Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Jak vést náročné pohovory (nejen) se zaměstnanci: Praktický návod, jak při vytýkání, kritizování a propouštění minimalizovat konflikty a získat pro svůj postup pochopení

Na objednávku
  • Jak vést náročné pohovory (nejen) se zaměstnanci: Praktický návod, jak při vytýkání, kritizování a propouštění minimalizovat konflikty a získat pro svůj postup pochopení
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Poznáváte se?

Situace 1:
Musíte kolegyni vytknout chybu a víte, že je na kritiku háklivá.
Dokážete to, aniž by se urazila?

Situace 2:
Jeden z vašich nejdůležitějších pracovníků způsobil svou nedbalostí velkou škodu.
Musíte jej potrestat, ale nemůžete si dovolit, aby dal výpověď. Víte, co udělat?

Situace 3:
Už poněkolikáté vytýkáte dotyčnému stejnou chybu.
Začne si konečně dávat pozor nebo vás bude opět ignorovat?

Situace 4:
Dodavatel neplní termíny, ale vy jste na něm závislí a nemůžete odejít jinam.
Jak změníte jeho přístup?

Situace 5:
Musíte dát výpověď příteli, který u vás pracuje.
Dokážete to, aniž by s vámi přestal mluvit?

Každá z těchto situací je náročná, protože můžete hodně ztratit. V každé ale můžete výběrem postupu určit, zda dosáhnete změny klidným a pozitivním způsobem... nebo zda se druhá strana urazí, zablokuje a stane se vaším nepřítelem.

Podobné situace jsou ale každodenní realitou a abychom vám je pomohli zvládat, na speciálním semináři "Jak vést náročné pohovory (nejen) se zaměstnanci: Praktický návod, jak při vytýkání, kritizování a propouštění minimalizovat konflikty a získat pro svůj postup pochopení" se dozvíte, jak v nich postupovat.

Proč se na seminář přihlásit již dnes

Na tomto semináři zjistíte:

Kdy pomůže kritika změnit chování

  • Kdy je možné změnit chování pracovníka kritickým rozhovorem
  • Jaké dovednosti potřebujete při podávání takové kritiky
  • Jaké "nástroje" můžete při kritizování použít
  • Jak vytvořit kontakt a atmosféru pro přijetí kritiky

    Jak při kritickém pohovoru postupovat
  • Jak při zjištění problému zabránit automatickému výbuchu a proč
  • Kdy kritizovat a kdy své připomínky neventilovat
  • Proč si důležité informace před pohovorem ověřit
  • Jak zabránit neoprávněné kritice (a co udělat, když k ní dojde)
  • Jakou strukturu má mít kritický pohovor
  • Jak dotyčnému objasnit podstatu problému
  • Jak si ověřit, že kritika byla přijata jako oprávněná

    Na co si dávat pozor
  • Jakých častých chyb se při podávání kritiky vyvarovat
  • Kde má při kritizování místo pochvala
  • Jak pracovat s vlastními emocemi a zvládnout je
  • Jak zvládat reakci a námitky kritizovaného
  • Jak správně vybírat a uplatňovat sankce
  • Jaké závěry dělat na konci pohovoru

    Jak postupovat, když musíte dotyčného propustit
  • Co je dobré si na pohovor připravit
  • Jak zvolit vhodný termín pro takový rozhovor
  • Jak zklidnit počáteční rozčilení propouštěného
  • Jak se připravit na nejčastější reakce pracovníka
  • Jaké zásady je potřeba dodržet, aby pohovor proběhl hladce
  • Jak profesionálním vedením rozhovoru zvládnout emoce své i zaměstnanců

    Jak se připravit na nepříjemné reakce
  • Jaké pocity prožívá čerstvě nezaměstnaný a jak je vnímat
  • Jak využít schopnosti empatie
  • Jak reagovat na urážky a negativní emoce
  • Jak zvládat manipulaci a námitky propouštěného
  • Jak správně pracovat se svými emocemi a čelit vlastnímu stresu

    Jak zabránit tomu, aby se z bývalého zaměstnance nestal škůdce
  • Jak udržet loajalitu propouštěných zaměstnanců
  • Co můžete nabídnout zaměstnancům, které propouštíte
  • Čím zvýšit šanci, že váš bývalý zaměstnanec rychle najde další práci
  • Kdy a jak je vhodné použít metodu outplacementu a čeho tím dosáhnete

  • Jak hodnotili absolventi ostatní semináře této lektorky

      "Praktická cvičení - trénink, nejen "přednáška"." Ing. Roman Zvolský
      "Řešení situací, které posluchači zmíní přímo ze života." Zuzana Buroňová
      "Nebyla to jen přednáška, ale šlo o aktivní přístup, zajímavě podávané." Věra Cháberová
      "Paradoxní problémy kolegů, zjištění, že i ostatní mají problémy, pohled z druhé strany." P. Špirk
      "Seminář byl zajímavý: Kontakt se všemi posluchači, příklady z praxe, řešení problémových situací." Mgr. Stanislava Reithalerová                                

      Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

      Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".