Finanční analýza pro nefinanční manažery: Kudy vám ve firmě utíkají peníze... a jak najít aktivity, které vám jich vydělají více
Na objednávkuJak vám tento seminář pomůže v praxi...
"Celou
dobu jsme mohli vydělávat o 34% více, ale vůbec nás to nenapadlo. Ta čísla jsme
přitom měli přímo před nosem. Ale vůbec jsme si je neuvědomovali..."
Přehlédnutí
tohoto manažera se nám sice může zdát nepochopitelné, ve skutečnosti se ale
stejné chyby dopouštíme mnohdy i my.
Jakmile
totiž potřebujeme získat ve firmě další peníze, většinu lidí napadne, že musí
více prodávat.
Ve
skutečnosti se ale mnoho příležitostí k navýšení zisku skrývá už dnes přímo ve
vaší firmě. Ale protože nevíme, kde je hledat, zbytečně je přehlížíme... a
připravujeme se o peníze.
Abychom
vám pomohli tyto příležitosti odhalit, spolu s vyhledávaným odborníkem na
marketing a finanční řízení jsme pro vás připravili speciální
seminář "Finanční analýza pro nefinanční manažery: Kudy vám ve firmě
utíkají peníze... a jak najít aktivity, které vám jich vydělají více".
Tento
seminář vám poodhalí roušku čísel, která dnes možná považujete jen za nutné
účetní či daňové zlo. Zjistíte, kde vám ve firmě unikají peníze a kdy přehnaným
šetřením naopak firmu brzdíte. A pochopíte, jak právě z čísel vaší firmy
rozpoznat, na co se v budoucnu zaměřit, aby se vám dařilo.
Na semináři se dozvíte:
Co vám finanční analýza odhalí
·
Jak vám finanční analýza odhalí efektivitu vaší činnosti
·
Co vám výsledky prozradí o práci vašich pracovníků
·
Kdy považovat výsledky za směrodatný ukazatel a kdy jen za
signál pro změny
Jak funguje finanční analýza v praxi
·
Co všechno odhalí finanční analýza vlastníkům
·
Jak pomocí výsledků hodnotit management firmy
·
Co ve výsledcích hledají věřitelé a banky a jak se na to
připravit
·
Jak z výsledků vyčíst rentabilitu, likviditu a finanční
vyváženost
·
Jak pomocí finanční analýzy posoudit vhodnost a důsledky
zadluženosti
Jak při finanční analýze postupovat
·
Které ukazatele vypočítat jako první
·
Jak a podle čeho výsledky vaší firmy srovnávat a co se tím
dozvíte
·
Jak posuzovat vaše výsledky z hlediska času
·
Jak hodnotit vzájemné vztahy mezi jednotlivými výsledky a co vám
to odhalí
·
Jak z výsledků udělat závěry a použít je pro finanční řízení a
plány do budoucna
Jak vybrat postup, který odhalí to, co potřebujete
·
Kdy vaši firmu zkoumat zevnitř a kdy naopak zvenku (a proč je to
velký rozdíl)
·
Jak vybírat mezi absolutními, rozdílovými a poměrovými ukazateli
·
Které postupy řeknou více o dlouhodobé finanční stabilitě a
které jsou spíše krátkodobé
·
Jak využít souhrnné výsledky a informace o celkovému trhu
Praktické postupy pro vaši firmu
·
Analýza dlouhodobé finanční stability
·
Analýza platební schopnosti a likvidity
·
Analýza aktivity (obratu)
·
Analýza výnosnosti
·
Analýza s využitím informací o cash-flow
·
Du Pontova analýza
·
Bostonská matice
· Porterův model
Jak hodnotí tohoto lektora absolventi seminářů
"Velký obsah informací, dynamický přednes." Jitka Šenková
"Odborný výklad, profesionální přístup. Snaha postihnout různými příklady různé oblasti." Radka Černá
"Znalosti a praktické zkušenosti lektora. Velice poutavé a zajímavé
vyprávění o důležitých věcech. Zajímavý úhel pohledu na otázky spojené s
náklady a řízením podniku." Ing. Milan Krejčí
Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky
Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".