Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Jedeme na veletrh: Jak efektivně využít účasti na výstavách a veletrzích

Na objednávku
  • Jedeme na veletrh: Jak efektivně využít účasti na výstavách a veletrzích
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Chcete, aby váš stánek na veletrhu nejen reprezentoval, ale aby vám také vydělával?

Seminář "Jedeme na veletrh: Jak efektivně využít účasti na výstavách a veletrzích" vašim pracovníkům pomůže.

Dozvědí se zde nejen jak při jednání se zákazníky na veletrhu postupovat, ale také jak se na to připravit, jak se vyvarovat častých prohřešků a jak dosáhnout toho, aby vaše vystavování nebylo jen nutností, ale aby vám tato investice také přinášela hmatatelné výsledky.

Pod vedením známého lektora, ostříleného prodejce a zkušeného šéfa prodejních týmů se na semináři např. dozvíte...

1. Proč vystavujeme… a co si od veletrhu slibují šéfové
Každý váš pracovník musí vědět, co si od veletrhu slibujete. Tento seminář vám pomůže tento cíl zdůraznit a v myslích pracovníků zafixovat.

2. Jak si důkladnou přípravou zjednodušit dny strávené na veletrhu
Na semináři získáte jedinečný seznam aktivit, úkolů a činností, které musíte provést ještě před zahájením veletrhu. Vaši lidé se dozvědí, na co se na veletrhu připravit a co se naučit. A v den zahájení veletrhu tak budete mít tým, který se nadšeně pustí do práce.

3. Jak komunikací s návštěvníky ovlivnit 80% úspěchu
Účastníci semináře se dozví, jak je důležité upoutat pozornost kolemjdoucích. Uslyší, jak zahájit s návštěvníkem konverzaci. A poznají, jak během této konverzace nejen čerpat důležité informace, ale jak návštěvníkovi nenuceně vnuknout myšlenku dalšího kontaktu.

4. Proč veletrh nekončí uzavřením výstaviště a co musíme ještě udělat
Jestliže na veletrhu získáváte kontakty a informace, po jeho skončení je nutné na tato jednání navázat konkrétními aktivitami, které směřují k prodeji. Uslyšíte, co je potřeba po skončení veletrhu udělat a jak zařídit, aby každý pracovník dotáhnul do konce všechna jednání, které na veletrhu začal.

5. Jak se poučit z chyb a úspěchů ostatních
Na semináři získáte přehled nejčastějších prohřešků, kterých se vystavovatelé dopouštějí. A během výkladu zkušeného lektora uslyšíte příklady, ze kterých můžete čerpat další nápady, jak váš další veletrh absolvovat s ještě větším úspěchem.

Program semináře:

Jak se na veletrh připravit

  • Proč je nutné určit zodpovědnosti
  • Proč brát veletrh nejen jako reprezentační aktivitu, ale zejména jako příležitost prodat… vaše výrobky, vaše služby a vaši firmu

Veletrh jako zdroj důležitých informací

  • Jaké informace na veletrhu sbírat
  • Co můžete během veletrhu zjistit o konkurenci... a jak to udělat
  • Jak evidovat informace, které na veletrhu získáte (na semináři obdržíte speciální formulář, který vám to zjednoduší!)
  • Co je "horká informace" a jak s ní pracovat
  • Jak se vyvarovat "informační únavě"
  • Proč si dávat pozor na "informační křečky"

Jak dosáhnout maxima s min. náklady

  • Jak se připravit na jednání s návštěvníky
  • Jak rozdávat propagační materiály
  • Proč sledovat spotřebu propagačních materiálů a jak zajistit, aby vám nedošly
  • Jak jednoduchým způsobem (který vás přijde na pár korun) získat na veletrhu viditelnost i mimo váš stánek
  • Jak na veletrhu pracovat s vaší vizitkou
  • Proč se oblékat do firemních barev a jak vám to usnadní jednání s návštěvníky

Na co a na koho se na veletrhu zaměřit

  • Na koho se ne veletrhu zaměřujeme
  • Proč platí, že 20% z kontaktů, které na veletrhu navážeme, přinese 80% hodnoty obchodů, které zde uzavřeme
  • Jak se připravit na případné otázku novinářů
  • Jak reagovat, když vás navštíví konkurence
  • Proč si předem vyjasnit seznam informací, které chcete z konkurence "vytáhnout"
  • Jak rozlišovat dny pro veřejnost a odborníky
  • Jak reagovat na žádosti o propagač. předměty
  • Jak slušně ze stánku vypoklonkovat sběratele bezplatných předmětů

Jak pracovat s návštěvníky vašeho stánku

  • Proč vytvořit a jak vypadá "návštěvní deník"
  • Jak s návštěvním deníkem pracovat
  • Jaké informace vyžadovat od návštěvníků a příklady nevtíravých otázek, které vám je pomohou získat
  • Proč od návštěvníků odborných veletrhů požadovat vizitku a co s ní udělat
  • Proč stanovit funkci "kontaktéra"
  • Co musíte umět ještě před vstupem do stánku
  • Na jaké otázky musíte být ve stánku připraveni a proč vám je lidé budou klást
  • Co dělat, když nemáte návštěvníky
  • Jak zvládnout náhlý nápor návštěvníků
  • Jak předávat vzkazy mezi jednotlivými pracovníky a kdo to má mít na starost
  • Co udělat ihned po ukončení veletrhu... a jak opomenutí tohoto úkolu může zmařit všechno vaše úsilí
  • Jak pracovat s vizitkami a kontaktními údaji, které jste na veletrhu shromáždili
  • Jak jednoduše dosáhnout, aby vše, co jste na stánku návštěvníkům slíbili, bylo splněno

Jak se poučit z chyb a nedostatků

  • Jak shromažďovat informace o chybách, kterých jste se dopustili... a zabránit tak, aby se na příští výstavě neopakovaly
  • Jak "virtuálně" udržovat pohromadě celý veletržní tým

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".