Pro tento seminář nebyl pro následující období zatím vypsán žádný termín, ale můžeme jej uspořádat přímo ve vaší firmě, pouze pro vaše pracovníky a na místě, které si určíte. Optimální je to už pro skupinku 8 - 15 pracovníků. Vyžádejte si Seminář na míru”" nebo zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Jak vyjednávat při nakupování: Triky a metody, které vám pomohou získat slevy, výhody a bonusy

Na objednávku
  • Jak vyjednávat při nakupování: Triky a metody, které vám pomohou získat slevy, výhody a bonusy
Jak vám tento seminář pomůže v praxi...

Žádný dodavatel vám nesleví bezdůvodně.

Pokud ale víte, jak svou žádost o slevu podat, máte 100% jistotu, že se jí dodavatel bude vážně zabývat.
A je velká pravděpodobnost, že nějaké zvýhodnění, slevu nebo bonus získáte.
A zvýhodnění se dočkáte i tam, kde dnes dodavatel tvrdí, že dál už jít nemůže. 

Na speciálním semináři "Jak vyjednávat při nakupování: Triky a metody, které vám pomohou získat slevy, výhody a bonusy" uslyšíte, jak toho dosáhnout.

Pod vedením zkušené lektorky se zde dozvíte:

Co musíte vědět o vyjednávání ještě před tím, než se do něj pustíte

  • Co je nejdůležitějším faktorem jakéhokoliv vyjednávání
  • Jak vnímat odlišné cíle kupujícího a prodávajícího
  • Jak se na vyjednávání připravit

Proč si nejdříve ujasnit cíl a strategii

  • Jaké podmínky zařadit již do vaší poptávky
  • Jak rozvíjet vaši vyjednávací strategii
  • Jak dopředu zjistit, jaká bude konečná nabídka druhé strany

Jak formulovat vaši žádost o slevu nebo zvýhodnění

  • Jak dosáhnout toho, abyste zněli a vypadali jako zkušený vyjednavač
  • O čem s vašimi dodavateli vyjednávat a proč je cena pouze jedním z těchto faktorů
  • Tři základní pravidla přesvědčování, která použít při jednání s obchodními zástupci

Co na vás budou zkoušet prodejci a dodavatelé

  • 4 způsoby, jakými vás dodavatelé budou zkoušet a testovat vaši "měkkost"
  • Co a jak vám o sobě odhalí prodávající a jak tím zvýšíte svou vyjednávací pozici
  • Jak zabránit tomu, aby vaše řeč těla prozradila to, co si myslíte

Jaké triky můžete při vyjednávání využít

  • Jaké taktiky a strategie by před vámi dodavatelé raději skryli
  • Jak zvýšit pravděpodobnost rychlého jednání a rychlé dohody
  • Jak maximalizovat osvědčenou metodu vyjednávání v domácím prostředí
  • Kdy a jak použít nabídku konkurence a získat tak maximální vyjednávací pozici
  • Kdy a jak pohrozit odchodem z vyjednávání bez toho, aniž byste tím zcela ukončili jednání

Jak "obchodovat" s ústupky

  • Jaké základní pravidlo při vyjednávání ústupků musíte dodržet
  • Kdy opustit své požadavky a přistoupit na nabídku druhé strany
  • Jak dosáhnout toho, aby malé ústupky z vaší strany připadaly druhé straně jako velké

Jak reagovat na "zaseknutého" dodavatele

  • Jak zvrátit postup vyjednávání, které nepostupuje podle vašich představ
  • Jak reagovat, když vám dodavatel řekne "toto je moje nejnižší a závěrečná nabídka"
  • Jaké přesvědčovací techniky vám pomohou jednat s dodavatelem,který se "zasekne" ve své pozici.

Jak vyjednávat z pozice slabšího

  • Jak úspěšně vyjednávat, i když je vaše pozice slabá
  • Jak vyjednávat s dodavatelem, který vás považuje za malého hráče
  • Jak dosáhnout zvýhodnění i od dodavatele, se kterým je těžké jednat

Jak dosáhnout dohody

  • Na čem trvat předtím, než podepíšete objednávku
  • Jak využít tzv. techniky "výhra-výhra", která garantuje, že obě strany budou spokojeny
  • Na co nezapomenout po ukončení vyjednávání

Praktická cvičení
Během semináře budete mít možnost "na vlastní kůži" poznat, jak tyto techniky fungují v praxi. Součástí semináře je případová studie spojená s hraním rolí a můžete si tak ověřit, jak dobrým jste vyjednavačem... a v čem se ještě zlepšit.

Na tomto jednodenním semináři se naučíte:

  • vyjednávat s dodavateli a prodejci tak, aby obě strany byly spokojeny
  • nenechat se zahnat do kouta, i když budete v pozici slabšího
  • vyjednávat tak, abyste při každém nákupu získali tu nejlepší nabídku
  • získat další výhody a zvýhodnění, když se nemůžete domluvit na ceně

Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky

Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".