýšení zisku skrývá už dnes přímo ve vaší firmě. Ale protože nevíme, kde je hledat, zbytečně je přehlížíme... a připravujeme se o peníze.

 

Abychom vám pomohli tyto příležitosti odhalit, spolu s vyhledávaným odborníkem na marketing a finanční řízení jsme pro vás připravili speciální seminář "Finanční analýza pro nefinanční manažery: Kudy vám ve firmě utíkají peníze... a jak najít aktivity, které vám jich vydělají více".

 

Tento seminář vám poodhalí roušku čísel, která dnes možná považujete jen za nutné účetní či daňové zlo. Zjistíte, kde vám ve firmě unikají peníze a kdy přehnaným šetřením naopak firmu brzdíte. A pochopíte, jak právě z čísel vaší firmy rozpoznat, na co se v budoucnu zaměřit, aby se vám dařilo.

 

Na semináři se dozvíte:

 

Co vám finanční analýza odhalí 

·         Jak vám finanční analýza odhalí efektivitu vaší činnosti

·         Co vám výsledky prozradí o práci vašich pracovníků

·         Kdy považovat výsledky za směrodatný ukazatel a kdy jen za signál pro změny

Jak funguje finanční analýza v praxi

·         Co všechno odhalí finanční analýza vlastníkům

·         Jak pomocí výsledků hodnotit management firmy

·         Co ve výsledcích hledají věřitelé a banky a jak se na to připravit

·         Jak z výsledků vyčíst rentabilitu, likviditu a finanční vyváženost

·         Jak pomocí finanční analýzy posoudit vhodnost a důsledky zadluženosti

Jak při finanční analýze postupovat

·         Které ukazatele vypočítat jako první

·         Jak a podle čeho výsledky vaší firmy srovnávat a co se tím dozvíte

·         Jak posuzovat vaše výsledky z hlediska času

·         Jak hodnotit vzájemné vztahy mezi jednotlivými výsledky a co vám to odhalí

·         Jak z výsledků udělat závěry a použít je pro finanční řízení a plány do budoucna

Jak vybrat postup, který odhalí to, co potřebujete

·         Kdy vaši firmu zkoumat zevnitř a kdy naopak zvenku (a proč je to velký rozdíl)

·         Jak vybírat mezi absolutními, rozdílovými a poměrovými ukazateli

·         Které postupy řeknou více o dlouhodobé finanční stabilitě a které jsou spíše krátkodobé

·         Jak využít souhrnné výsledky a informace o celkovému trhu

Praktické postupy pro vaši firmu

·         Analýza dlouhodobé finanční stability

·         Analýza platební schopnosti a likvidity

·         Analýza aktivity (obratu)

·         Analýza výnosnosti

·         Analýza s využitím informací o cash-flow

·         Du Pontova analýza

·         Bostonská matice

·         Porterův model

Jak hodnotí tohoto lektora absolventi seminářů

"Velký obsah informací, dynamický přednes." Jitka Šenková
"Odborný výklad, profesionální přístup. Snaha postihnout různými příklady různé oblasti." Radka Černá
"Znalosti a praktické zkušenosti lektora. Velice poutavé a zajímavé vyprávění o důležitých věcech. Zajímavý úhel pohledu na otázky spojené s náklady a řízením podniku." Ing. Milan Krejčí

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".