Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Telemarketing lidsky: Jak po telefonu probudit zájem zákazníků, přirozeně a bez odmítání

Na objednávku
  • Telemarketing lidsky: Jak po telefonu probudit zájem zákazníků, přirozeně a bez odmítání
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Vím, proč se toho bojíte:

Protože vás už několikrát poslali do háje.

Zavoláte jim.

Oni vás chvíli poslouchají.

Pak řeknou, že už mají svého dodavatele.

Že jsou spokojeni.

Nebo ať jim to pošlete emailem.

A pak se vám samozřejmě už neozvou.

Je to frustrující. Vím.

A je to škoda: Protože ti samí lidé chtějí koupit to, co nabízíte.

Jakmile ale slyší v telefonu "Dobrý den, chtěl bych vám nabídnout...", vypnou jim uši. Zakalí se jim mozek. A přestanou vnímat.

Slyší totiž jen to, že chcete jejich peníze.

Vůbec nechápu, proč by se s vámi měli bavit.

A logicky pak položí sluchátko.

Přitom to můžete změnit:

Zavoláte... a oni si vás vyslechnou.

Pochopí, že něco nabízíte... ale přesto budou chtít detaily.

A budou se s vámi chtít setkat... nebo dokonce rovnou objednají.

Když pak telefonát skončíte, konečně zažijete radost z toho, jak příjemný a přirozený může být rozhovor po telefonu s potenciálním zákazníkem. Protože vaši práci ocení. Protože ho zaujme to, co nabízíte. A protože vás přestane telefonování stresovat.

Celý postup přirozeného telefonování zákazníkům (včetně tréninku a zpětné vazby) si společně natrénujeme na speciálním tréninkovém semináři "Telemarketing lidsky: Jak po telefonu probudit zájem zákazníků, přirozeně a bez odmítání".


Jak vám tento seminář pomůže využít telefon pro jednání se zákazníky lépe

Zkušená lektorka vám ukáže:

Jak postupovat, aby vás zákazník chtěl poslouchat

  • Jak se představovat do telefonu a co to o vás prozradí druhé straně
  • Jak si ověřit, zda mluvíte s kompetentní osobou
  • Proč se zeptat na zákazníkovo jméno a jak často jej používat
  • Jak klást otázky a zjistit, co potřebujete
  • Jak a proč při telefonování rekapitulovat a parafrázovat
Jak po telefonu působit pozitivně a důvěryhodně

  • Z čeho mají zákazníci strach a jak na to musíme reagovat
  • Proč je důležitá správná artikulace, intonace, síla hlasu a tempo řeči
  • Čím a kdy vyjádřit, že pozorně nasloucháte
  • Jak zvládat vlastní emoce a nereagovat podrážděně
  • Jak kontrolovat vlastní hlas a působit klidně a vyrovnaně
  • Jak dosáhnout toho, aby váš hlas zněl po telefonu příjemně
  • Jakých nejčastějších zlozvyků se při telefonování vyvarovat
Jak zužitkovat váš osobní styl jednání ve svůj prospěch

  • Jak se v telefonu projeví váš temperament
  • Kdo se pro telemarketing hodí více (a kdo se bude naopak trápit)
  • TEST: Jaký je váš temperamentový typ osobnosti
  • Jak rozlišovat mezi lidmi podle čtyř typů osobnosti
  • Co je vaší předností a na co si naopak dávat pozor
Jak se připravit předtím, než zvednete sluchátko

  • Jak si práci u telefonu zjednodušit přípravou a organizací
  • Co pro efektivní telefonování potřebujete
  • Jak si stanovit specifické cíle a jak vám to podvědomě pomůže
  • Proč si připravit scénář a skutečně se jím řídit
  • Co musíte předem vědět o zákazníkovi, kterému voláte
Jak telefonický rozhovor zahájit

  • Jak vést rozhovor, aniž byste na zákazníka "tlačili"
  • Co musíte... a nesmíte... během telefonování dělat
  • Jaké informace zákazníkovi poskytnout a kdy
  • Jak využít "pozitivní" vyjadřování
  • Jak vylepšit svou schopnost improvizovat
  • TEST: Jaké jsou vaše komunikační dovednosti?
Jak využít rozhovor k podpoře prodeje

  • Jak získat důvěru zákazníka a ukázat mu, že nekupuje "zajíce v pytli"
  • Jak přirozeně obrátit pozornost k vaší nabídce
  • Jak si ověřit zájem otázkami (a jak porozumět tomu, co uslyšíte "mezi řádky")
  • Jak odmítat nebo sdělovat špatné zprávy bez přehnaných omluv a pocitů viny
  • Kdy zákazníkovi poděkovat... a za co
  • Jak se připravit na námitky a úspěšně na ně reagovat
  • Jak se nezhroutit po každém odmítnutí a co si spočítat
  • TEST: Jak umíte po telefonu vyjednávat?
Jak po telefonu řešit reklamace a jednat s obtížnými zákazníky

  • Jak hovořit po telefonu s lidmi ve stresu a čemu se rozhodně vyhnout
  • Jak zákazníka po telefonu uklidnit a situaci řešit věcně
  • Jak vycházet s obtížnými zákazníky a přiklonit si je na svou stranu
  • Jak je možné obrátit vzniklý problém ve svůj prospěch
  • Jak zachovat klid a profesionalitu i v emocionálně vypjatých momentech
  • TEST: Máte sklony k agresivitě?
Seminář o telefonování by neměl smysl, pokud byste na něm nezjistili, jak po telefonu zní váš hlas, jak se vyjadřujete a jaké máte možná zlozvyky. Na tomto semináři se to dozvíte. Během semináře budeme nahrávat simulované telefonické rozhovory, zpětně si je poslechneme, vyhodnotíme a získáte tipy, jak se zdokonalit.

Jak hodnotí lektorku účastníci

"Praktické ukázky a jejich hodnocení." L. Kováčiková
"Příjemný přístup lektorky a hned řešení konkrétních případů." I. Tlapalová
"Konkrétní přístup k jednotlivým situacím. Hodnocení ukázkových příkladů." P. Ralbouská
"Věcné vyjadřování paní lektorky. Z jejího školení jsem dospěla k názoru, že v obchodování po telefonu dělám spoustu chyb." K. Vídeňská          

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzděláv acího programu "na míru".