Co, kdy a jak říct po telefonu, aby pro vás dodavatel, zákazník nebo úředník udělal to, co dosud odmítal (nebo tvrdil, že „to nejde“)
Na objednávkuJak vám tento seminář pomůže v praxi...
Máte na něj sice jen telefonní číslo.
Ale přesto jej musíte „nějak“ přesvědčit, aby to pro vás udělal:
Aby vydal to rozhodnutí, které vás tak brzdí.
Aby vám přednostně dodal ten nedostatkový materiál.
Nebo aby vybral právě vaši firmu, i když ji dosud odmítal.
Jak, to ale $@%#&! udělat, když máte jen to telefonní číslo, že?
Vypadá to sice nemožně, ale někteří lidé to umí. A když pochopíte, jak
si po telefonu toho druhého nakloní (i když jej nikdy neviděli), stanete
se pro tuto schopnost oceňovanými i vy.
Celý postup se krok za krokem naučíte na speciálním semináři "Co,
kdy a jak říct po telefonu, aby pro vás dodavatel, zákazník nebo
úředník udělal to, co dosud odmítal (nebo tvrdil, že "to nejde")".
Jak vám tato dovednost pomůže v praxi?
Zkušená lektorka vám ukáže:
Co rozhodne o tom, zda budete po telefonu úspěšní či ne
- Co nejvíce ovlivní, jak na vás druhá strana zareaguje
- Co si musíte říct před tím, než zvednete sluchátko
- Kdo si musí telefonát dopředu připravit a komu stačí vymýšlet za pochodu
- Co druhého okamžitě odradí od toho, aby vás vyslechl
- Kterých pěti obvyklých chyb se určitě vyvarovat
- Jak úvodním představením podpořit nebo zničit vaši šanci na úspěch
- Jak si šikovně ověřit, zda mluvíte s osobou, která může rozhodnout
- Jakou informaci si okamžitě zapsat a proč je to extrémně důležité
- Jak se správně ptát a jaký přístup zvolit, abyste nepůsobili agresivně
- Jaké dvě techniky vám při telefonování pomohou zabránit nedorozuměním
- Proč o vašem úspěchu nerozhodnou informace, ale emoce, které vyvoláte
- Co musíte o sobě odhalit, aby k vám druhá strana mohla získat sympatie
- Kdy prozradit svou slabost... a využít v telefonátu její skrytou sílu
- Jak pomocí detailů získat druhého na svou stranu
- Jak vést rozhovor bez toho, aniž byste na zákazníka „tlačili“
- Co musíte... a nesmíte... během telefonování dělat
- Jak využít „pozitivní“ formu vyjadřování
- Která slova během hovoru nikdy nepoužívat
- Jak vylepšit svou schopnost improvizovat
- Jak po telefonu odhalit čtyři typy osobnosti
- Na co se zaměřit, když telefonujete s úředníky, administrátory a byrokraty
- V čem jsou odlišné hovory s dodavateli, které žádáte o přednostní zacházení
- Jak se od ostatních hovorů liší telefonáty se zákazníky
- Jak zužitkovat vše, co vám druhá strana řekne, k další argumentaci
- Proč je důležitá správná artikulace, intonace, síla hlasu a tempo řeči
- Jak zvládat vlastní emoce a nereagovat podrážděně
- Jak kontrolovat vlastní hlas a působit klidně a vyrovnaně
- Jak dosáhnout toho, aby váš hlas zněl po telefonu příjemně
- Čím a kdy vyjádřit, že pozorně nasloucháte
Jak hodnotí lektorku účastníci
"Praktické ukázky a jejich hodnocení." L. Kováčiková
"Příjemný přístup lektorky a hned řešení konkrétních případů." I. Tlapalová
"Konkrétní přístup k jednotlivým situacím. Hodnocení ukázkových příkladů." P. Ralbouská
"Věcné vyjadřování paní lektorky. Z jejího školení jsem dospěla k
názoru, že v obchodování po telefonu dělám spoustu chyb." K. Vídeňská
Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky
Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".