Jak vést náročné pohovory (nejen) se zaměstnanci: Praktický návod, jak při vytýkání, kritizování a propouštění minimalizovat konflikty a získat pro svůj postup pochopení
Na objednávkuJak vám tento seminář pomůže v praxi...
Poznáváte se?
Situace 1:
Musíte kolegyni vytknout chybu a víte, že je na kritiku háklivá.
Dokážete to, aniž by se urazila?
Situace 2:
Jeden z vašich nejdůležitějších pracovníků způsobil svou nedbalostí velkou škodu.
Musíte jej potrestat, ale nemůžete si dovolit, aby dal výpověď. Víte, co udělat?
Situace 3:
Už poněkolikáté vytýkáte dotyčnému stejnou chybu.
Začne si konečně dávat pozor nebo vás bude opět ignorovat?
Situace 4:
Dodavatel neplní termíny, ale vy jste na něm závislí a nemůžete odejít jinam.
Jak změníte jeho přístup?
Situace 5:
Musíte dát výpověď příteli, který u vás pracuje.
Dokážete to, aniž by s vámi přestal mluvit?
Každá z těchto situací je náročná, protože můžete hodně ztratit. V každé
ale můžete výběrem postupu určit, zda dosáhnete změny klidným a
pozitivním způsobem... nebo zda se druhá strana urazí, zablokuje a stane
se vaším nepřítelem.
Podobné situace jsou ale každodenní realitou a abychom vám je pomohli zvládat, na speciálním semináři "Jak
vést náročné pohovory (nejen) se zaměstnanci: Praktický návod, jak při
vytýkání, kritizování a propouštění minimalizovat konflikty a získat pro
svůj postup pochopení" se dozvíte, jak v nich postupovat.
Proč se na seminář přihlásit již dnes
Na tomto semináři zjistíte:
Kdy pomůže kritika změnit chování
Jak při kritickém pohovoru postupovat
Na co si dávat pozor
Jak postupovat, když musíte dotyčného propustit
Jak se připravit na nepříjemné reakce
Jak zabránit tomu, aby se z bývalého zaměstnance nestal škůdce
Jak hodnotili absolventi ostatní semináře této lektorky
"Praktická cvičení - trénink, nejen "přednáška"." Ing. Roman Zvolský
"Řešení situací, které posluchači zmíní přímo ze života." Zuzana Buroňová
"Nebyla to jen přednáška, ale šlo o aktivní přístup, zajímavě podávané." Věra Cháberová
"Paradoxní problémy kolegů, zjištění, že i ostatní mají problémy, pohled z druhé strany." P. Špirk
"Seminář byl zajímavý: Kontakt se všemi posluchači, příklady z praxe, řešení problémových situací." Mgr. Stanislava Reithalerová
Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky
Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".