Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Co, kdy a jak říct po telefonu, aby pro vás dodavatel, zákazník nebo úředník udělal to, co dosud odmítal (nebo tvrdil, že „to nejde“)

Na objednávku
  • Co, kdy a jak říct po telefonu, aby pro vás dodavatel, zákazník nebo úředník udělal to, co dosud odmítal (nebo tvrdil, že „to nejde“)
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Máte na něj sice jen telefonní číslo.
Ale přesto jej musíte „nějak“ přesvědčit, aby to pro vás udělal:

Aby vydal to rozhodnutí, které vás tak brzdí.
Aby vám přednostně dodal ten nedostatkový materiál.
Nebo aby vybral právě vaši firmu, i když ji dosud odmítal.

Jak, to ale $@%#&! udělat, když máte jen to telefonní číslo, že?

Vypadá to sice nemožně, ale někteří lidé to umí. A když pochopíte, jak si po telefonu toho druhého nakloní (i když jej nikdy neviděli), stanete se pro tuto schopnost oceňovanými i vy.

Celý postup se krok za krokem naučíte na speciálním semináři "Co, kdy a jak říct po telefonu, aby pro vás dodavatel, zákazník nebo úředník udělal to, co dosud odmítal (nebo tvrdil, že "to nejde")".

Jak vám tato dovednost pomůže v praxi?

Zkušená lektorka vám ukáže:

Co rozhodne o tom, zda budete po telefonu úspěšní či ne

  • Co nejvíce ovlivní, jak na vás druhá strana zareaguje
  • Co si musíte říct před tím, než zvednete sluchátko
  • Kdo si musí telefonát dopředu připravit a komu stačí vymýšlet za pochodu
  • Co druhého okamžitě odradí od toho, aby vás vyslechl
  • Kterých pěti obvyklých chyb se určitě vyvarovat
Co musíte říct, aby vás druhý chtěl vůbec poslouchat

  • Jak úvodním představením podpořit nebo zničit vaši šanci na úspěch
  • Jak si šikovně ověřit, zda mluvíte s osobou, která může rozhodnout
  • Jakou informaci si okamžitě zapsat a proč je to extrémně důležité
  • Jak se správně ptát a jaký přístup zvolit, abyste nepůsobili agresivně
  • Jaké dvě techniky vám při telefonování pomohou zabránit nedorozuměním
Jak dosáhnout, aby na druhé straně sluchátka pocítili naléhavost a závažnost vašeho přání

  • Proč o vašem úspěchu nerozhodnou informace, ale emoce, které vyvoláte
  • Co musíte o sobě odhalit, aby k vám druhá strana mohla získat sympatie
  • Kdy prozradit svou slabost... a využít v telefonátu její skrytou sílu
  • Jak pomocí detailů získat druhého na svou stranu
Jak postupovat, když ve sluchátku slyšíte odmítnutí

  • Jak vést rozhovor bez toho, aniž byste na zákazníka „tlačili“
  • Co musíte... a nesmíte... během telefonování dělat
  • Jak využít „pozitivní“ formu vyjadřování
  • Která slova během hovoru nikdy nepoužívat
  • Jak vylepšit svou schopnost improvizovat
Jak měnit postup hovoru podle toho, jak na vás druhá strana reaguje

  • Jak po telefonu odhalit čtyři typy osobnosti
  • Na co se zaměřit, když telefonujete s úředníky, administrátory a byrokraty
  • V čem jsou odlišné hovory s dodavateli, které žádáte o přednostní zacházení
  • Jak se od ostatních hovorů liší telefonáty se zákazníky
  • Jak zužitkovat vše, co vám druhá strana řekne, k další argumentaci
Co vám pomůže získat druhého na svou stranu

  • Proč je důležitá správná artikulace, intonace, síla hlasu a tempo řeči
  • Jak zvládat vlastní emoce a nereagovat podrážděně
  • Jak kontrolovat vlastní hlas a působit klidně a vyrovnaně
  • Jak dosáhnout toho, aby váš hlas zněl po telefonu příjemně
  • Čím a kdy vyjádřit, že pozorně nasloucháte
Seminář o telefonování by neměl smysl, pokud byste na něm nezjistili, jak po telefonu zní váš hlas, jak se vyjadřujete a jaké máte možná zlozvyky. Na tomto semináři se to dozvíte. Během semináře budeme nahrávat simulované telefonické rozhovory, zpětně si je poslechneme, vyhodnotíme a získáte tipy, jak se zdokonalit.

Jak hodnotí lektorku účastníci

"Praktické ukázky a jejich hodnocení." L. Kováčiková
"Příjemný přístup lektorky a hned řešení konkrétních případů." I. Tlapalová
"Konkrétní přístup k jednotlivým situacím. Hodnocení ukázkových příkladů." P. Ralbouská
"Věcné vyjadřování paní lektorky. Z jejího školení jsem dospěla k názoru, že v obchodování po telefonu dělám spoustu chyb." K. Vídeňská         

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".