Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Aby moje drobná chyba nepoložila celou firmu: Co musí každý neúčetní vědět o daních, dokladech a předpisech, aby nepřišel o práci a zaměstnavatel o peníze

Na objednávku
  • Aby moje drobná chyba nepoložila celou firmu: Co musí každý neúčetní vědět o daních, dokladech a předpisech, aby nepřišel o práci a zaměstnavatel o peníze
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

"Za to ale přece nemůžu já...?"
"A to mám teď jako platit ze svého?"
"Jak jsem to měl vědět?!"

Když v těchto dnech odevzdávají jednotlivci a firmy svá daňová přiznání, někteří musejí bohužel zaplatit mnohem více, než by stačilo.

A můžou si za to, bohužel, sami.

Jak se to dotýká i vás a vaší firmy?

Lidé v provozu těchto firem udělali během roku takové chyby, že zdravotní pojišťovna, správa sociálního zabezpečení a finanční úřad vyměří nyní zaměstnavateli doměrky, pokuty a penále, které mohou slabší firmy i zlikvidovat.

Abychom podobnému riziku zabránili ve vaší firmě, připravili jsme pro vaše zaměstnance-neúčetní seminář s názvem "Aby moje drobná chyba nepoložila celou firmu: Co musí každý neúčetní vědět o daních, dokladech a předpisech, aby nepřišel o práci a zaměstnavatel o peníze"

Na speciálním semináři se všichni lidé, kteří ve vaší firmě pracují v kontaktu se zákazníky a dodavateli s penězi, doklady, objednávkami, fakturami, zásobami (nebo poskytují servis či prodávají), dozvědí...

Jak pomůže tento seminář ochránit vás
i vaši firmu v roce 2015

Na semináři se dozvíte:

Proč zodpovědnost za peníze začíná a končí u mě
  • Proč odpovědnost za firemní peníze nenese účetní, ale každý z nás
  • Jak se naše (ne)činnost vždy projeví na výsledcích celé firmy
  • Jak se může drobná chyba na začátku proměnit ve zkázonosnou hrozbu na konci
  • Co si kontrolovat, prověřovat a hlídat, aby Černý Petr nezůstal v ruce nám
  • Jak se poučit z chyb, které už ostatní stály statisíce
Na co si dávat pozor u dokladů, faktur a potvrzení
  • Co musí obsahovat účtenky, faktury a daňové doklady, aby je finanční úřad uznal
  • Jak a kdy kontrolovat obsah předložených dokumentů a co si obzvlášť pohlídat
  • Jaké položky v dokladech kontrolovat a kdo to má potvrdit a podepsat
  • Jaké finty používají podvodníci a jak je odhalit
  • Jak rozpoznat smyšlené faktury a falešná čísla účtů
  • Jaké chyby se vymstily ostatním firmám a jak se jich vyvarovat u nás
Jaké právní a daňové dopady mají moje telefonáty, emaily a iniciály na dokladech
  • Proč přinesl nový občanský zákoník větší potřebu ostražitosti
  • Kdy vzniká smlouva a kdy je účinná, aniž by ji kdokoliv podepsal
  • Jaké dopady má pouhé potvrzení přijetí objednávky
  • Na jakou naši chybu čekají vychytralí zákazníci či dodavatelé a jejich právníci
  • V čem chybují pracovníci nejčastěji (a jak se těchto rizik vyvarovat)
  • Co pohlídat u podřízených, když jsem šéf (a ručím za ně)
Důležité daňové, celní a pojistné informace, které by měl znát každý neúčetní
  • Co by měl vědět každý pracovník o osobních a firemních daních
  • Co musím vědět o DPH a tzv. přenosu daňové povinnosti, abych naší firmě neuškodil
  • Co si zapamatovat o sociálním a zdravotním pojištění
  • Proč si dávat pozor na tzv. nepeněžitá či bezúplatná plnění
  • V čem nejvíce chybují lidé ve svých osobních daních
  • Z čeho pramení největší doměrky, pokuty a penále u firem
Jak ubránit sebe i zaměstnavatele před finančními pastmi, než bude pozdě
  • Po čem jdou finanční, zdravotní a sociální kontroly nejvíce
  • Jak se vyvarovat nejčastějších chyb u cestovních náhrad
  • Jak správně rozlišovat daňově účinné a neúčinné náklady
  • Které peníze je nutné vracet ještě tři roky po jejich výplatě
  • Jakou ohlašovací povinnost má zaměstnanec i zaměstnavatel a kdy a co je nutné hlásit
  • Jak svou administrativní pečlivostí ovlivním, jestli nám odběratel zaplatí nebo udělá dlouhý nos
Jak pohlídat nestandardní peněžní operace, přesuny a platby
  • Na co si dávat pozor, když obchodujeme s mateřskými či sesterskými firmami
  • Co si pohlídat, když zákazníkovi vracíme peníze
  • Kdy a kdo vystavuje dobropis a co tím potvrzuje
  • Komu a kdy nahlásit vlastní pochybení, než způsobí mnohem větší potíže
Kdy ručí zaměstnanec osobně za chyby, které způsobil
  • Za které peníze osobně ručím, i když nemám s účetnictvím nic společného
  • Proč není vnitropodniková směrnice jen cár papíru (a kdo na to doplatí)
  • Jak správně hlídat (a uhlídat) peníze či majetek, který mi byl svěřen
  • Kdy musím zaplatit ztrátu, manko či škodu, kterou zaměstnavateli způsobím
  • Jakých nejčastějších chyb se vyvarovat

Jak hodnotí účastníci předchozí semináře této lektorky

"Konkrétní příklady - upozornění na možné chyby. Aktuality, výkladové pojmy. Miloslava Novotná
"Dobře připravená lektorka, zpestřuje výklad příklady z praxe. Edita Zemanová
"Odbornost přednášející, maximální a profesionální výkon. Klára Holomková 

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".