Aby vám z internetu přicházelo víc nových zákazníků: Praktické tipy a rychlé metody, jak v roce 2018 bez velkých zásahů probudit sílu vaší propagace na internetu tak, aby za polovinu nákladů přivedla dvojnásobek nových zákazníků

Prohlížíte si termín: Brno, U hřiště 737 - 16.01.2018 08:30 - 16.01.2018 15:30 Pro jiné místo vyberte: Praha 17.01.2018 08:30
  • Aby vám z internetu přicházelo víc nových zákazníků: Praktické tipy a rychlé metody, jak v roce 2018 bez velkých zásahů probudit sílu vaší propagace na internetu tak, aby za polovinu nákladů přivedla dvojnásobek nových zákazníků
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Možná to štve i vás:

Zatímco vy se stále snažíte, abyste přilákali nové zákazníky, oni nehnou ani prstem

... a přesto mají plno zájemců - vašich zákazníků - kteří k nim přicházejí, telefonují, domlouvají a nakupují místo u vás... u nich.

U vašich konkurentů.

Každý den za nimi chodí, píší a volají, že chtějí objednat to, co nabízíte vy... ale u nich.

A když pak zjistíte, jak to dělají, ještě víc vás naštve, že totéž neděláte i vy:

Neznají totiž žádná kouzla. Používají jen ověřený systematický postup, jak svou firmu zviditelnit na internetu. Protože právě tam dnes začíná hledání všech dodavatelů. A umí se tam zviditelnit tak, aby zákazníci chtěli tu věc nebo službu objednat... právě u nich.

Když pak vaši konkurenti přijdou ráno do práce, zvednou telefon nebo otevřou email, čekají tam na ně zákazníci s objednávkami.

(A to přesto, že se s nimi nikdy nesešli, nikdo je nemusel přesvědčovat a nikdo jim nemusel "prodávat".)

Tyto bezpracně získané zákazníky a jejich objednávky jim ale nemusíte závidět.

Tytéž výsledky (protože nejde o žádná kouzla, ale o souhrn kroků a změn, které stačí provést i u vás) si můžete zařídit i vy sami

... a kompletní vysvětlení postupů, zkušeností a příkladů, jak toho dosáhnout i ve vaší firmě, se dozvíte na speciálním semináři "Aby vám z internetu přicházelo víc nových zákazníků: Praktické tipy a rychlé metody, jak v roce 2018 bez velkých zásahů probudit sílu vaší propagace na internetu tak, aby za polovinu nákladů přivedla dvojnásobek nových zákazníků".                        

Na tomto semináři se dozvíte...

Praktické informace, které vám pomohou hned následující den:

1. Co si v roce 2018 ujasnit ohledně internetové reklamy, než utratíme první korunu

  • Čeho dosáhne brandová reklama a co přinese výkonová reklama
  • Proč nás zajímají zhlédnutí, imprese, unikátní návštěvníci a jaké jsou mezi nimi rozdíly
  • Co je "konverzní poměr" a jak jej správně změřit
2. Kdy využít bannerovou reklamu a proč

  • Jaké typy bannerů stále fungují a proč
  • Jak se měří efektivita bannerů a s čím srovnávat míru prokliku
  • Jak odhadnout cenu kampaně
3. Jak vám pomůže textová reklama

  • Proč jsou texty stále alfou a omegou úspěšných stránek
  • Jak využít a kam umístit PR články
  • Jak využívat textové inzeráty na cizích stránkách
4. Jak si pohlídat optimalizaci stránek pro vyhledávače (SEO)

  • Jak vybrat vhodná slova, aby vás našli ti, které chcete získat
  • Jakých chyb se vyvarovat (a za co určitě neplatit)
  • Jak pomocí zpětných odkazů upoutat vyhledávače
5. Jak správně využít proklikávací PPC reklamu (bez šílených výdajů)

  • Jak se od sebe liší Adwords (Google), Sklik (Seznam), Etarget a Facebook Ads
  • Jak navrhnout efektivní strukturu PPC kampaně
  • Jak napsat poutavý inzerát či reklamní text
  • Jak zacílit na relevantní návštěvníky
  • Jak se vyvarovat častých chyb v PPC kampaních
  • Jak měřit a vyhodnocovat úspěšnost kampaní
6. Kdy a jak využít emailový marketing

  • Jak správně (a legálně) získat e-mailové adresy potenciálních zákazníků
  • Kdy je emailová reklama nejúčinnější
  • Na co si při rozesílání emailů dávat pozor
  • Jaký software či online služby k tomu využít
7. Kdy využít sociální sítě... a kdy je to ztrátou času

  • Co umožňují sociální média v roce 2018... a k čemu jsou naopak nepoužitelná
  • Jak na sítích správně komunikovat se zákazníky a získat fanoušky
  • Jak se musí odlišovat komunikace malé firmy od korporátních sdělení
  • Jak si založit Facebook stránku a na jaká pravidla si dát pozor
  • Co vlastně na sítích sdělovat, aby to upoutalo (a udrželo) pozornost
8. Jak pomocí "affiliate marketingu" více prodávat

  • Jak affiliate marketing funguje a jaké máte možnosti
  • Kdy se zapojit do afiliátní sítě a kdy spustit vlastní systém
  • Co připravit, než spustíte vlastní affiliate program
  • Jak afiliátní program správně propagovat (a získat dobré prodejce)
9. Jak na webu dále podpořit vaši značku

  • Co má obsahovat webová stránka, aby udržela návštěvníky
  • O co se návštěvníci zajímají a jaké novinky upoutají pozornost
  • Kdy zakládat firemní blogy a kdy je tato práce zbytečná
  • Jak provozovat na internetu soutěže a co vám přinesou
10. Jak hodnotit výsledky jednotlivých variant (a kdy nemilosrdně řezat výdaje)

  • Jaké nástroje využívat dle hesla "co neměřím, to neřídím"
  • Jak využít bezplatné Google Analytics a nastavit cíle
  • Jak si budujete svou důvěryhodnost a k čemu vám to pomůže

Jak hodnotí účastníci předchozí semináře tohoto lektora

"Profesionalita, znalosti a vstřícnost k účastníkům semináře." Filip Láf
"Přednášející se věnoval i detailům v tématu, možnost získat zpětné vazby." Pavel Zelený
"Lektor byl velice informovaný, výborně komunikoval." Iveta Čadyová
"Obsah semináře a poskytované materiály – obojí velmi přehledné a strukturované. Trpělivý a odborný výklad lektora, podání konkrétních informací." Tereze Všetečková                                 

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".