Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Jak připravit a vybrat reklamu, která přivede zákazníky: Praktické tipy pro každou firmu, která chce za své peníze vidět výsledky

Na objednávku
  • Jak připravit a vybrat reklamu, která přivede zákazníky: Praktické tipy pro každou firmu, která chce za své peníze vidět výsledky
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Máte i vy pocit, že platíte každý měsíc desítky nebo stovky tisíc korun za reklamu, která nefunguje? Nebo by mohla fungovat lépe?

Abychom vám tohoto výsledku pomohli dosáhnout, připravili jsme se zkušeným odborníkem speciální inovovaný seminář pod názvem "Jak připravit a vybrat reklamu, která přivede zákazníky: Praktické tipy pro každou firmu, která chce za své peníze vidět výsledky".

Na tomto semináři se dozvíte:

1. Jak se vypořádat s novým zákonem o regulaci reklamy
Osvěžíte si základní pojmy reklamní terminologie. Dozvíte se, co je v reklamě dovoleno a co nikoliv. Uslyšíte definici klamavé reklamy a návod, jak se jí vyhnout, ale i bránit. Dozvíte se, kdy je podle zákona přípustná srovnávací reklama. A uvědomíte si, kdy může "agresivní" reklama zabrat a kdy je jen plýtváním peněz.

2. Jak poznat, na jakou reklamu reagují vaši zákazníci 
Naučíte se, jak postupovat při výběru vhodné reklamy. Dozvíte se, na koho se v reklamě zaměřit. Zjistíte, kdo z vašich zákazníků čte noviny, poslouchá rádio, sleduje televizi, věnuje pozornost letákům, billboardům nebo internetu (a hlavně kdy a proč!) A uvědomíte si, která reklama může "zabrat".

3. Jakou reklamu vybrat právě pro vaše produkty a služby 
Dozvíte se, jak pro vaši reklamu využít novinovou inzerci, spoty v rádiu nebo šoty v televizi, venkovní poutače nebo jiné formy propagace. Naučíte se porovnávat cenu jednotlivých nabídek i tam, kde vám různí obchodní zástupci tvrdí, že je neporovnatelná.

4. Jak různou reklamu kombinovat 
Zjistíte, kdy a proč je vhodné rozdělit peníze na reklamu do více různých médií. A poznáte, jaký poměr zvolit právě pro vaše produkty a služby. Získáte tak jistotu, že oslovíte maximum vašich potenciálních zákazníků za minimální cenu. A už se nebudete muset trápit, zda je vhodnější inzerát, reklama v rádiu, dopisy nebo výlep plakátů apod.

5. Jak vytvořit účinný novinový inzerát 
Dozvíte se, co má být obsahem novinového inzerátu. Uslyšíte, jak inzerát graficky zpracovat tak, aby čtenáře zaujal a "donutil" jej číst. A poznáte, kam inzerát v novinách umístit pro maximální účinnost.

6. Kdy a jak využít reklamu v rádiu 
Pochopíte, kdy může být rozhlasová reklama nejúčinnější. Zjistíte, co při tvorbě rádiového spotu nepodceňovat a na co si dát pozor. A uslyšíte, jak stanovit počet spotů, aby reklama měla účinek.

7. Kdy a jak propagovat vaše produkty jiným způsobem 
Na semináři dále uslyšíte výhody a nevýhody reklamy v televizi, venkovní reklamy, inzertních novin, internetové reklamy apod. Zjistíte, které formy jsou pro vaše zákazníky "nejstravitelnější". A pochopíte, jak mezi těmito variantami vybírat.

8. Co je "PR komunikace" a jak ji skloubit s reklamou 
Odhalíte "tajemství" public relations. Zjistíte, jak důležité jsou vztahy s médii i na lokální úrovni. Dostanete deset dobrých rad, jak je udržet. A naučíte se rozpoznávat základní novinářské triky a využívat je vždy ve prospěch vašich výrobků a služeb.

Jak je důležitá vaše "značka"
Uvědomíte si, jak se účinky kterékoli vaší reklamy a Váš image navzájem ovlivňují. Zjistíte, jak je důležité právě vaši značku odlišit od konkurenčních a jak se to dělá. A pochopíte, že budoucnost úspěšné propagace spočívá ve strategickém budování značky.

Na semináři se dále např. dozvíte:

  • kdy si najmout reklamní agenturu... a kdy ne
  • jak reklamní kampaň správně načasovat
  • jak porozumět výzkumům
  • jak účinnost reklamy měřit a porovnávat
  • kdo získá k reklamě autorské právo a jak si to pohlídat                                

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".